genaaid!

jason-

Experimenterende gebruiker
ik heb van een dealer 50 gram hasj gekocht voor 150 euro ik dacht redelijke prijs ik zij laat me er dan een proeven kijken of hij goed is hij zij oke en opeens werd hij gebelt en hij was toen klaar met bellen en zij wacht ff hier 5min ik ben zo trug ik dacht oke ik wacht wel opeens komt hij trug en zij hier proef maar en gaf mee een brokje genoeg voor 1 jointje ik draaide me jointje lekker ik rookte hem op en ik dacht toen ik heb nog nooit zulke goeie hasj op dus toen ik dacht is het deze hasj die koop ik gelijk dus ik kocht die hasj en ik wou toen nog een jointje roken ik pak een beetje hasj KEI HARD net zo hard als een steen kon ik niet verkruimelen me nagels braken en aansteker erbij duurden veel te lang er kwam bijna niks af maar uitijndelijk had ik gedraaid een dikken veel hasj erin ik ging rokken ik voelde NIKS en rookte er nog een BIJNA PUUR MET HASJ ik voelde weer niks en verder heb ik die dealer nooit meer gezien ik weet wat ik fout heb gedaan maar hier heb ik ook een van geleerd.

maar ik weet ook 100% zeker dat het wel hasj was.
kan iemand mij misschien vertellen wat voor troep hasj dat was?

Alvast bedankt voor de reacties :grin: :wink:

L

Lid 6909

Gast
versneden hasj en daarna weer geperst?

hasj met 1% thc gehalte?

ilyas

Bewuste gebruiker
Haha, leer je contacten eerst beter kennen voor je zo'n hoeveelheden koopt. Je zou ervan verstelt staan hoeveel manieren er zijn om onwetende blowers in het zak te zetten, en het is dan ook nog eens makkelijk.
Zo was er ooit eens een vriend van me die met een zakje knipafval terugkwam. Hoe dom kun je zijn?

Wat hebben we geleerd vandaag?
Koop niet zomaar iets, bekijk het altijd grondig. Houd altijd je aansteker bij zo'n blok hasj, kijk naar de manier hoe het brand, hoe de textuur is, of het wel hasj is en de geur. Na een tijd kan je de verschillende soorten/kwaliteit wel bepalen als je verschillende eigenschappen van de hasj die je ooit hebt gehad bijhoud.

jason-

ik weet wat ik heb fout gedaan echt dom maar ik woon in nederland ik ben 17 jaar en de coffeshop is 10km bij me vandaan ik woon nammelijk in een dorp en ik ken wel mensen die voor me naar de shop kunnen gaan maar dat is nooit te vertrouwen ze halen bijna altijd wat eruit en mensen die dat mischien niet doen zijn niet altijd aanwezig :cry: :cry:

Oom Klaas

Badass junkie
Conclusie, ga gewoon lekker bier drinken en laat wiet over aan de mensen die verantwoordelijk genoeg zijn :tearsofjoy:

Cooper

Bewuste gebruiker
...of ga met een stel vrienden waarvan een 18 of ouder is een keertje shoppen in die stad...
en sla wat in.

ilyas

Bewuste gebruiker
jason- zei:
ik weet wat ik heb fout gedaan echt dom maar ik woon in nederland ik ben 17 jaar en de coffeshop is 10km bij me vandaan ik woon nammelijk in een dorp en ik ken wel mensen die voor me naar de shop kunnen gaan maar dat is nooit te vertrouwen ze halen bijna altijd wat eruit en mensen die dat mischien niet doen zijn niet altijd aanwezig :cry: :cry:
10 km is toch niet zover, ik denk dat ik elke dag wel 15 km fiets. Maar ik doe ook praktisch alles met de fiets. Zo veel leuker als met de auto/trein/bus
En waarom zeg je dat je een vrouw hebt in je andere topic, je bent ng maar 17. Wacht gewoon nog een jaartje met blowen, er staat niet voor niets een leeftijdsgrens op coffeeshops...

Jowdy37

Belezen gebruiker
ilyas zei:
Wat hebben we geleerd vandaag?
Koop niet zomaar iets, bekijk het altijd grondig. Houd altijd je aansteker bij zo'n blok hasj, kijk naar de manier hoe het brand, hoe de textuur is, of het wel hasj is en de geur.

en let er vooral op of de olie begint te pruttelen na een tijdje. Als dat het geval is mag je bijna zeker zijn dat je goeie hasj hebt!

IZ420

Belezen gebruiker
Een vriend van mij heeft ooit 10 euro aan shit uitgegeven.
Maar toen hij zijn joint wou rollen kwam hij er achter dat het echte shit was!

IZ420

Belezen gebruiker
Een andere vriend van mij heeft ooit een brokje shit weggegooid omdat hij dacht dat het modder was. (Het was wel de eerste keer dat hij het zag.)

Ik hou van mijn stomme vrienden x')

Frank123

Wijs gebruiker
jason- zei:
Waarom zou je willen weten wat die troep was ? koop gewoon fatsoenlijke, en loos deze zooi. wie weet heb je wel een stuk harde mest gerookt ofzo.

cropp

Badass junkie
een bijna pure hashjoint is zowiezo zonde, dan klop je 3 kwart half verbrand af in de asbak...

Winehouse

Badass junkie
hmmm
zo'n bericht was laatst op de radio :tearsofjoy:
een man dacht cheap flink wat hasj te hebben gescoord! (voor 200 euro een x gram )
de popo had hem gespot maar de drugshond reageerde niet ....
hij had namelijk voor 200 ballen aan HERFSTBLADEREN gekocht

Cooper

Bewuste gebruiker
Winehouse zei:
hmmm
zo'n bericht was laatst op de radio :tearsofjoy:
een man dacht cheap flink wat hasj te hebben gescoord! (voor 200 euro een x gram )
de popo had hem gespot maar de drugshond reageerde niet ....
hij had namelijk voor 200 ballen aan HERFSTBLADEREN gekocht
(daarbij was hij wel in het bezit van een gram hasj, de knurft :P )

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
ilyas zei:
10 km is toch niet zover, ik denk dat ik elke dag wel 15 km fiets. Maar ik doe ook praktisch alles met de fiets. Zo veel leuker als met de auto/trein/bus
En waarom zeg je dat je een vrouw hebt in je andere topic, je bent ng maar 17. Wacht gewoon nog een jaartje met blowen, er staat niet voor niets een leeftijdsgrens op coffeeshops...

dit dus :smoke:

Oom Klaas

Badass junkie
sjaak herremans zei:
ilyas zei:

dit dus :smoke:

Dit dus ook :P
Voordat ik te lui werd voor m'n fiets fietste ik dagelijks 30 km.
15 heen en 15 terug, :rock:

TrippyShit

Badass junkie
Ja das dan meestal van die veel te harde, niet lekker smakende kuthasj..
Als je hasj haalt haal dan fatsoenlijke..

Als je nou gaat met vrienden (die er wel verstand van hebben) kun je ook niet zulke fouten maken. Zoiezo is 150 euro in een keer bij een onbekende dealer niet erg verstandig..
succes de volgende keer :grin:

JJJ

Bewuste gebruiker
jason- zei:
de coffeshop is 10km bij me vandaan ik woon nammelijk in een dorp en ik ken wel mensen die voor me naar de shop kunnen gaan maar dat is nooit te vertrouwen
Haha, hoezo blowers zijn lui :grin: .

Agustin

jason- zei:
ik heb van een dealer 50 gram hasj gekocht voor 150 euro ik dacht redelijke prijs ik zij laat me er dan een proeven kijken of hij goed is hij zij oke en opeens werd hij gebelt en hij was toen klaar met bellen en zij wacht ff hier 5min ik ben zo trug ik dacht oke ik wacht wel opeens komt hij trug en zij hier proef maar en gaf mee een brokje genoeg voor 1 jointje ik draaide me jointje lekker ik rookte hem op en ik dacht toen ik heb nog nooit zulke goeie hasj op dus toen ik dacht is het deze hasj die koop ik gelijk dus ik kocht die hasj en ik wou toen nog een jointje roken ik pak een beetje hasj KEI HARD net zo hard als een steen kon ik niet verkruimelen me nagels braken en aansteker erbij duurden veel te lang er kwam bijna niks af maar uitijndelijk had ik gedraaid een dikken veel hasj erin ik ging rokken ik voelde NIKS en rookte er nog een BIJNA PUUR MET HASJ ik voelde weer niks en verder heb ik die dealer nooit meer gezien ik weet wat ik fout heb gedaan maar hier heb ik ook een van geleerd.

maar ik weet ook 100% zeker dat het wel hasj was.

Alvast bedankt voor de reacties :grin: :wink:

Punten en komma's, goed genaaide man.

Lord Herbal

Belezen gebruiker
[quote="Agustin]
Punten en komma's, goed genaaide man.[/quote]

kommaneuker. XD.

Maar, je. hebt, wel. gelijk;

The Space Cowboy

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ken iemand die ooit 500 euro heeft uitgegeven aan een grote zak gedroogde andijvie, met bovenop iets van 5 gram wiet voor de geur op een festival.
Da's ook kut.

GraigVain

Newbie
Tja, heel veel illegale wiet en hasj is fucking troep. Als je zoiets hebt, wat waarschijnlijk zo is, ben je genaait. Dat laten ze groeien voor de verkoop, niet voor de kwaliteit.. Als het maar zo goedkoop mogelijk te maken is.. En ja, dan kan je wel 10 gram gaan roken zonder er iets van te voelen.

Mehmet189

Nou ben vandaag genaaid had al eerder van deze dealer gekocht 5 x ofz altijd goeie shit vorige x had hij ook goeie marokaanse hasj gegeven soms draait ie er ook 1 of 2 voor me dus had vandaag gekocht van hem had hij in een sigaretten pakje die hasj zakje en die 2 jointjes gedaan en gingen we er vandoor ik keek er niet in omdat ik hem vetrouw en het een drukke plek was ( Amsterdam centraal station ) dus later ik kijk hij heefd in dat zakje een stukje hout van een boom gedaan en later toen ik met me vrienden was gingen we het testen die jointjes en het smaakte na thee en we maakte ze open in de ene zat thee kruiden de andere gewoon alleen tabak
En daarna we appte hem en hij reageerde pas in de avond met dit He? Wat? Die shit was niet voor jou bedoeld ik heb je verkeerde shit gegeven. Dit was bedoeld voor een andere klant hij mag niet roken van mij weetje En als je volgende week komt krijg je 2x dikkere zak hasj of wiet maar weet niet of ie het zei omdat ik hem Door had en om er onder uit te komen of of het echt de vekeerde shit was nou dit was mij genaaide ervaring

Jixx

Bewuste gebruiker
Lol, hij mag dus niks roken van zijn dealer, maar die dealer verkoopt hem wel andere rookbare zooi ? Dat gaat ver boven mijn pet! :confused: Als je het echt zo goed met iemand voor hebt ga je hem ook geen thee voorschrijven als rookwaren. En hij verdient er waarschijnlijk nog geld mee ook! :mrgreen:

Mehmet189

Jixx zei:
Lol, hij mag dus niks roken van zijn dealer, maar die dealer verkoopt hem wel andere rookbare zooi ? Dat gaat ver boven mijn pet! :confused: Als je het echt zo goed met iemand voor hebt ga je hem ook geen thee voorschrijven als rookwaren. En hij verdient er waarschijnlijk nog geld mee ook! :mrgreen:

Ja snap em ook niet geen respect heeft die gast man maar hij verdient er mee? Nou nu heeft ie juist veloren omdat ie nu 2 x meer moet geven

MeejheM

Badass junkie
Wanneer ik die enkele keer hasj haal in je de coffeeshop vraag ik altijd of ik een zakje van 5g mag zien. aan de kleur en kneedbaarheid kun je meteen al veel zeggen, en helemaal als je iets 2 minuten in handen hebt. (zodat het handwarm is).

de kwaliteit van hasj vind ik daardoor erg makkelijk in te schatten.

Tja, heel veel illegale wiet en hasj is f*cking troep.
Klopt in veel gevallen wel volgens mij, de coffeeshops hier zitten altijd te wachten op goed aanbod, en de kwaliteit op de kaart is echt belangrijk om klanten te binden.

de rest zal via andere wegen verkocht worden. Echt gesjoemel met wiet is mij nog niet opgevallen, maar hasj uit Frankrijk bevat best vaak oude bouten, moeren of vislood, als je je willen besodemieteren. Dan heb je het wel over vervalste stempels vaak.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Kneedbaarheid zegt niks meejhem. Heb wel een harde blokken gehad die gewoon niet te kneden te waren (isolator) en heb nog nooit zulke goeie hasj gehad

MeejheM

Badass junkie
Als je een dun strookje even mag vasthouden en ruiken dan kun je volgens mij wel een aardige inschatting maken van de herkomst en de kwaliteit. Ik let ook op het volume ten opzichte van het gewicht, de kleur en alles wat je ter plekke kan vergelijken.

De fijnste hasj vind ik zelden in de coffeeshop.

Maar met ice-o-later en nederlandse hasj heb je een ander product dan nepalees, libanees, marokaanse of afgaanse hasj, om even een lijstje oosterse landen op te noemen die veel exporteren.

Bovenaan