ik heb van een dealer 50 gram hasj gekocht voor 150 euro ik dacht redelijke prijs ik zij laat me er dan een proeven kijken of hij goed is hij zij oke en opeens werd hij gebelt en hij was toen klaar met bellen en zij wacht ff hier 5min ik ben zo trug ik dacht oke ik wacht wel opeens komt hij trug en zij hier proef maar en gaf mee een brokje genoeg voor 1 jointje ik draaide me jointje lekker ik rookte hem op en ik dacht toen ik heb nog nooit zulke goeie hasj op dus toen ik dacht is het deze hasj die koop ik gelijk dus ik kocht die hasj en ik wou toen nog een jointje roken ik pak een beetje hasj KEI HARD net zo hard als een steen kon ik niet verkruimelen me nagels braken en aansteker erbij duurden veel te lang er kwam bijna niks af maar uitijndelijk had ik gedraaid een dikken veel hasj erin ik ging rokken ik voelde NIKS en rookte er nog een BIJNA PUUR MET HASJ ik voelde weer niks en verder heb ik die dealer nooit meer gezien ik weet wat ik fout heb gedaan maar hier heb ik ook een van geleerd.
maar ik weet ook 100% zeker dat het wel hasj was.
kan iemand mij misschien vertellen wat voor troep hasj dat was?
Alvast bedankt voor de reacties

maar ik weet ook 100% zeker dat het wel hasj was.
kan iemand mij misschien vertellen wat voor troep hasj dat was?
Alvast bedankt voor de reacties