gesmoked en bloedtest

ano

Newbie
hej,

k hem vorige week een lekker jointje gesmoked, mr helaas moest ik vandaag een bloed test moete laten doen omdat mijn ouders vonde dat ik er ziek uitzag , vermoeid enzo
de vraag is zulle ze nu in mijn bloed thc vinde of vinde ze dit alleeen in mijn bloed als ze er echt op zoek naar zijn?

graag wat informatie :wave:

Frisko

Badass junkie
ano zei:
hej,

k hem vorige week een lekker jointje gesmoked, mr helaas moest ik vandaag een bloed test moete laten doen omdat mijn ouders vonde dat ik er ziek uitzag , vermoeid enzo
de vraag is zulle ze nu in mijn bloed thc vinde of vinde ze dit alleeen in mijn bloed als ze er echt op zoek naar zijn?

graag wat informatie :wave:
alleen als het een drugtest is zullen ze het vinden... :)

ano

Newbie
sjonge hartelijk bedankt :grin:
'k had eeriljk gezegd wel wat schrik omdat het de eerste keeer is dat ik eens na lange tijd trug smoke en dat k op zo een kort termijn ineens moest bloed laten nemen :sunglasses:
vriende hadde gezgt dat k me geen zorge moest maken , dat ze niks vinden allen als ze echtop zoek zijn nr drugs :P
dus ik kan met een gerust hart het weekend doorbrenge :beer: :beer:

merci voor de snelle reactie

ano

Newbie
zalig
nu de volgende joint se :smoke:
merci voor me gerust te stelle , heb nog niet zoveel ervaring met dit hier allemaal :d

see ya

Intoxicated

Wijs gebruiker
moet je alleen hopen dat je ouders je niet naaien omdat ze verwachten dat je drugs gebruikt en je onder valse voorwendselen naar het ziekenhs laten komen om eigenlijk een drugstest te doen. maar dat neem ik aan van niet, haha

ano

Newbie
hehe neej ze hadde me gwn nr de dokter gebracht omdat k volgens hun vermoeid ben etc..
ze wete er niks van dat k af en toe wel eens een jointje opsteek, en ben het niet van plan te vertelle :)

ano

Newbie
hehe gelukkig !
voorlopig nog geen nieuws gehad. dus t zal wel dik in orde zijn zeker :smoke:

grtz
merci voor de reacties

SultaN

Newbie
Maar hoe zit het met een test die WEL een drugstest blijkt te zijn. Hoelang blijft dit in de bloed zichtbaar (ik heb het nu alleen over THC)..

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
SultaN zei:
Maar hoe zit het met een test die WEL een drugstest blijkt te zijn. Hoelang blijft dit in de bloed zichtbaar (ik heb het nu alleen over THC)..

kan verschillen. zolang er thc in je vetweefsel opgeslagen zit, is het aantoonbaar in je bloed. en het duurt zo'n 4 tot 6 weken voordat dat eruit is. maar da hangt af van hoeveel je gebruikt hebt.

Bovenaan