Gevoel van GHB?

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
Dat zou bekan onmogelijk zijn.

Ten eerste:het kost veel geld.
Ten tweede:je kunt er van in slaap vallen,en dan slaag je wel wat over.
Ten derde:Je kunt het beu worden.

Of je bent gewoon een domme junky die om de 3 uur wat vloeie pakt en en als gevolg een gewoonte wordt en zo er niet meer van af kunt blijven,en zo lichaamelijk en geestelijk verslaafd wordt.

En ik denk niet dat er veel mensen gaan zijn die het elke dag om de 3 uur het gaan gebruiken he.

Het zou maar erg zijn :rolleyes:
alle nu
een ganse dag door onder invloed van vloei zijn
wa wil een mens nog meer hebben :mrgreen: :wink: :rolleyes: :openmouth:

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Met wiet is het mij ook overkomen, eerst dacht ik dat je er niet verslaaft aan kon raken, en ik was ook zeker niet van plan om verslaaft te raken, maar binnen 2 jaar was ik toch 4 keer per dag aant blowen, hartstikke verslaaft. Heeft me veel moeite gekost om ervan af te komen, en ik moet er nu nog steeds mee oppassen, ook al blow ik heel af en toe.
Met GHB kan het ook zo gaan alleen afkiken van het spul is verschrikkelijk veel erger dan bij wiet.

Pas er gewoon mee op dat is denk ik wat ik wil zeggen. Als je tenminste bewust bent dat verslaving kan optreden, wordt deze verslavingsgevaar voor jezelf minder.

HDA

Bewuste gebruiker
flash kieke zei:
Of je bent gewoon een domme junky die om de 3 uur wat vloeie pakt en en als gevolg een gewoonte wordt en zo er niet meer van af kunt blijven,en zo lichaamelijk en geestelijk verslaafd wordt.

Is dat nu niet waar verslaving om draait ?

Zou het zo kunnen zijn (ik weet het niet want ik heb het nog nooit geprobeerd) dat je eens je onder de invloed van GHB hebt geneukt, dat je het nooit meer zonder wil/kunt ?
En zo ja, is dat dan niet 'geestelijke verslaving' ?

Psykaholik

Wijs gebruiker
PharmaPhreeK zei:
Met wiet is het mij ook overkomen, eerst dacht ik dat je er niet verslaaft aan kon raken, en ik was ook zeker niet van plan om verslaaft te raken, maar binnen 2 jaar was ik toch 4 keer per dag aant blowen, hartstikke verslaaft. Heeft me veel moeite gekost om ervan af te komen, en ik moet er nu nog steeds mee oppassen, ook al blow ik heel af en toe.
Met GHB kan het ook zo gaan alleen afkiken van het spul is verschrikkelijk veel erger dan bij wiet.

Pas er gewoon mee op dat is denk ik wat ik wil zeggen. Als je tenminste bewust bent dat verslaving kan optreden, wordt deze verslavingsgevaar voor jezelf minder.
ik rookte al 5 jaar iedere dag
en d8 ook dat ik echt nooit van mijn leven er mee zou kunnen stoppen
maar als je met zo een instelling probeert te stoppen lukt het ook gewoon niet.
het zit echt allemaal maar in uw koppie
stoppen is een fluitje van een cent.
je moet er alleen maar de volle 100% achter staan.
ben ondertussen met weed 5 a 6 weken gestopt en heb er nog niet meer eens goesting in.
en zo is da just hetzelfde met hard drugs.
ben je eenmaal voorbij de lichamelijke afkick dan is het gewoon karakter en doorzettingsvermogen tonen.
en je gaat u er alleen maar beter en beter door voelen met de tijd
tis nu wel makkelijker gezegd dan gedaan.
maar gaan doet het zeker
de enige reden waarom ik nog HD pak is simpel omdat ik eig nog geen goesting heb voor ermee te stoppen.
ben nog ma 20 en ga nog veel te veel op stap en enz.
die tijd komt nog wel voor mij.
twijfel ik geen sec aan.

c&m

Belezen gebruiker
heey ..

Ik ben van mening dat verslaving hellemaal aan de persoon zelf ligt !
de een kan het beter mee omgaan als de ander,

nu even iets over ghb ,wij hebben het sinds januarie uitgeprobeerd met een goede betrouwbare kennis van ons (let op 2 vrouwen en 2 mannen :sunglasses: ) ......big smile => :grin: ik was er erg huiverig voor ,maar heb goede vertrouwen in onz maatje ,zo mijn gewicht en omdat ik een vrouw ben moest ik iets minder nemen en opgeschreven hoe laat wij het innamen na 15 min begon het te werken en het leek wel of ik harstikke bezopen was maar voelde me super lekker trancemuziekje op kaarjes aan en een 2 persoons matras in het midden van de woonkamer super relaxt en lekker genoten,ik ben geen bi maar sindsdien wel !! en lees ik ben een vrouw :grin: :grin:

het is idd een drug ,die je (lekkere)hormonen door je lichaam laat gieren ... je ziet de wereld als een doedelzak aan en ontmoet grote smurf en weet ik het allemaal ,maar wees en blijf voorzichtig met ghb

dit is even wat ik kwijt wou hoor ...doegie

proton

Belezen gebruiker
Spul is net als X ideaal voor avondje met een ander stel, wij kunnen het weten... :grin:
Mijn vrouw is bi, kom eens langs zou ik zeggen... :grin:

ThunderBunny

Belezen gebruiker
PharmaPhreeK zei:
Jullie snappen het volgens mij niet helemaal. Als je het spul een paar keer in de week gebruikt zal je er heus niet aan verslaaft worden. Pas bij een paar keer per dag en dit iedere dag, wordt verslavingsgevaar reeel.

hmmmm eens kijken ik heb laast een maand lang ong 25 ml G per avond gebruikt en dan na 2 uur dat ik wat genomen had nog eens nemen dan na 3 uur etc.
Ga op vakans dus geen G, en ik slaap heerlijk tril niet heb ook geen enkele behoefte aan G sterker nog dacht er niet eens een momentje aan.
Heb nu ook geen G afgelopen week had ik wel 70 ml heb nu iets minder dan de helft over, volgende week vrijdag als ik weer naar een orgie ga :hearteyes: :wink: dat ik op een hele nacht 2 keer een portie gebruik, Zal ook wel weer wat mee nemen voor afentoe thuis te gebruiken. maar dan neem ik niet elke avond 4 a 5 porties.
Hmmmmmm hoe zo verslavend??? :confused:

c&m

Belezen gebruiker
proton zei:
Spul is net als X ideaal voor avondje met een ander stel, wij kunnen het weten... :grin:
Mijn vrouw is bi, kom eens langs zou ik zeggen... :grin:

:wave: stuur maar een pb .......

TeQ

Bewuste gebruiker
schranziewanzie zei:
PharmaPhreeK zei:

ben ondertussen met weed 5 a 6 weken gestopt en heb er nog niet meer eens goesting in.
ben je eenmaal voorbij de lichamelijke afkick dan is het gewoon karakter en doorzettingsvermogen tonen.
maar gaan doet het zeker
de enige reden waarom ik nog HD pak is simpel omdat ik eig nog geen goesting heb voor ermee te stoppen.
twijfel ik geen sec aan.

Hoe graag ik ook zou willen dat je gelijk had, ben ik over het deel dat je zegt over roken (nicotine dus) heel erg oneens.
Zelf heb ik een tijd ook elke dag meerdere keren per dag geblowt en dit jaren volgehouden. Daarnaast gebruikte ik elke vrijdag en zaterdag speed en heb dit ook ca. zon jaar gedaan.
Op en duur ben ik hiermee gestopt omdat ik mezelf wel heel erg triest vond. Dat is gelukt.
Eerlijk gezegd vind ik mezelf nog veel triester omdat ik verslaafd ben aan roken. Roken is een drug die je gebruikt om je net zo te voelen als mensen die niet roken. Het slaat dus echt helemaal nergens op, en je hebt er letterlijk niets aan.
En toch, ondanks dat ik me dat realiseer en ik zooooooooo graag wil stoppen, ik zo graag van die kutnicotine af wil, is dat het enige wat gewoon maar niet lukt.
Het is zon klote rotzooi, elke keer wanneer ik stop, elke keer weer, na ca. drie maanden knapt er iets in mn hoofd wanneer ik direct weer met de volle hap begin. En dat heb ik met speed, xtc, wiet en hasj nog nooit gehad...
Maar echt het feit dat je met roken makkelijker kunt stoppen dan met HD daar ben ik het dus echt keihard mee oneens, want dat is in mijn opinie echt, maar dan ook echt niet waar...

-

c&m

Belezen gebruiker
TeQ zei:
schranziewanzie zei:
PharmaPhreeK zei:

maar gaan doet het zeker
twijfel ik geen sec aan.

Hoe graag ik ook zou willen dat je gelijk had, ben ik over het deel dat je zegt over roken (nicotine dus) heel erg oneens.
Zelf heb ik een tijd ook elke dag meerdere keren per dag geblowt en dit jaren volgehouden. Daarnaast gebruikte ik elke vrijdag en zaterdag speed en heb dit ook ca. zon jaar gedaan.
Op en duur ben ik hiermee gestopt omdat ik mezelf wel heel erg triest vond. Dat is gelukt.
Eerlijk gezegd vind ik mezelf nog veel triester omdat ik verslaafd ben aan roken. Roken is een drug die je gebruikt om je net zo te voelen als mensen die niet roken. Het slaat dus echt helemaal nergens op, en je hebt er letterlijk niets aan.
En toch, ondanks dat ik me dat realiseer en ik zooooooooo graag wil stoppen, ik zo graag van die kutnicotine af wil, is dat het enige wat gewoon maar niet lukt.
Het is zon klote rotzooi, elke keer wanneer ik stop, elke keer weer, na ca. drie maanden knapt er iets in mn hoofd wanneer ik direct weer met de volle hap begin. En dat heb ik met speed, xtc, wiet en hasj nog nooit gehad...
Maar echt het feit dat je met roken makkelijker kunt stoppen dan met HD daar ben ik het dus echt keihard mee oneens, want dat is in mijn opinie echt, maar dan ook echt niet waar...

-

ik heb het hier al eerder neergezet .maar het ligt echt aan de persoon zelf ! zo ook met gewoone peuken die je rookt en zo ook met soft en hard drugs !

R44f

Newbie
Om terug te komen ontopic...
Zelf heb ik nooit GHB beprobeerd maar ik heb het volgende ooit eens gehoord over een vriendin van een vriend van me: ze had op een concert een middeltje in haar drankje gehad (denkt ze) dat ze van een kerel aangeboden had gekregen. Ze kan zich alleen nog herinneren dat ze mellow werd, en meer niet.
De volgende dag had ze gehoord meerdere jongens haar 'gebruikt' hadden en dat zij had toegestemd. Nioemand die haar probeerde tegen te houden verder, en ook niemand die geweld nodig had haar mee te nemen de wc's in. Achteraf beweert ze zeker te weten dat er GHB in dat drankje moest zitten, en totdat ik dit forum ontdekte had ik ook gedacht zeker te weten dat dat het geval was, maar ik geloof dat ze dit gewoon als smoesje gebruikt moet hebben voor een grote blunder, of kan zoiets daadwerkelijk gebeuren met GHB?

Psykaholik

Wijs gebruiker
R44f zei:
Om terug te komen ontopic...
Zelf heb ik nooit GHB beprobeerd maar ik heb het volgende ooit eens gehoord over een vriendin van een vriend van me: ze had op een concert een middeltje in haar drankje gehad (denkt ze) dat ze van een kerel aangeboden had gekregen. Ze kan zich alleen nog herinneren dat ze mellow werd, en meer niet.
De volgende dag had ze gehoord meerdere jongens haar 'gebruikt' hadden en dat zij had toegestemd. Nioemand die haar probeerde tegen te houden verder, en ook niemand die geweld nodig had haar mee te nemen de wc's in. Achteraf beweert ze zeker te weten dat er GHB in dat drankje moest zitten, en totdat ik dit forum ontdekte had ik ook gedacht zeker te weten dat dat het geval was, maar ik geloof dat ze dit gewoon als smoesje gebruikt moet hebben voor een grote blunder, of kan zoiets daadwerkelijk gebeuren met GHB?
alles kan
MAAR ik begrijp nie da ze dan nie proefde da er iets abnormaal in dat drankje zat want ghb smaakt echt ongeloofelijk goor.

Spy-gisch

Experimenterende gebruiker
Waarschijnlijk was ze gewoon erg dronken en schaamt zich nu voor de gevolgen. Alcohol maakt meer kapot dan je lief is :hearteyes:

c&m

Belezen gebruiker
als je teveel ghb ophebt kan je van de weg raken dan weet je niet meer zo wat je doet ...als je de aangepaste neemt ben je er wel bij maar voel je dan verschrikkelijk stondbezopen gevoel ....

Libertad

Newbie
Lul niet man, GHB is NIET verslavend. Niet geestelijk, en al helemaal niet lichamelijk.

Je voelt je euforisch en ontspannen, je wordt socialer en empathischer. Het heeft iets weg van XTC, maar dan zonder het amfetamine effect, het oppeppende dus :).

Mag ik je voor je bek stompen. GHB is echt niet verslavend. Tenminste kan me niet voorstellen dat iemand er verslaaft aan raakt en al raak je er verslaafd aan dan kan het nog geen kwaad.

Zo zie je maar hoe faliekant je de plank mis kunt slaan ook al ben je nog zo stellig overtuigd van je eigen waarheid, de echte waarheid blijkt toch iets anders in elkaar te steken.

Libertad

Newbie
Daar ben ik me van bewust. Maar het is alleen maar even om aan te kaarten dat iemand op dit moment 2019 net zo stellig overtuigd kan zijn van het feit dat elke willekeurige drugs niet verslavend zou zijn.

Per definitie is drugs verslavend.

Prison

Bewuste gebruiker
Daar ben ik me van bewust. Maar het is alleen maar even om aan te kaarten dat iemand op dit moment 2019 net zo stellig overtuigd kan zijn van het feit dat elke willekeurige drugs niet verslavend zou zijn.

Die reacties zouden eigenlijk verwijderd moeten worden, iemand die er niks van weet en alleen dat leest zou op het verkeerde pad terecht kunnen komen.

@Fenrir @Psychedelibee

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Nou, dat is nu ook weer niet helemaal waar. Er zijn drugs die vanwege hun aard weinig verslavingspotentieel hebben.

GHB valt daar allesbehalve onder en is zeer verslavend, maar dat was jaren geleden nog niet zo algemeen bekend als nu. Tegenwoordig is dit voor de meesten wel duidelijk hoor, er wordt genoeg voor gewaarschuwd.

@Prison ik zie het probleem niet zo. Degene die die reactie plaatste wordt zeer duidelijk gecorrigeerd. Daarbij, we hebben het hier over een topic van een ruime veertien jaar geleden...

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Wat hing er soms een naar sfeertje hier op DF in the old days. Onrespectvolle aso reacties in die oude posts. Gelukkig is het hier nu niet meer zo. :)

Libertad

Newbie
Wat hing er soms een naar sfeertje hier op DF in the old days. Onrespectvolle aso reacties in die oude posts. Gelukkig is het hier nu niet meer zo. :)

Nou inderdaad. Owee owee als je een andere mening of beleving had dan de opper gebruiker. Dan zwaaide er wat.

Libertad

Newbie
Nou, dat is nu ook weer niet helemaal waar. Er zijn drugs die vanwege hun aard weinig verslavingspotentieel hebben.

GHB valt daar allesbehalve onder en is zeer verslavend, maar dat was jaren geleden nog niet zo algemeen bekend als nu. Tegenwoordig is dit voor de meesten wel duidelijk hoor, er wordt genoeg voor gewaarschuwd.

@Prison ik zie het probleem niet zo. Degene die die reactie plaatste wordt zeer duidelijk gecorrigeerd. Daarbij, we hebben het hier over een topic van een ruime veertien jaar geleden...

Oké ik ging iets te kort door de bocht, maar ik probeerde maar aan te tonen hoeveel er kan veranderen in een paar jaar tijd. Van absoluut niet verslavend naar misschien wel de gevaarlijkste drug van Allemaal (na methamphetamine)

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Oké ik ging iets te kort door de bocht, maar ik probeerde maar aan te tonen hoeveel er kan veranderen in een paar jaar tijd. Van absoluut niet verslavend naar misschien wel de gevaarlijkste drug van Allemaal (na methamphetamine)

Dat is zeker waar ja, de tijd dat GHB als een relatief onschuldige drug werd gezien is gelukkig voorbij!

Rupsen God ❤

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heel erg duizelig, het beeld vind ik nogal vergelijkbaar met dat van een hoge dosering ketamine.
Ik voel me heel erg dronken, maar tegelijkertijd scherp. Over het algemeen een enorm fijn en prettig gevoel. Extreem lust opwekkend. Vaag, afwezig.
Ik heb het nu een keer of 5 gebruikt, en 1x GBL geprobeerd. Alle keren enorm misselijk ervan geworden uiteindelijk en overgegeven. Aan de ene kant heel erg jammer omdat het effect zelf echt heel prettig is, maar aan de andere kant wel weer positief ivm de verslavingskans.

Ravageee

Newbie
Ik had hoge verwachtingen van ghb...

Werd er beetje duizelig van, traag, voelde me wel wat happy en anders ofzo. Werd ook totaal niet geil ervan, na een start dosering van 3ML elke 20 minuten ongeveer 1ML bijgenomen. En uiteindelijk had ik 1 oog half open en 1 dicht en ben ik heerlijk in slaap gevallen.

Drugs waarbij je duizelig word zoals dit en bv ketamine is niks voor mij, snap al helemaal niet dat mensen ervan houden dat dizzy effect. Voor mij iniedergeval geen 2e keer meer. Wou dit nooit proberen omdat iedereen zegt dat het heel verslavend is, nou niks van gemerkt.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Werd ook totaal niet geil ervan, na een start dosering van 3ML elke 20 minuten ongeveer 1ML bijgenomen. En uiteindelijk had ik 1 oog half open en 1 dicht en ben ik heerlijk in slaap gevallen.
Je bent niet heerlijk in slaap gevallen, je bent out gegaan. Als je een onbedwingbare slaperigheid voelt en daaraan toegeeft, ga je out en er zijn sterke vermoedens dat dit tot hersenbeschadiging leidt.
Het is niet de bedoeling om elke 20 min bij te pakken. Bij zo'n risicovolle drug als ghb zou het wel goed zijn als je je van tevoren goed inleest, om risico's te beperken.
Beginners starten meestal met 2,5 ml en wachten minstens anderhalf uur met bijpakken. De tweede dosis is sowieso altijd lager dan de eerste dosis omdat er nog ghb in je bloed zit.

Ellen90

Newbie
Lul niet man, GHB is NIET verslavend. Niet geestelijk, en al helemaal niet lichamelijk.

Je voelt je euforisch en ontspannen, je wordt socialer en empathischer. Het heeft iets weg van XTC, maar dan zonder het amfetamine effect, het oppeppende dus :).

Sorry, snap niet hoe je dit zomaar kunt zeggen. GHB is wel degelijk verslavend. En niet zo'n beetje ook.
Ik heb het nu een maand gebruikt omdat ik dacht: Oh zal inderdaad wel meevallen.
Nou de afkick die je ervan krijgt is niet grappig en als ik dat had geweten had ik er nooit aan begonnen.
In een woord vreselijk,

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik had hoge verwachtingen van ghb...

Werd er beetje duizelig van, traag, voelde me wel wat happy en anders ofzo. Werd ook totaal niet geil ervan, na een start dosering van 3ML elke 20 minuten ongeveer 1ML bijgenomen. En uiteindelijk had ik 1 oog half open en 1 dicht en ben ik heerlijk in slaap gevallen.

Drugs waarbij je duizelig word zoals dit en bv ketamine is niks voor mij, snap al helemaal niet dat mensen ervan houden dat dizzy effect. Voor mij iniedergeval geen 2e keer meer. Wou dit nooit proberen omdat iedereen zegt dat het heel verslavend is, nou niks van gemerkt.
Lees dit anders even door. Je bent aardig onverantwoordelijk geweest.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Sorry, snap niet hoe je dit zomaar kunt zeggen. GHB is wel degelijk verslavend. En niet zo'n beetje ook.
Ik heb het nu een maand gebruikt omdat ik dacht: Oh zal inderdaad wel meevallen.
Nou de afkick die je ervan krijgt is niet grappig en als ik dat had geweten had ik er nooit aan begonnen.
In een woord vreselijk,

Dit heeft iemand gezegd in 2004. Toendertijd was ghb nog nieuw in de party scène.
Mensen waren nog niet bekend met de risico's en zelfs professionals dachten dat het allemaal wel meeviel met ghb.

Wist je niet dat je er ernstig lichamelijk verslaafd aan kan raken, toe je ermee begon?

Ellen90

Newbie
Dit heeft iemand gezegd in 2004. Toendertijd was ghb nog nieuw in de party scène.
Mensen waren nog niet bekend met de risico's en zelfs professionals dachten dat het allemaal wel meeviel met ghb.

Wist je niet dat je er ernstig lichamelijk verslaafd aan kan raken, toe je ermee begon?

Goedemorgen,

Mijn excuus ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum en had inderdaad niet gezien dat deze reactie al zo'n tijd geleden is geplaatst.
Ik wist inderdaad dat je verslaafd kan raken aan GHB maar omdat ik het 6 jaar geleden ook een paar maanden best veel had gebruikt en daarna nooit meer aangeraakt (en nooit afkick of iets) heb gehad, dacht ik: Oh lekker, doe het een paar weken en dan stop ik er weer mee.

Nooit gedacht dat je binnen een paar weken zo lichamelijk afhankelijk kon zijn. En natuurlijk lees je wel eens dingen op internet dat je zoiets hebt van wow heftig. Maar heb bijna alles in mijn leven gebruikt en het daarna ook weer zo naast me neer kunnen leggen zonder enige afhankelijkheid.
En dat dacht ik dit keer dus ook. Tot ik 3 weken geleden elke 2 a 3 uur wakker werd en dacht: huh hoe kan dat nou. en dat kwartje viel pas iets van een week later dat ik dacht: Omg dit komt door die troep. en toen ben ik me er in gaan verdiepen en op internet gekeken wat de afkickverschijnselen zijn van GHB. En ja hoor.. daar stond ik. (Zo vreselijk geschrokken) Zit nu op de anderhalve ml per keer. Maar niet om de 2 uur maar om de drie kwartier ongeveer. ben benieuwd of anderen het wel echt elke twee uur innemen, Op een gegeven moment word dat toch vaker?

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Omg wat erg voor je..!
Hoelang duurde het bij dagelijks gebruik voordat je afkickverschijnselen kreeg?

Ik zou je echt dringend adviseren om naar de huisarts te gaan voor hulp bij afkicken. Hij zal je doorverwijzen. Je zit er pas een maand aan dus mss valt de afkick mee. Maar doe hier wat aan en zo snel mogelijk! Je maakt jezelf kapot als je hiermee doorgaat.
Tot je hulp hebt moet je doorgaan met gebruiken want anders kan je een aanval krijgen. Daar ben je van op de hoogte? Je moet zeker NIET de dosis gaan verhogen.
Lees ook het topic 'Afkicken van ghb, de meest humane manier' ook door.

Ravageee

Newbie
Je bent niet heerlijk in slaap gevallen, je bent out gegaan. Als je een onbedwingbare slaperigheid voelt en daaraan toegeeft, ga je out en er zijn sterke vermoedens dat dit tot hersenbeschadiging leidt.
Het is niet de bedoeling om elke 20 min bij te pakken. Bij zo'n risicovolle drug als ghb zou het wel goed zijn als je je van tevoren goed inleest, om risico's te beperken.
Beginners starten meestal met 2,5 ml en wachten minstens anderhalf uur met bijpakken. De tweede dosis is sowieso altijd lager dan de eerste dosis omdat er nog ghb in je bloed zit.

Ik was die dag al heel erg moe, en ben rond 03:00 gaan slapen met de bewuste keus om te gaan slapen omdat ik het effect niks aan vond. De sterkte van de G was laag volgens een vriendin van me dus vandaar dat ik bijnam. Ben niet in slaap gepleurd al heb ik het misschien beetje verkeerd verwoord.

roesjunkie

Belezen gebruiker
Nooit gedacht dat je binnen een paar weken zo lichamelijk afhankelijk kon zijn. En natuurlijk lees je wel eens dingen op internet dat je zoiets hebt van wow heftig. Maar heb bijna alles in mijn leven gebruikt en het daarna ook weer zo naast me neer kunnen leggen zonder enige afhankelijkheid.
En dat dacht ik dit keer dus ook. Tot ik 3 weken geleden elke 2 a 3 uur wakker werd en dacht: huh hoe kan dat nou. en dat kwartje viel pas iets van een week later dat ik dacht: Omg dit komt door die troep. en toen ben ik me er in gaan verdiepen en op internet gekeken wat de afkickverschijnselen zijn van GHB. En ja hoor.. daar stond ik. (Zo vreselijk geschrokken) Zit nu op de anderhalve ml per keer. Maar niet om de 2 uur maar om de drie kwartier ongeveer. ben benieuwd of anderen het wel echt elke twee uur innemen, Op een gegeven moment word dat toch vaker?

Welkom op het forum! Heel herkenbaar jouw verhaal. Zo is het bij mij de eerste keer ook gebeurd. Vanaf december tot februari dagelijks gebruikt en vanaf maart in die 24/7 cyclus beland. Inmiddels al drie keer op eigen houtje "afgekickt."

Bij mij werden die twee uurtjes inderdaad ook steeds minder. Twee weken terug zat ik nog op 8ml per uur. Zoals Natozlato al aangeeft niet meer je dosis gaan verhogen.

Ik weet niet of ik het ermee eens ben dat je door moet gaan tot je hulp krijgt. Zeker wel naar de huisarts gaan, maar de wachttijden bij verslavingszorg zijn lang en aangezien je er nog niet zo lang aan zit en je dosissen niet belachelijk hoog zijn zou ik zelf alvast proberen af te gaan bouwen. Hier op het forum genoeg topics en mensen die je ermee kunnen helpen, maar als je drie maanden moet wachten en al die tijd moet gaan blijven gebruiken, denk ik dat je steeds meer en vaker gaat nemen en drie maanden zijn dan heel lang.

Kun je aan baclofen komen?

Ellen90

Newbie
Goedemiddag allemaal.

Ik had even een vraagje: Bij dag "Belletje" rechts bovenin kan je zien als er iemand op je bericht heeft gerageerd. Maar dan druk ik erop en zie ik hele andere berichten die helemaal niet over de dingen gaan die ik heb gepost. Sorry voor de vraag hoor maar ben nog even aan het uitdokteren hoe het hier precies werkt.

Vast bedankt!

FerdFatoehaus

Badass junkie
Goedemiddag allemaal.

Ik had even een vraagje: Bij dag "Belletje" rechts bovenin kan je zien als er iemand op je bericht heeft gerageerd. Maar dan druk ik erop en zie ik hele andere berichten die helemaal niet over de dingen gaan die ik heb gepost. Sorry voor de vraag hoor maar ben nog even aan het uitdokteren hoe het hier precies werkt.

Vast bedankt!
Hm vreemd. Ik word gewoon naar de topics geleid waar de notificatie over gaat.

Bovenaan