gezellige thuiskomst?!

Mr.jiho

Wijs gebruiker
de meesten onder ons kennen het wel...de thuiskomst achter een nachtje uitgaan :rolleyes:
je ouders zitten gezellig aan tafel te eten of zijn gewoon thuis en jij hebt iets van drugs genomen en je pupillen zijn heeeel erg groot en de rest van je gezicht ziet er ook ni al te best uit
meestal probeer ik deze situatie te vermijden en kom ik oftewel vooor dat m'n ouders wakker zijn thuis oftewel kom ik thuis als ik compleet nuchter ben maar soms ben je gewoon te moe en gaat dit niet

ik zou graag een topic maken met alle tips en trucjes om je ouders te ontwijken en/of om die ogen er beter te laten uitzijn of gewoon om "clean/prober" over te komen

binnekort ga ik achter het feesten eens gaan zwemmen :d
groeten
:hearteyes:

matthijs

Badass junkie
Hmm, wat ik altijd probeer is zo snel mogelijk naar boven gaan, maar niet te snel. Gewoon heel ontspannen en vrolijk zeggen: Ik was weer thuis! :grin:. Wat ook helpt is, als ze iets vermoeden over iets beginnen waarover je heel snel uitgepraat bent. Dat je even 2 zinnen over iets verteld ofzo. Dan hebben ze wel het idee dat je ze dingen toevertrouwd. :P

Mr.jiho

Wijs gebruiker
mathijs zei:
Hmm, wat ik altijd probeer is zo snel mogelijk naar boven gaan, maar niet te snel. Gewoon heel ontspannen en vrolijk zeggen: Ik was weer thuis! :grin:. Wat ook helpt is, als ze iets vermoeden over iets beginnen waarover je heel snel uitgepraat bent. Dat je even 2 zinnen over iets verteld ofzo. Dan hebben ze wel het idee dat je ze dingen toevertrouwd. :P

ja dat soort dingen doe ik ook altijd maar: ik geef m'n ouders altijd een kus als ik ze zie (smorgens/savonds/achter school,....) dus ik moet altijd in de ogen van m'n ouders kijken....
laat de tips maar komen :wave:

lol deranged :grin:

(mss bij thuiskomst zonnebril aanzetten? :sunglasses: )

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Haha, het helpt zeker niet met de zonnebril, het is vandaag winter-tijd.
Beste is de slaapkamer raam klein beetje open laten staan.
Zo kom je in nachts via raam binnen.
Of koop je een oogdruppels.

Jeller

Badass junkie
probeer je ogen een beetje meer dicht te houden zodat alleen je pupillen iets groter lijken, maar als ze niet helemaal open staan valt het wat minder op.. pak misschien ook nog iets om te eten, dan zullen ze minder vlug de neigign hebben om te denken dat je iets hebt genomen

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Misschien zou je het een keer nuchter met ze kunnen bespreken... er over praten? wat maakt het uit dat jij zo thuis komt? je hebt toch een hartstikke goeie nacht gehad?

J0rrit

Badass junkie
Waterpijp zei:
Misschien zou je het een keer nuchter met ze kunnen bespreken... er over praten? wat maakt het uit dat jij zo thuis komt? je hebt toch een hartstikke goeie nacht gehad?

omdat de meeste ouders het niet leuk zulle vinde als hun kind drugs gebruikt

Jeller

Badass junkie
Waterpijp zei:
je kan dat ook hebben in nuchtere toestand hé :wink:

Audio Scum

Belezen gebruiker
Had (woon nu uit huis) er nooit moeite mee, me ouders weten wat ik gebruik.

Heb op m`n 15de het boekje uit je bol gekregen, iets wat meer ouders zouden moeten doen (en het natuurlijk eerst zelf lezen).

dallandra

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
mathijs zei:

ja dat soort dingen doe ik ook altijd maar: ik geef m'n ouders altijd een kus als ik ze zie (smorgens/savonds/achter school,....) dus ik moet altijd in de ogen van m'n ouders kijken....
laat de tips maar komen :wave:

lol deranged :grin:

wat lief zeg!

(mss bij thuiskomst zonnebril aanzetten? :sunglasses: )

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Jaa zovaak al gehad

Ook wel is dan ging net de wekker van mn mutti (die heeft onregelmatige werktijden dus ook wel is is zaterdag of zondag) en dan ging ik supervlug naar boven maar das ni relaxed lig je klaarwakker in bed zonder drinken of ff te kunnen wassen moet je wachten haha.

Verder ook wel is als ze al het ontbijt waren begonnen das minder... vinden ze niet leuk want ik laat het nooit weten dat ik de hele nacht wegblijf daarom kom ik meestal rond 5/6 uur thuis..
Ben k ze voor en kan ik ze wijsmaken dat ik rond 1/2 uur thuis was hehe

Maja al een hoop hachelijke situaties meegemaakt :sunglasses:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
@ dallandra, dit is een gewoonte, geef al zolang ik me kan herrineren ALTIJD een kus als ik m'n ouders zie :)

ja meestal probeer ik thuis te zijn voor m'n ouders ontbijten maar soms gaat dat niet en pak als ze rond 9uur ofzo ontbijten en ik kom om 10-11uur thuis is dit soms heeeeel erg vervelend, nog iemand tips om je eigen te verbergen? groeten :wave:

cunt

Wijs gebruiker
als je toch zo laat thuis komt kan je dan niet bij een vriend blijven tot je moe bent ofzo?

ik gebruik nooit thuis dus heb dit soort problemen vrijwel nooit. gebruik meestal bij een vriend van me en we liggen meestal rond uurtje of 8 sochtends wel in bed dus zien we zijn pa en zusje sochtends nooit. we zijn 1 keer om 1 uur smiddags aan komen kakken met hele grote doppen (2g speed pp die nacht.. en ja ik weet inmiddels dat dat niet slim is!) en toen zei z'n vader er ook wat van, maar had hij gezegt dat we erg moe waren. toen gelijk naar bed gegaan en proberen wat te slapen. later heeft z'n vader nog wel gezegt dat hij onze ogen echt heel raar vond, voor de rest niet meer gelukkig. daarna er ook wat meer mee opgepast!

Wortel

Bewuste gebruiker
Als ik thuis kom ga ik "lekker slapen" oftewel in bed liggen rondraaien tot een uur of elf. Ga dan wat computeren en als me pa dan gaat wassen aankleden etc. ga ik beneden tv kijken. Zodra hij de trap afloopt loop ik weer naar boven om te gaan computeren. Dan `s middags ga ik naar buiten en blijf bij een vriend eten :wink: (Krijg toch geen hap door mijn keel) En dan `s avonds ben ik moe van de dag ervoor en ga dus nog wat tv kijken op mijn kamer en daarna slapen. Gemiddeld aantal woorden op zo`n dag? 30 hooguit.

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Ik begrijp het eigenlijk niet. Zie mijn bericht hierboven.
Mijn beste tip is toch de oogdruppels.
Het kost rond 12,95 euro en werkt perfect.
Ik was knetter stoned en NIEMAND merkt het. Alleen moesten ze wel lachen vanwege mijn rare opmerkingen en lul verhalen.
Tja, was helemaal knetter.. :mrgreen: :mrgreen:
Oogdruppels is voor mij einige oplossing, serieus!
Geen rode ogen, geen chinese model en geen grote pupilen. :mrgreen:
:stoned: :stoned: :stoned:

toepiekloot

Belezen gebruiker
minavhez
kost niet veel, gebt nog een andere soort ook
maar ge moogt da maar een maand/2 maand gebruiken, want je kan er uitslag ad ogen van krijgen

cunt

Wijs gebruiker
toepiekloot zei:
minavhez
maar ge moogt da maar een maand/2 maand gebruiken, want je kan er uitslag ad ogen van krijgen
helpt die zooi ook bij xtc/speed ogen? dus hele grote doppen en grote pupillen ..?

toepiekloot

Belezen gebruiker
cunt zei:
toepiekloot zei:
minavhez
helpt die zooi ook bij xtc/speed ogen? dus hele grote doppen en grote pupillen ..?

ik denk het niet, het is voor het wit rond de ogen terug wit te maken als je geblowd hebt, dus het rode rond de ogen wordt er terug glanzend wit door
soms zelfs te wit en te groot, ik gebruikte het enkel na ik gesmoord heb
na andere drugs zou ik het niet doen

en het is vrij verkrijgbaar bij de apotheker, als ze mhinavez niet hebben, gewoon vragen voor oogdruppels voor geïrriteerde ogen, ze zullen allesinds wel iets hebben

caatje

Badass junkie
ik heb t probleem allang niet meer, maar als ik zo thuis kwam vertelde ik dat ik een kei leuke aond had gehad maar dat ik nu zooooooooo moe ben en ff lekker onder de douche spring en daarna nog een paar uurtjes ga slapen. Werkte bij mij altijd

Wortel

Bewuste gebruiker
Pkoeiaard zei:
Ik was knetter stoned en NIEMAND merkt het. Alleen moesten ze wel lachen vanwege mijn rare opmerkingen en lul verhalen.
Je lult, rode ogen kan misschien wel maar geen chinees/grote pupillen is onzin!

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
quote ik zou graag een topic maken met alle tips en trucjes om je ouders te ontwijken en/of om die ogen er beter te laten uitzijn of gewoon om "clean/prober" over te komen

De meeste ouders krijgen je toch wel door,het enige wat je kan doen is weg blijven tot je weer normaal bent.Maar vaak als je echt heel space van een feest afkomt en je bent er klaar mee wil je toch lekker in je eigen bed liggen*of je moet net een lekkere chick hebben ontmoet waar je kan blijven slapen*

Ik ging vaak zo naar huis,Hoi hoi! zo doe mij ook eens een bakkie koffie*zwaar trippend nog van de DOB...stond ik met me gekke hoofd gewoon warm water in een koppie te gieten en daarna opdrinked zeggen..

Waaah das een lekker bakkie..Me ouders en hun visite om 12.00 in de middag keken me aan.What the hell heb jij gedaan??Ga ik ze doodleuk vertellen over de mooie kleuren op de muur die zijn aangebracht..de muur was wit...Heb het er nog welleens over met me ouders...die zijn door al die ongein heel grijs geworden geloof me..

Tsja dan kan je alleen nog gaan pitten en de volgende dag weer wat uit gaan leggen*ontkennen* hehe.

Heb nu zelf 2 kinderen,ik denk dat als het ooit zover mocht komen dat ik die wel snel in de gaten zou hebben en ze zou behoeden dmv goede uitleg
en mochten ze er echt aan zitten dan volgt de harde methode..opsluiting..en uitschakeling van al hun dealers haha..

Jeller

Badass junkie
slipperman zei:
Pkoeiaard zei:
Je lult, rode ogen kan misschien wel maar geen chinees/grote pupillen is onzin!

ja tegen grote pupillen werkt het volgens mij ook niet hoor.. je ogen staan wel nog altijd wat kleiner maar als ze wit zijn valt dat veel minder op hé

p4r4n01d

Experimenterende gebruiker
Het thuis komen vindt ik meestal niet t ergste ...
maar misschien komt dat omdat ik meestal nog half dronken ben en lijp van de drugs (mijn ouders weten van mn drugs verleden .... en als ze niet achterlijk zijn hebben ze ook wel door dat ik regelmatig nog gebruik)

soms kom ik in de ochtend thuis ... pak ik ff wat fruit / cup a soup / sultanas ... aangezien mn ouders altijd zeggen dat ik wat moet eten als ik zo in de ochtend thuis kom . knap ik ook meestal wel weer wat van op .. in de ochtend zie ik mn ouders dan verder weinig ... als ik op tijd ben ... komt alleen mn ma ff een blik werpen mn kamer in .. om te kijken of ik thuis ben .... meestal doe ik dan of ik half slaap ....en als de rest van de familie wakker is .... ga ik meestal ook sneaky weer dingen doen op mn kamer ... zonder lawaai te maken (ze moeten denken dat ik slaap) ...

maar waar ik dan al tegen op zie : Het avond eten ....vet brak aan tafel ... met trillende handen ... hopen dat je iets kan eten ... volledig uit geput ....en een droge bek ..... etc. .... op die momenten hebben mijn ouders denk ik wel door dat ik vorige avond gebruikt heb .....

een tip : Slaapmiddelen of valiums ... zodat je toch nog in slaap kan komen als je thuis komt .... en je met een relaxer gevoel savonds aan tafel kan..

btw ... de laatste tijd gebruik ik alleen nog coke ... of als t kan pure mdma poeder .... dan weet ik zeker dat ik de volgende dag weer kan eten .....

Moon

Bewuste gebruiker
Bij mij helpt het om vitamine c te eten, dus pers sinaasappels uit, of eet ander fruit, en cola drinken helpt bij mij ook erg goed omdat er veel suiker in zit. Ik voel me daarna beter en zie er een stuk nuchterder uit, pupillen worden er ook kleiner van. Maar heb geen last van ouders, woon er niet meer.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Moon zei:
Bij mij helpt het om vitamine c te eten, dus pers sinaasappels uit, of eet ander fruit, en cola drinken helpt bij mij ook erg goed omdat er veel suiker in zit. Ik voel me daarna beter en zie er een stuk nuchterder uit, pupillen worden er ook kleiner van. Maar heb geen last van ouders, woon er niet meer.

mooie tips danku! nog van die graag :P groeten

Frisko

Badass junkie
Mac... zei:
Geen tips, mijn ouders zien me wel vaker met een lichtelijk raar gezicht :tongueout:
same here^^ en jah ze weten ut wel bij mij!!!,mn vader toch iig...mn moeder kan er niet zo goed mee overweg :)
maarja ik woon alleen bij mn pa etc :smilingimp:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Jeller zei:
probeer je ogen een beetje meer dicht te houden zodat alleen je pupillen iets groter lijken, maar als ze niet helemaal open staan valt het wat minder op.. pak misschien ook nog iets om te eten, dan zullen ze minder vlug de neigign hebben om te denken dat je iets hebt genomen
idd doe ik ook veel
want ze had eens gehoord in een reportage da mensen na druggebruik nie kunnen eten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
pak mijn eten wel altijd mee naar mijn kamer waar het dan blijft staan :tongueout:
of als het al een uur of 4 geleden is da ik nog iets gepakt heb eet ik meestal wel iets voel je je veel beter als je opstaat :wink: :wink:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
quote ik zou graag een topic maken met alle tips en trucjes om je ouders te ontwijken en/of om die ogen er beter te laten uitzijn of gewoon om "clean/prober" over te komen

De meeste ouders krijgen je toch wel door,het enige wat je kan doen is weg blijven tot je weer normaal bent.Maar vaak als je echt heel space van een feest afkomt en je bent er klaar mee wil je toch lekker in je eigen bed liggen*of je moet net een lekkere chick hebben ontmoet waar je kan blijven slapen*

Ik ging vaak zo naar huis,Hoi hoi! zo doe mij ook eens een bakkie koffie*zwaar trippend nog van de DOB...stond ik met me gekke hoofd gewoon warm water in een koppie te gieten en daarna opdrinked zeggen..

Waaah das een lekker bakkie..Me ouders en hun visite om 12.00 in de middag keken me aan.What the hell heb jij gedaan??Ga ik ze doodleuk vertellen over de mooie kleuren op de muur die zijn aangebracht..de muur was wit...Heb het er nog welleens over met me ouders...die zijn door al die ongein heel grijs geworden geloof me..

Tsja dan kan je alleen nog gaan pitten en de volgende dag weer wat uit gaan leggen*ontkennen* hehe.

Heb nu zelf 2 kinderen,ik denk dat als het ooit zover mocht komen dat ik die wel snel in de gaten zou hebben en ze zou behoeden dmv goede uitleg
en mochten ze er echt aan zitten dan volgt de harde methode..opsluiting..en uitschakeling van al hun dealers haha..
OMG :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
mijn ma werd zot denk ik als ik al trippent binnen kwam xtc en speed en al geen probleem ze ziet het wel soms maar dan begin ik een boterham of iets dergelijk te smeren en da krijgt ze haar twijfels weer :mrgreen: :mrgreen:
maar verdenken doen ze me toch zeker en vast :angry: :angry: :angry:

crasher

Newbie
slecht gevoel

Ik kom elk weekend 2 maal rond 9u s'ochtends binne , en zie er echt een pak uit , dan ben ik heel verward van al de drugs en als ze iets vrage krijg ik er bijna geen woord uit . Tot ze eens vroegen , wat doe je toch allemaal , waar ben je mee bezig , je ziet er een pak uit .
toen ben ik 3 weke gestopt , alles weer normaal , blabla , ..

maar wat ik dus wou vertelle , als ik een zwaar weekendje heb gehad(pillen , sosa , speed , noem maar op) dan voel ik me daarna echt de grootste lozer op aarde , ik haat mezelf en zou me wel wille afmake (niet dat ik dat zou doen) zelfs nu ik dit typ denk ik , hoe kon ik het zover late kome ? hebben jullie dat gevoel dan nooit , zo een schuld gevoel tegenover iedereen en alles . nou ja , ik hou het voor bekeken , ik wil er echt mee stoppen , het gevoel dat ik in het weekend heb onder dope , kan niet meer tippen aan het gevoel dat ik heb door de week van de mentale afkick .

Graag wat reacties , en mss een tip voor te stoppen ?

grtz

Bovenaan