maiskorrel zei:Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je ervan gebruikt.
Ik ben geen hero kenner maar volgens mij zijn de lichamelijke schade nihil, behalve dat je afhankelijk wordt en er niet meer zonder kan.raizeredge zei:meth en heroine denk ik dat dat heel slecht is
Deranged zei:Alcohol.
Komeetman zei:xtc brain damage, niet te onderschatten
loadrunner zei:meth is echt slecht, die is al 90% geestelijk verslavend na de eerste keer, je hersenen veranderen direct al stofwisselingen. doe je het de tweede of derde keer, dan ben je verloren, als je je niet laat behandelen.
Supervlieg zei:Ik ben geen hero kenner maar volgens mij zijn de lichamelijke schade nihil, behalve dat je afhankelijk wordt en er niet meer zonder kan.raizeredge zei:meth en heroine denk ik dat dat heel slecht is
Heroïne word afgebroken in je lever. De chemische stoffen vernietigen het weefsel rond de lever waardoor je levercirrose krijgt. Dit hoeft niet alleen door heroïne te komen, maar door alcohol en andere drugs kan dit ook komen. Dat Heroïne verslaafden er vaak mager uit zien komt, omdat de trek naar eten weg gaat en ze dus eigenlijk leven op heroïne en drinken. Als ik dat zo goed heb gezegt... Correct me if i'm wrong.raizeredge zei:Supervlieg zei:Ik ben geen hero kenner maar volgens mij zijn de lichamelijke schade nihil, behalve dat je afhankelijk wordt en er niet meer zonder kan.raizeredge zei:meth en heroine denk ik dat dat heel slecht is
ik weet ook niet goed heb wel mensen die hero gebruiken die zijn lijk mager en heel wit dus ik denk dat het daar door komt maja ik ben geen exper
Hero zorgt ervoor dat je geen honger hebt.raizeredge zei:Supervlieg zei:Ik ben geen hero kenner maar volgens mij zijn de lichamelijke schade nihil, behalve dat je afhankelijk wordt en er niet meer zonder kan.raizeredge zei:meth en heroine denk ik dat dat heel slecht is
ik weet ook niet goed heb wel mensen die hero gebruiken die zijn lijk mager en heel wit dus ik denk dat het daar door komt maja ik ben geen exper

Deranged zei:Alcohol.

Precies!Pikachu zei:Drugs worden niet verboden omdat ze slecht voor je zijn, eerder omdat de maatschapij ze niet accepteerd. Alcohol wordt al sinds het begin van tijden geaccepteerd.
Ik had liever dat ze selecteerden op lichamelijke schade en verslavingsrisico als er dan toch middelen verboden moeten worden =/
Obviously. Volgens mij klopt het beeld dat dat plaatje schetst niet helemaal.Robdebob zei:Bron: Wikipedia