Ik hjeb het gisteren geprobeerd, ik was niet zeker of het ghb of gbl was, of dat het in ieder geval al iets was. het rook wel chemisch en smaakte zout ( dit proef je nauwelijks in een heel glas cole bijvoorbeeld ).
We begonnen daarom met 1,5 ml, als voorzorg, want stel het was GBL of zelfs iets heel anders een heel gevaarlijk middel bijvoorbeeld. Van deze 1,5 ml voelde we bijzonder weinig. Toen na 45 min weer 1,5 ml erbij. We begonnen wel wat te voelen en het voelde een beetje als een opkomende mdma, verder kwam het niet echt. Toen na een half uur 1 ml erbij. We voelde ons wel een beetje meer relaxt, en ik had wat minder kracht in armen + benen leek het wel. Toen na een half uur weer 2 ml erbij, maar steeds kwam het een beetje op: ik kreeg een warme gloed over me heen, werd wat waziger ma dat gevoel was steeds zo weer weg.
Toen besloten we om de rest te pakken, dit was ongeveer nog 2.5-3 ml eneen half uur na die 2 ml. Hierna voelde we wel degelijk wat. Opeens werd ik waziger en begon ik te wankelen een beetje, ik kon net zoals bij alcohol niet echt meer recht lopen, verder waren me ledematen ( vooral mijn benen ) echt verslapt, en ik had een rare waas voor mijn ogen, een beetje zoals bij alcohol, dat je niet alles meer scherp ziet, maar toch net iets anders.
Toen we nog 2 sticks hadden gerookt sloegen deze in als een bom, ik werd echt zwaarder en het leek alsof de zwaartekracht echt toegenomen was. Ik voelde me echt lekker en had ook wel een beetje zon love-feeling, en een lulkick. Maar tegelijkertijd was ik zeker niet wakker, ik had het best moeilijk mijn ogen open te houden en als ik was gaan zitten was ik zeker in slaap gevallen. Geil was ik er niet echt van, een beetje, maar dat heb ik bij elke drug wel.
Ik vond het wel best veel weg hebben van MDMA, kwa gevoel ( love ) maar ook kwa de wazigheid. Het leek wel alsof het de verdovende variant was van mdma ofzo, maar tegelijkertijd had het ook wel wat weg van alcohol, het wankelen, niet scherp zien, beetje dat draaierige gevoel. Verder had ik van die hele lekkere rillingen door me heen opeens ( een beetje zoals bij mdma ), maar echt meer IN mijn lichaam ipv eroverheen, echt van die kriebels meer. Verder had ik ook zon drukkend gevoel in mijn hoofd, en last van nekpijn.
Nu is mijn vraag, is dit na mijn beschrijving te hebben gelezen wss GHB of niet? Op het begin dachten wij namelijk aan vloeibare mdma ofzo, maar daarna voelde het toch wel degelijk anders, maar je weet maar nooit. En áls het GHB is, is het dan per definitie heel slechte, of voel je goede GHB ook bar weinig van als je maar zo weinig neemt, hadden we iets van 4-5 ml in 1 keer moeten nemen?