GHB, amfetamine en 4F-MPH laten testen

Lysergine

Bewuste gebruiker
Kan iemand mij misschien vertellen hoeveel milliliter GHB en milligram speed het testcentrum nodig heeft om te kunnen testen? Ik had gelezen dat grofweg 2 ml vloeistof en 150 mg poeder nodig zijn zonder dat daarbij te gespecificeerd werd voor welk middel dit geldt. Hoeveel leveren jullie in?

Het is mogelijk om nieuwe psychoactieve stoffen zoals 4-FA te laten testen. Geldt dit ook voor het kwalitatief testen van 4F-MPH of wordt dat als geneesmiddel gezien wat betekent dat het niet getest wordt? Ik heb hier namelijk poeder waarvan ik niet zeker weet of het daadwerkelijk 4F-MPH is, aangezien het ook 4F-PVP zou kunnen zijn.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Kwalitatief testen ze echt alles, heb zelf al de meest exotische research chemicals laten testen en nog nooit meegemaakt dat ze het niet konden testen. Kwantitatief is het een ander verhaal, daar is de lijst vrij beperkt van.

4-FA werd trouwens ook gekwantificeerd, weet alleen niet zeker of ze dat nog steeds doen.

Qua hoeveelheid durf ik het niet precies te zeggen, neem gewoon je zakje mee en ze halen eruit wat ze nodig hebben.

Lysergine

Bewuste gebruiker
Kwalitatief testen ze echt alles, heb zelf al de meest exotische research chemicals laten testen en nog nooit meegemaakt dat ze het niet konden testen.
Bedankt. Dat klinkt in ieder geval goed!

Klopt het dat GHB wél kwantitatief getest wordt? Wordt de concentratie dan als zout of als vrije base weergegeven? Daar lees ik namelijk niets over...

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Klopt het dat GHB wél kwantitatief getest wordt? Wordt de concentratie dan als zout of als vrije base weergegeven? Daar lees ik namelijk niets over...
Weet ik eerlijk gezegd niet. Er was een tijd dat GHB niet gekwantificeerd werd, maar geen idee hoe dat nu zit.

Lysergine

Bewuste gebruiker
Inmiddels zijn de testresultaten bekend. De speed bevat 49% amfetamine (34 - 64) en 32% cafeïne (17 - 47). De breedte van de spreiding vind ik opvallend groot wat een behoorlijke onzekerheid impliceert. Het aandeel cafeïne is een motivatie om de volgende keer de cafeïne vooraf met aceton eruit te wassen wat hopelijk minder fysieke bijwerkingen geeft.

De 4F-MPH bleek 4F-alpha-PHP te zijn wat heel goed kan verklaren waarom de effecten met 5 mg oraal niet eens voelbaar waren, terwijl 4F-MPH driemaal sterker zou zijn dan MPH. Het laat zien dat ook in de RCs lang niet alles is wat het lijkt en dat testen altijd goed is. Ik kan weinig info over 4F-alpha-PHP vinden. Klopt het dat 4F-alpha-PHP hetzelfde als 4F-PHP is?

Pepperoni

Bewuste gebruiker
Inmiddels zijn de testresultaten bekend. De speed bevat 49% amfetamine (34 - 64) en 32% cafeïne (17 - 47). De breedte van de spreiding vind ik opvallend groot wat een behoorlijke onzekerheid impliceert. Het aandeel cafeïne is een motivatie om de volgende keer de cafeïne vooraf met aceton eruit te wassen wat hopelijk minder fysieke bijwerkingen geeft.

De 4F-MPH bleek 4F-alpha-PHP te zijn wat heel goed kan verklaren waarom de effecten met 5 mg oraal niet eens voelbaar waren, terwijl 4F-MPH driemaal sterker zou zijn dan MPH. Het laat zien dat ook in de RCs lang niet alles is wat het lijkt en dat testen altijd goed is. Ik kan weinig info over 4F-alpha-PHP vinden. Klopt het dat 4F-alpha-PHP hetzelfde als 4F-PHP is?

Dat gedoe met die spreiding vind ik zelf ook best verwarrend. Maar aan de hand van de hoeveelheid aangetroffen cafeïne in jouw speed is het wel duidelijk vast te stellen dat je spulletjes zijn versneden, ondanks de spreiding. Mocht je volgend keer weer dezelfde speed halen zou ik je zeker aanraden om de cafeïne eruit te wassen met aceton.

Bovenaan