GHB bewaren in de vriezer

flexlexie

Newbie
Ik bewaar mijn GHB altijd in mijn koelkast, maar heb nu weer een halve liter erin staan, en beetje in een 50ml container.

Nu wil ik die halve liter eigenlijk nog beter bewaren.

IS het bewaren in de vriezer iets?? heb er zelf geen ervaring mee, maar als ik het een half jaar wil bearen, is het dan iets om de vriezer hiervoor te gebruiken??

:confused:

flexlexie

Newbie
Heb het net in de vrieze rgegooit..

ben benieuwd of het bevriest, want het is in principe een zoutoplossing, en dat heeft een lager smeltpunt dan water.

ben benieuwd wat er vanavond mee gebeurd is

200466

Experimenterende gebruiker
GBL kan je onbeperkt bewaren mits het de synthetische variant is en de fles goed afgesloten en donker staat.

g is sneller op dan je lief is... volgens mij bevriest het niet eens?? kan dat kloppen? gewoon lekker in de koelkast zetten. Blijft ongetwijfeld goed.

200466

Experimenterende gebruiker
hendriekoek zei:
g is sneller op dan je lief is... volgens mij bevriest het niet eens?? kan dat kloppen? gewoon lekker in de koelkast zetten. Blijft ongetwijfeld goed.

Ligt er aan hoe geconcentreerd ie is, maw. de hoeveelheid water die er nog in het eindprodukt aanwezig is...

flexlexie

Newbie
De GHB bevriest hier niet bij -18 graden celcius.
Wordt wel goed stroperig, maar kan niets van bevroren stukjes opmerken.

Wazige shit, best grappig eignlijk!! :wave:

Robdebob

Bewuste gebruiker
Ik zou geen G drinken van -18, dat is HEEL erg slecht voor je slokdarm :rolleyes: Maar wel rlxd dat je het gewoon in de vriezer kan bewaren :)

flexlexie

Newbie
Was ook niet van plan om het te drinken op die temperatuur... maar slechts om het te bewaren.

Lijkt me hoe kouder, des te stabieler het blijft.. en dus dat de kwaliteit het langst gewaarborgt blijft.

Haal elke keer een kleinere hoeveelheid uit de voorraad van de vriezer, en bewaar dat in de koelkast... simple as that

:) :beer:

Bovenaan