GHB Bijwerkingen

SNICKERS

Experimenterende gebruiker
Vraagje; zijn er meer mensen die extreem droge ogen en neus als bijwerking hebben ervaren?
ook veel pissen en wat last van de blaas?

Ghb is ph 7 btw, heb er duidelijk last van na 2 avondjes g, had gedacht mijn ideale drugs te hebben gevonden, maar begin nu toch sterk te twijfelen jammer genoeg.

groet, :wave:

Soma

Bewuste gebruiker
Van droge ogen en neus heb ik helemaal geen last, maar dat veel pissen herken ik wel. Ik moet vaker naar het toilet op G en als ik moet is het ook echt dringend!

Oom Klaas

Badass junkie
't Pissen heb ik eigenlijk alleen last van als de G al uitgewerkt is.
Die droge mond en ogen herken ik niet, alhoewel de droge mond heb ik wel als ik veel te veel heb genomen, maar dan is de droge mond meestal een aanloop naar anti-peristaltische bewegingen.

Edit:
Je zei neus ipv mond, nou van m'n neus heb ik al helemaal geen last als ik g heb genomen.

CHIASME

Belezen gebruiker
Heb exact hetzelfde, mn neus zit helemaal vol en mn ogen zijn rood en droog.
Maar kijk eens op de sita van de FDA (d8 ik) daar staan deze dingen als bijwerkingen beschreven bij "xyrem" (naam van GHB als slaapmiddel). :)

SNICKERS

Ja schijnt meer voor te komen, mooi kut!
naja zo wordt de kans op een verslaving wel direct een stuk minder :beer:

Vraag me toch af hoe dat kan, of het schadelijk is enzo, irritant is het cxer wel.

Chiasme hoe lang blijven je ogen droog?, gaat het snel weer over, heb je er een idee of, oplossing voor.

SNICKERS

P.S. Druk op mn gebit, en overgevoeligheid hiervan, hoort ook nog in dit rijtje thuis.
Het gekke is dat ik de afgelopen 5 maand 350ml heb weggetikt, en dit iets van de laatste tijd is.
:kots:

Misschien een andere provider gbl proberen om de proef op de soma te nemen. :tearsofjoy:

CHIASME

Belezen gebruiker
mhh als ik savonds heb gebruikt en ook om te slapen bijv heb ik gewoon sochtends last van droge ogen... in de middag ergens houdt het wel op volgens mij. En een ongelovelijke verkoudheid, overigens heb ik het met GHB en niet met GBL :)
andere kant ben ik er ook wel blij mee, houd je idd van die verslaving af :tearsofjoy:

Atropa

Bewuste gebruiker
Op de WC gebeurde het vaak dat na het pissen ik verdacht lang met m'n lul in m'n handen bleef staan. :openmouth: :grin:

Atropa

Bewuste gebruiker
Ik denk dat iedere GHB adept de mening met mij deelt dat het na een bepaalde fase van herhaaldelijk gebruik seks echt een oer drift wordt als je goed ' GHB dronken' bent. Net zoals muziek magische schoonheid met zich meebrengt. Daar waar MDMA juist meer gelukzalige verwondering veroorzaakt.

Bovenaan