GHB DODELIJK

Conjo

Bewuste gebruiker
Nou een LITER per dag dat kan NEVER NOOIT. behalve als je ghb zwaar verdund is met water of is gemaakt met veel te veel demiwater. Want een liter vloeistof die 50% of meer GHB bevat, wat heel normaal is voor fatsoenlijke ghb, dan kan geen mens een liter daarvan wegkrijgen per dag. ja als ik er 950 ml water bij gooi is het ook een liter

Alles lukt in het leven! Waar een wil is! Is ook een weg! Als je levens moe bent! Er zijn mensen! die een pep bommentje van 10 gram weg tikken op DF

Laatst bewerkt:

रति

Wijs gebruiker
Ik wil even een hele oude topic bumpen.
Omdat dit bij google bovenaan springt.
Wat een idiote reacties en respectloos gedrag werd hier vertoond aan iemand die haar zoon is verloren.

Voor mensen die dit terug lezen, deze topic staat vol met onzin en onwetendheid!
Wil je op de hoogte zijn van GHB gebruik lees dan meer recente posten en vergeet deze topic.
Er is meer bekend deze tijd.

:hand2:
Mee eens. Nog sterker, dit topic zou ernstig opgeschoond moeten worden door de moderators. Even een quote:
Dodelijk voor kutjes die niet kunnen doseren. Tsja, God straft gelijk.
Wat voor respectloze zak ben je dan. Zo praat je niet over de overleden zoon van de TS. Echt beschamend.

Rebell

Wijs gebruiker
Mee eens. Maar je reageert nu wel op een reactie uit 2010

Bij google search sprong deze topic 2x bovenaan bij verschillende onderzoeken die ik deed dus het is prima dat mensen hier zich nu even over uitspreken denk ik dan maar.

Bovenaan