Ik gebruik al jaren ghb. De eerste jaren in combi met speed. Het laatste jaar voornamelijk alleen nog ghb. Dit gebruik ik toch elke dag, wel zeer kleine hoeveelheden. 2-3 ml per keer, zodanig ik de ghb voel en me toch lekker ga voelen. Relaxt, je krijgt meer zin, alles ziet er toffer en beter uit, maar ben wel nog redelijk nuchter, voel me alleen super goed met die kleine hoeveelheid ghb. Soms gebruik ik dagen geen ghb en heb ik van niets last. Een tolerantie is er zeker wel, maar niet zo erg tov andere drugs
GHB wordt door 2 andere stoffen in het lichaam afgebroken, oa water. De lever en nieren moeten dit dus niet afbreken, eveneens de afvalstoffen van de ghb worden ook niet opgeruimd door de lever of nieren.
Het is wel een heimelijke drugs om verslaafd aan te worden, maar dan moet je toch al veel gaan nemen want met mijn dagelijks gebruik heb ik er geen enkel probleem mee om af een toe een paar dagen niets te nemen.
Mijn geestelijke verslaving is erger, omdat ik altijd een hoeveelheid ghb heb liggen en daardoor toch al snel een klein scheutje bij men drinken doe
GHB wordt door 2 andere stoffen in het lichaam afgebroken, oa water. De lever en nieren moeten dit dus niet afbreken, eveneens de afvalstoffen van de ghb worden ook niet opgeruimd door de lever of nieren.
Het is wel een heimelijke drugs om verslaafd aan te worden, maar dan moet je toch al veel gaan nemen want met mijn dagelijks gebruik heb ik er geen enkel probleem mee om af een toe een paar dagen niets te nemen.
Mijn geestelijke verslaving is erger, omdat ik altijd een hoeveelheid ghb heb liggen en daardoor toch al snel een klein scheutje bij men drinken doe
') buisje maar niemand is toch zo stom om in 1 keer 20 ml te nemen