Soma zei:
andise zei:
ik ken meer mensen die GHB gebruiken en zelfs normaal hun werk doen maar toch niet zonder kunnen hoe zit dat bij jullie kunnen jullie een heldag zonder een buisje/dopje of iets te nemen waarschijnlijk niet
Ik ga hier op het forum door met waarschuwen tot GHB/GBL de wereld uit is
Ja, ik kan een hele dag zonder GHB. Ik kan zelfs een hele week zonder GHB.

. En als je wil blijven doorgaan tot GHB de wereld uit is dan mag je je hele leven blijven waarschuwen, vrees ik. Drugs kun je onmogelijk de wereld uit helpen.
Jouw probleem is gewoon dat je verblind bent door woede. Woede die je nu wil afreageren op de GHB. Dat spul kan er ook niet aan doen dat je dochter verslaafd is hoor. Probeer nu toch gewoon eens in te zien dat het probleem niet bij de drug ligt, maar bij de gebruiker.
Ik ga niemand op hun fouten wijzen, het ligt tuurlijk aan de individu. Maar ik na 8 jaar in de GHB /drugs scene gezeten te hebben zie ik dat GHB de enige DRUG is die de controle over de gebruiker neemt.
Ik ken niemand de dagelijks COKE ,pillen ,SPEED (ook goedkoop en een killer) en dergelijke harddrugs gebruikt muv Alcohol(grootste harddrug). Wel veel gebruik dus maar niet dagelijks! GHB wel.
Redenen tot dagelijks gebruik (exclusief individuele toestand):
De pluspunten:
- goed koop
- sporadisch gebruik niet slecht voor lichaam.
- lekker los gevoel (vergelijkbaar met alcohol)
- Geen kater maar juist opgewekt gevoel dag erna.
- Makkelijk aan te komen ( Grondstoffen: GBL, NaOH, Gedeminiraliseerd water, Ph - en +)
- Geen tot weinig info negatieven effecten langdurig gebruik. (tot nu dan)
HIERIN SCHUILT HET GEVAAR !!!!!
Ik ben een van de weinigen GHB verslaafden in mijn omgeving die hier vooruit durft te komen.
Ik kom uit een welgestelde familie en anderen verslaafden/vrienden ook. Het treft iedereen.
Veel Gebruikers die ik ken willen stoppen maar kan en of lukt het niet.
De
lichamelijke verslaving is
ZO GROOT dat zelfs een sterke geest hier geen raad mee weet.
Er is een hoop schaamte onder GHB verslaafden. Het willen stoppen maar niet kunnen(geen/ weinig medische info), er niet vooruit te durven komen voor schaamte (Door dat je wordt bestempeld als Junk). Het niet meer normaal kunnen functioneren. Weer meer redenen om toch door te gebruiken.
Daarom ben ik nu zo'n tegenstander van GHB.
Hep pakt iedereen in met dat heerlijke gevoel en zie bovenstaande redenen. Genoeg om je te laten verleiden tot dagelijks gebruik. onder, midden of bovenlaag bevolking geen rol. sterke geest of niet. Als de lichmelijke verslaving er is zit je vrijwel vast. Zelfs na afkicken vallen de meeste weer terug. Spreek uit 8jaar ERVARING!
GHB DE SLUIPENDE SLOPER
En iedereen die weer met redenen, excuusjes komt en de negatieve context weer zo omdraait voor zich zelf. Moet zich zelf eens in de spiegel bekijken en afvragen waarom.
"soma en Knurft"
kijken jullie eens in de spiegel. je hebt totaal geen respect voor jezelf.
Jouw excuus is de "gebruiker". Jij bent een gebruiker.
Hallo? kwartje valt?
Wordt eens volwassen. Sorry wil je niet dwingen en aanvallen. Ik ben ook precies zo geweest.
Ik wil je waarschuwen en dat is mijn missie. inderdaad kun je drugs niet uit de wereld helpen ook GHB of GBL niet, maar ze zouden ten minste GBL ook ILLEGAAL moeten maken om verdere maatschappelijke problemen mbt GHB te beperken. Al is het alleen maar het misbruik"rape drug" tegen te gaan.
Jij uit je woede op de slachtoffers omdat jij drugs veelste leuk vind en alle negatieve kanten ervan niet wil horen. Dat past nog niet in jouw wereld. komt nog wel.
Ik heb Altijd Drugs gebruikt voor kick maar dat vervaagt naarmate het steeds meer wordt (wekelijks)
Ik had geen problemen toen ik ook weekend gebruiker was. Maar de GHB veslaving sluipt. na een keer gezondigd te hebben op werk leek alles beter te gaan(in mijn geval "lache man") Die KICK heerlijk! PATS! nog een keer Kick, en nog een keer kick...... KUT lichamelijk verslaafd. En nu Shit?
Ik zie het om me heen en de meeste doen het voor de kick. Gemoeds toestand en zwakte speelt altijd een rol. De momenten van beloning naar jezelf toe om het te gebruiken komt bij GHB alleen steeds sneller. Dit kan zijn dat je kut voelt of dat je steeds lol wilt hebben.
GHB is niet zo'n eenzame Drugs, daarom treft het allerlei soort mensen.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Want dan zal jij onze mening respecteren.
Je hoeft mij niks uit te leggen ik begrijp jou. Ik wil je alleen wat leren. En mijn ervaring en menig geven.
Luisteren, vertellen en leren is wat wij hier doen.
RESPECT!
Is wat telt voor gebruiker, verslaafden, niet gebruiker, voor en tegenstanders.
EN 2dagen in de week is een gevaarlijk stand punt I KNOW to good