dag beste mensen
ik gebruik regelmatig ghb, gewoon omdat ik het super releax vind.
Vooral tijdens muziek maken krijg ik veel inspiratie als ik G nuttig
alleen de laatste tijd hoor ik veel negatieve berichten op het nieuw over ghb
de media lijkt het onderwerp GHB gevonden te hebben, waardoor er veel negatieve aandacht komt.
Doordat de media er zo veel over meld worden mensen bewust gemaakt dat GHB bestaat.
Hierdoor worden meer mensen nieuwschierig naar deze drugs, en word het herondekt bij de mensen. (waardoor het gebruik van ghb zal toenemen)
Ik ben er bang voor dat hierdoor nog meer media aandacht word besteeds over deze drugs, met gevolg dat de politiek hier ook nog een keer mee gaat bemoeien..... met als gevolg dat waarscheinlijk de straffen hoger worden voor het maken en in bezit hebben van GHB.
De media maakt deze drugs "populair" en ze moeten zich hier bewust mee bezig houden.
Ik wou dit verhaal gewoon even kwijt...
vertel gerust je mening hierover!
Ik blijf gewoon lekker doorgaan met G nuttigen zolang ik hier plezier mee heb
en die media kan me kont likken!!!
ik gebruik regelmatig ghb, gewoon omdat ik het super releax vind.
Vooral tijdens muziek maken krijg ik veel inspiratie als ik G nuttig
alleen de laatste tijd hoor ik veel negatieve berichten op het nieuw over ghb
de media lijkt het onderwerp GHB gevonden te hebben, waardoor er veel negatieve aandacht komt.
Doordat de media er zo veel over meld worden mensen bewust gemaakt dat GHB bestaat.
Hierdoor worden meer mensen nieuwschierig naar deze drugs, en word het herondekt bij de mensen. (waardoor het gebruik van ghb zal toenemen)
Ik ben er bang voor dat hierdoor nog meer media aandacht word besteeds over deze drugs, met gevolg dat de politiek hier ook nog een keer mee gaat bemoeien..... met als gevolg dat waarscheinlijk de straffen hoger worden voor het maken en in bezit hebben van GHB.
De media maakt deze drugs "populair" en ze moeten zich hier bewust mee bezig houden.
Ik wou dit verhaal gewoon even kwijt...
vertel gerust je mening hierover!
Ik blijf gewoon lekker doorgaan met G nuttigen zolang ik hier plezier mee heb
en die media kan me kont likken!!!