Wauw, niet gedacht dat ik hier ooit iets zou posten. Als je mijn posting hebt gelezen dan snap je die opmerking wel.
Ik ben Jesse, 42 jaar en heb nog nooit iets gebruikt. Zelfs nog nooit iets gerookt of gedronken met alcohol, kun je nagaan. Altijd een braaf (burgerlijk?) meisje geweest dus.

Hoe kom ik dan hier verzeild en waarom vraag je je misschien af? Recent zaten mijn man en ik "spuiten en slikken" te kijken waar het ging over, jawel, ghb. De presentatrice had dat namelijk genomen als probeersel, mijn man zei direct, lijkt me gaaf als jij dat " dronken" gevoel ook eens zou ervaren en ook dat superrelaxte gevoel.
Hij zou alles proberen volgens mij maar ik besloot ook Google maar eens te laten werken voor me. Zodoende kwam ik op dit forum terecht, leuke bijkomstigheid is dat ik lees dat je er geil / ongeremd van kunt worden en dat lijkt mij (is ons) geen verkeerde bijwerking. Echter, ben ik bang dat het voor mij te heftig zou kunnen zijn, of ligt dat aan de dosering? En hoe weer je nu dat geen troep hebt ? Zou het ook mijn whiplash kunnen versterken? (Zit daar namelijk niet op te wachten)
Klinkt vreemd misschien maar zou inderdaad best iets willen proberen om wat "ongeremder" te zijn, mijn mannetje werd al wild bij het lezen van een posting dat vrouwen " opeens" zouden kunnen gaan squirten, moest hem bijna tegenhouden om niet direct de straat op te gaan om ergens GHB te gaan zoeken
Zijn er eigenlijk ook nog andere (veilige) alternatieven?
Alvast reuze bedankt voor het lezen van deze posting en jullie adviezen
X
Jessevande