GHB en sex..

CuriousExplorer

DF-koning
Ik zeg altijd wat er niet in zit, komt er ook niet uit met drugs.

Ze zeggen namelijk dat er ook mensen bestaan die gewoon niet of heel weinig opgewonden zijn 🤷‍♂️
Voor hun zal de G ook veel minder doen op dit vlak, dan bij iemand met al een relatief hoog libido.
Ik heb zelf geen extreem libido, maar ik kan je verzekeren dat stims daar wel veranderingen inbrengen dat G niet doet.

Zoals @Proxima zei, als ik het neem zou ik liever slapen dan seks te hebben eerlijk gezegd. 😆

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik heb zelf geen extreem libido, maar ik kan je verzekeren dat stims daar wel veranderingen inbrengen dat G niet doet.

Zoals @Proxima zei, als ik het neem zou ik liever slapen dan seks te hebben eerlijk gezegd. 😆
Dat is zeker niet mijn ervaring maar wellicht, haast zeker, dat mijn libido wel aardig aan de hoge kant is.
Daarbij is het bij mij wel dosis afhankelijk want als ik iets wat aan de ruime kant G neem dan is de hornyness wel minder ja 😁

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Dosering is uiteraard de sleutel ... geldt toch steeds ?
Voor mij geen probleem want ik durfde geen G niet mee te nemen naar ES.
Dat blijkt geen invloed te hebben op het aantal situaties waar het relevant zou kunnen zijn.
Vanuit dat gezichtspunt is G tamelijk nutteloos spul.

Tinus Teelbal

Bewuste gebruiker
Feline zei:
Hallo!
Ik zat even rustig door het onderwerp GHB te bladeren. Nou lees ik dat sommigen vinden dat als je sex mét ghb hebt gehad, dat het zonder niet meer leuk is.
Ik heb zelf nog nooit ghb gehad, maar ik vind dit niet echt geloofwaardig.

Is het niet net zo iets als dat men zegt dat een feestje niet meer 'leuk' is zonder xtc?(of andere partydrug)
Ik zelf gebruik xtc niet vaker dan 1 keer in de 2 maanden, ik heb daar best moeite mee, maar het is niet dat ik een feestje niet meer leuk vind. Ik denk alleen wel op elk feestje aan xtc en dat het leuker kán zijn. Maar dit betekent écht niet dat ik geen leuke avond heb.

Is het waar? Is sex niks meer aan zonder de G?
Wie heeft hier ervaring mee?

:)
Klik om te vergroten...
Mijn eerste G ervaring was op een klein festival had al een pilletje op en wilde nog een halfje van iemand scoren. Niemand had, maar een vriend had nog wel G. In mijn toestand ijverig genomen, dopje in mijn wijn. Ik zou een beetje dronken gevoel hebben en geil worden zij hij. Ik word nooit zomaar midden op een feest geil van dope dus dat verwachtte ik nu ook niet. Maar holy shit, ik stond daar gewoon beetje te dansen en ik wordt me toch een partij geil! M’n hele lichaam hunkerde naar een bloot lijf en daar beneden ging het al helemaal tekeer. Mijn scharrel a ppl die ging er weg, dus stond ik daar met mn toestand, zonder partner. Het is dat ik niet zomaar een vreemde mee de wc intrek of elke gek versierde. Dus moest het in m’n eentje doorstaan. Even later nog een dopje erbij en toen gaf hij er ook wat speed bij. Dat was helemaal halleluja….

Ik kreeg een relatie maar ghb thuis vond ik alleen niks, moet er wel bij bewegen en dansen. Maar als we dan thuis waren namen we nog een beetje over hadden met klein puntje speed…. Dat was de best sex ever…Was het zonder die middelen niet met lekker. Nee ook dan wel ook met poppers was de sex fantastisch.. dat stond standaard op ons en we deden het niet meer zonder poppers. Na een tijd weer zonder gegaan, maar dat was zoveel minder intens…

met g en speed ook de moeite waard, maar met alleen poppers ben niet zo onrustig en geniet je veel veel samen,

Bovenaan