ghb en zopiclon.?

Druppeltje

Bewuste gebruiker
uur geleden heb ik een half pilletje : zopiclon 7.5mg gehad..
net paar base pijpjes..
ik wil nu (nog nooit gehad) ghb nemen, iets meer dan 1ml.

vraag:
omdat ik die halve slaappil heb gehad,,lijkt me dit niet echt verstandig toch?
of kan dit weinig kwaad
maar ik wil wel eigenlijk,

W.F.L.

Badass junkie
Lijkt me niet zo'n goed idee, zelf nooit Zopiclon gehad maar als het een downer is (wat me wel het geval lijkt?) zou ik het achterwege laten ivm vertraagde ademhaling. GHB in combinatie met een andere downer is gevaarlijk, als je een standaard dosis neemt. Hopelijk heb je het niet gedaan :P

Maar ik weet niet wat voor drug die Zopiclon is, heb nog nooit van dat soort shit gehad. Maar aangezien je ervan slaapt zal het wel een downer zijn..?

Druppeltje

Bewuste gebruiker
ja zopiclon is een doorslaper.
hah na me laatste zin, in vorige post...zag ik zo wazig da ik stopte met typen. kwas nog wel even blijven checken of d'r iemand antwoorde maar 'nee' hoor, nobody! :cry:

moest er vanochtend vroeg uit.
dus heb die ghb niet gepakt.

next time.

tnx voor antwoord btw.

girly83

Newbie
ik heb via arts zoplicon 7.5 2x diazepam 10 2x prometazine 25 4x allemaal downers en sinds kort gebruik ik ghb :flushed: bovengenoemde medictaie elke dag voor t slapen gaan ene x gaat t beter als de andere x soms ben ik ineens aantal uur weg.. dat komt dus door die benzo's combi thanx

girly83

Newbie
Beanhead zei:
girly waarom laat je al die benzo's niet achterwege en gebruik je alleen GHB?
makkelijker gezegd dan gedaan slik ze al zo een 8 jaar (verslaafd) borderline adhd,
lijkt me ook dat Gveel slechter is mja wel lekker jammer nix meer in huis :confused: ..

Hashja

Bewuste gebruiker
GHB is een lichaamseigen stof, dat betekend dat je lichaam hem goed kent en weet hoe het afgebroken moet worden. Het zal daarom direct veel minder schade opleveren dan andere medicatie.
Aan de andere kant, de afhankelijkheid ontwikkeld zich sneller bij GHB dan bij de andere medicatie dacht ik.

Einstein

Badass junkie
Hashja zei:
Aan de andere kant, de afhankelijkheid ontwikkeld zich sneller bij GHB dan bij de andere medicatie dacht ik.
Of het sneller gaat weet ik niet, maar afkicken van benzo's schijnt peanuts te zijn vergeleken met een GHB-verslaving.

girly83

Newbie
Einstein zei:
Hashja zei:
Of het sneller gaat weet ik niet, maar afkicken van benzo's schijnt peanuts te zijn vergeleken met een GHB-verslaving.

bedoel je dat makkelijker is om van af te kicken.=
heb namelijk gehoord dat benzo s nog erger en moeilijker af is te komen dan hero pf crack

Maicol

Experimenterende gebruiker
uur geleden heb ik een half pilletje : zopiclon 7.5mg gehad..
net paar base pijpjes..
ik wil nu (nog nooit gehad) ghb nemen, iets meer dan 1ml.

vraag:
omdat ik die halve slaappil heb gehad,,lijkt me dit niet echt verstandig toch?
of kan dit weinig kwaad
maar ik wil wel eigenlijk,

Maicol

Lijkt me niet zo'n goed idee, zelf nooit Zopiclon gehad maar als het een downer is (wat me wel het geval lijkt?) zou ik het achterwege laten ivm vertraagde ademhaling. GHB in combinatie met een andere downer is gevaarlijk, als je een standaard dosis neemt. Hopelijk heb je het niet gedaan :P

Maar ik weet niet wat voor drug die Zopiclon is, heb nog nooit van dat soort shit gehad. Maar aangezien je ervan slaapt zal het wel een downer zijn..?

Maicol

Kan best hoor, 1 ml is absoluut niet schadelijk in combinatie met een halve zopiclon. Deze stoffen geven geen chemische reactie in je maag of bloed waardoor de stof in een schadelijke stof zou veranderen. Maar zoals een forumlid al aangaf, de combinatie is inderdaad gevaarlijk als je teveel downer drugs neemt. Ghb is een hartslag verhogende drug, (daar komt een discussie over), maar zopiclon is een dopamine stimulator en zopiclon is dus absoluut geen doorslaapmiddel. Zopiclon is een inslaapmiddel omdat de tablet een korte werkingsduur heeft en je lekker happy laat voelen en stressloos. Beter, veel beter dan andere benzo families zoals oxazepam. Om door te slapen gebruiken we naast zopiclon, vaak een antidepressivum om door te slapen. Ik gebruik daarvoor Mirtazapine. Ik neem heel lang ghb tijdens feestjes om onder de blaastest uit te komen en toch lekker actief en een aangeschoten gevoel te krijgen. Nooit gaan rijden met ghb op! Dat ik 't doe, heeft te maken met 't feit dat ik het in de loop der avond afbouw en compleet nuchter wordt daarna. Als je net Ghb hebt gehad, nooit rijden en vooral niet in combinatie met medicijnen met een gele sticker. Veel gelul weer van mijn kant, maar ja, dat is nou eenmaal de werking van ghb. Ps. Met gbl kan je beter laag starten. Halve ml puur om te testen hoe je reageert op zopiclon. Met ghb mag je zeker wel 5 keer over de avond 2.5 ml hebben met een halve zopiclon. Als er vragen over zijn, of suggesties om mijn informatie aan te vullen, graag!! Veel plezier met de beste manier om te feesten en dat is ghb want je wordt niet dronken terwijl je hardstikke laveloos wordt van de G.. Wel de lusten niet de lasten toxh

Lubien47

Newbie
Ik gebruik sinds vrijdag zopiclon In combinatie met promethazine . Sliep van 23.00 tot 4.00. De nachten erna werdik al on 1 a 2 wakker een lorazepam 2.5 mg ingenomen en helaas 6 alweer wakker. Er staat dat het 6 tot 8 uur werkt mooi niet Of heeft het te maken dat ik een depressie eneen trauma heb. Wat ik nog moet verwerken

Laatst bewerkt:

Undercover Buster

Bewuste gebruiker
ik heb via arts zoplicon 7.5 2x diazepam 10 2x prometazine 25 4x allemaal downers en sinds kort gebruik ik ghb :flushed: bovengenoemde medictaie elke dag voor t slapen gaan ene x gaat t beter als de andere x soms ben ik ineens aantal uur weg.. dat komt dus door die benzo's combi thanx

Welke arts schrijft je die combinatie voor bij borderline en ADHD? Ben ik de enige die dat een onlogische medicatie vind voor genoemde ziektes?

Maicol

Maar ik zie nog geen reactie van een arts hierop. Voorlopig is de info nog speculatief. Zopi is trouwens geen benzodiazepine

Bovenaan