Kan best hoor, 1 ml is absoluut niet schadelijk in combinatie met een halve zopiclon. Deze stoffen geven geen chemische reactie in je maag of bloed waardoor de stof in een schadelijke stof zou veranderen. Maar zoals een forumlid al aangaf, de combinatie is inderdaad gevaarlijk als je teveel downer drugs neemt. Ghb is een hartslag verhogende drug, (daar komt een discussie over), maar zopiclon is een dopamine stimulator en zopiclon is dus absoluut geen doorslaapmiddel. Zopiclon is een inslaapmiddel omdat de tablet een korte werkingsduur heeft en je lekker happy laat voelen en stressloos. Beter, veel beter dan andere benzo families zoals oxazepam. Om door te slapen gebruiken we naast zopiclon, vaak een antidepressivum om door te slapen. Ik gebruik daarvoor Mirtazapine. Ik neem heel lang ghb tijdens feestjes om onder de blaastest uit te komen en toch lekker actief en een aangeschoten gevoel te krijgen. Nooit gaan rijden met ghb op! Dat ik 't doe, heeft te maken met 't feit dat ik het in de loop der avond afbouw en compleet nuchter wordt daarna. Als je net Ghb hebt gehad, nooit rijden en vooral niet in combinatie met medicijnen met een gele sticker. Veel gelul weer van mijn kant, maar ja, dat is nou eenmaal de werking van ghb. Ps. Met gbl kan je beter laag starten. Halve ml puur om te testen hoe je reageert op zopiclon. Met ghb mag je zeker wel 5 keer over de avond 2.5 ml hebben met een halve zopiclon. Als er vragen over zijn, of suggesties om mijn informatie aan te vullen, graag!! Veel plezier met de beste manier om te feesten en dat is ghb want je wordt niet dronken terwijl je hardstikke laveloos wordt van de G.. Wel de lusten niet de lasten toxh