Ghb/gbl schaarste

Pleuny

Bewuste gebruiker
Hoi allemaal ,

Hebben meer mensen hier last van ?
Mijn grote dealer kan niet meer eraan komen , vroeg me af of het door heel NL is . Gbl schijnt heel moeilijk verkrijgbaar te zijn . Einde verslaving , ben er ergens blij mee maar als het permanent is zou wel kut zijn ..

Groetjes !

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
Ja het is één groot drama op de markt, meeste jongens kunnen niets meer verkopen en hebben geen idee meer wanneer ze terug aan grondstoffen kunnen komen. Het had me veel tijd en moeite gekost om nog iemand te vinden die had liggen, waarschijnlijk zijn dat degenen die een voorraad hebben opgeslagen omdat ze uit ervaring weten dat deze markt vaak zijn downs kent. Maar dit heb ik nog nooit gezien in de laatste jaren.. Gok dat dit nog enkele maanden gaat aanhouden. De prijsverhoging van een 1L spreekt voor zich!

En let op voor oplichters die misbruik maken van de schaarste en de paniek die er heerst!

Lid 103682

Bewuste gebruiker
Ik geloof niet dat deze harddrugs over een poos nog bestaat. Of heel duur en sporadisch, zie laatste zin van de posting. Het probleem zit hem in de grondstoffen en dan houd het op. Overschakelen op gbl is geen optie want daar zit nu juist het probleem. Er circuleert nu ook ghb op de markt waarbij de gbl is vervangen. Zeer gevaarlijk vanwege de bijwerkingen en de potentie. Let dus extra goed op bij aanschaf. Uitsterven van ghb heeft een keerzijde voor velen maar het zal de massa die in de verslavingsellende zit in 1 klap helpen.

Het gaat nu inderdaad nog om voorraden van de dealer of een voorraad leverancier grondstoffen. Dat laatste was al een tijdje het geval en nu geld dus op=op.
De enige mogelijkheid die er straks overblijft zijn de grondstoffen van het buitenland halen.

Lid 103682

Bewuste gebruiker
Hoi allemaal ,

Hebben meer mensen hier last van ?
Mijn grote dealer kan niet meer eraan komen , vroeg me af of het door heel NL is . Gbl schijnt heel moeilijk verkrijgbaar te zijn . Einde verslaving , ben er ergens blij mee maar als het permanent is zou wel kut zijn ..

Groetjes !
Hoe lang ben je verslaafd incl terugvallen? En heb je zelf genoeg in huis om verantwoord af te kicken?
Ik zou deze kans met beide handen aangrijpen. Als het niet permanent zou zijn, dan ben je weer verslaafd. Sporadisch gebruik later lijkt mij geen optie als verslaafde

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
1,4-Butaandiol is er nog te verkrijgen ik denk dat dit nog niet gereguleerd is in BE of NL, zet zich ook in het lichaam om naar GHB net als GBL, maar dan in 2 stappen, begint pas te werken na 40 minuten en duurt 3 uur.

Gaat mijn inziens meer en meer worden aangeboden nu de crisis echt merkbaar wordt.

Lid 103682

Bewuste gebruiker
1,4-Butaandiol is er nog te verkrijgen ik denk dat dit nog niet gereguleerd is in BE of NL, zet zich ook in het lichaam om naar GHB net als GBL, maar dan in 2 stappen, begint pas te werken na 40 minuten en duurt 3 uur.

Gaat mijn inziens meer en meer worden aangeboden nu de crisis echt merkbaar wordt.
Ik hoop het niet. Het is geen 1 op 1 kopie van ghb. Ik vrees dat er een hoop fouten en schade mee gemaakt word. Zeker als het mensen betreft die dit 24/7 gebruiken. Ook het perspectief van de ghbdetox nu zal gezien de werking en potentie aangepast moeten worden. Hier van een ander topic ook:
was ff geleden van plan om dit aan te schaffen
maar heb toen wat onderzoek gedaan en blijkt dat dit toch voor een pak meer neveneffecten zorgt dan ghb ( meer duizeligheid, misselijkheid enzo), en op termijn serieuze nier-en leverschade kan veroorzaken...

heb ik dus niet gekocht...

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
Ja hoop ook dat de markt zicht terug herstelt rond de kwaliteits (duitse) GBL.
Ik heb zelf nog geen onderzoek gedaan naar de schadelijkheid, maar vind het effect wel redelijk gelijkaardig enkel heb je niet echt dat mooie GHB piek gevoel.

Laatst bewerkt:

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
Zeer jammer om te horen. Had namelijk wel vaker gelezen dat GHB heel goed is voor seks en heb het altijd al willen proberen :P
Nu had ik de kans om een tijdje geleden 10mL te kopen dus ga die kans zeker pakken. Hoe lang blijft GHB in een buisje goed? Ga het mogelijk voor een jaar of twee bewaren voor de juiste gelegenheid.

Pleuny

Bewuste gebruiker
Ja het is één groot drama op de markt, meeste jongens kunnen niets meer verkopen en hebben geen idee meer wanneer ze terug aan grondstoffen kunnen komen. Het had me veel tijd en moeite gekost om nog iemand te vinden die had liggen, waarschijnlijk zijn dat degenen die een voorraad hebben opgeslagen omdat ze uit ervaring weten dat deze markt vaak zijn downs kent. Maar dit heb ik nog nooit gezien in de laatste jaren.. Gok dat dit nog enkele maanden gaat aanhouden. De prijsverhoging van een 1L spreekt voor zich!

En let op voor oplichters die misbruik maken van de schaarste en de paniek die er heerst!
Ja ik heb ook nog ingeslagen , laatste 10 liter had me dealer nog haha . 1 liter was nu verdubbeld kwa prijs.

Laatst bewerkt:

Pleuny

Bewuste gebruiker
Zeer jammer om te horen. Had namelijk wel vaker gelezen dat GHB heel goed is voor seks en heb het altijd al willen proberen :P
Nu had ik de kans om een tijdje geleden 10mL te kopen dus ga die kans zeker pakken. Hoe lang blijft GHB in een buisje goed? Ga het mogelijk voor een jaar of twee bewaren voor de juiste gelegenheid.
10 ml kopen lijkt me echt onwerkelijkheid met ghb 😂😂

Pleuny

Bewuste gebruiker
Zowieso gaat ghb niet boeiend zijn als je eerste keer 10 ml doet met niks anders . Ghb is echt een middel die helaas pas chill wordt met misbruik en andere middelen , altans voor mij in ieder geval .

Pleuny

Bewuste gebruiker
Ik geloof niet dat deze harddrugs over een poos nog bestaat. Of heel duur en sporadisch, zie laatste zin van de posting. Het probleem zit hem in de grondstoffen en dan houd het op. Overschakelen op gbl is geen optie want daar zit nu juist het probleem. Er circuleert nu ook ghb op de markt waarbij de gbl is vervangen. Zeer gevaarlijk vanwege de bijwerkingen en de potentie. Let dus extra goed op bij aanschaf. Uitsterven van ghb heeft een keerzijde voor velen maar het zal de massa die in de verslavingsellende zit in 1 klap helpen.

Het gaat nu inderdaad nog om voorraden van de dealer of een voorraad leverancier grondstoffen. Dat laatste was al een tijdje het geval en nu geld dus op=op.
De enige mogelijkheid die er straks overblijft zijn de grondstoffen van het buitenland halen.
Wat bedoel je precies met er circuleerd nu ghb op de markt zonder gbl ?

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
eens dat je seks hebt gehad op G..:fearscream:
Heb ik het geluk dat je als brandweerman snel populair bij de dames, als je mij een bericht stuurt in prive kom ik jouw brandje ook even blussen :wink:
Zowieso gaat ghb niet boeiend zijn als je eerste keer 10 ml doet met niks anders
Ach je moet toch ergens beginnen? Ben sowieso niet van plan om een liter op te slaan van een zeer verslavend middel, zelfde met heroine wat ik maandelijks rook en zodra het op is heb ik ook niet de keuze om bij te nemen en er een gewoonte van te maken. Als ik iemand kende die het voor mij kon bijhouden zou ik wel grotere hoeveelheden hebben gekocht maar je moet maar iemand zien te noemen die het risico op zich wilt nemen.

Ape

Badass junkie
2 jaar moet wel kunnen in de koelkast volgens mij. Maar dan wel echt schoon opbergen, dus handen wassen, flesje GOED omspoelen voor die tijd (of beter, koop bij de action een glazen flesje dedicated hiervoor) en als je het langer wilt bewaren kan je het in de vriezer doen

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
2 jaar moet wel kunnen in de koelkast volgens mij. Maar dan wel echt schoon opbergen, dus handen wassen, flesje GOED omspoelen voor die tijd (of beter, koop bij de action een glazen flesje dedicated hiervoor) en als je het langer wilt bewaren kan je het in de vriezer doen
Is toch helemaal niet nodig :tongueclosed: G krijgt geen COVID

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter

Jonges ik moe bijna huile

Pleuny

Bewuste gebruiker
Nu heb je het aangepast, toen ik reageerde nog niet.
Ik behoed je voor een ban en attendeer je hier op.
Jammer dat je niet wat vriendelijker reageert.
Het kwam omdat jij zelf kattig reageerd snap je dit dan niet ? Je had ook kunnen zeggen hey je bent dat nog vergeten te verwijderen , geen probleem inplaats van betweterig overkomen doen alsof je een moderator bent van deze site . Sorry ik kan daar gewoon niet tegen .

Zeehond

Badass junkie
Het kwam omdat jij zelf kattig reageerd snap je dit dan niet ? Je had ook kunnen zeggen hey je bent dat nog vergeten te verwijderen , geen probleem inplaats van betweterig overkomen doen alsof je een moderator bent van deze site . Sorry ik kan daar gewoon niet tegen .
Nee, ik snap je niet.
Ik heb mijn reacties nog een keer gelezen en lees niets kattigs of betweterig.
Dat is een aanname van jou, want ik ben niet zo. Je kunt je ook verdiepen in mijn bijdragen op dit forum en dan zou je weten hoe ik reageer: neutraal, oordeelvrij, vriendelijk en hulpvaardig.
Al mijn reacties naar jou waren goedbedoeld.
Lees je eigen reacties anders terug met de door jou gebruikte woorden en pas zelfreflectie toe.
Ik wens je een hele fijne avond en ook dat bedoel ik oprecht vriendelijk.
Laten we dit achter ons laten.

Laatst bewerkt:

Pleuny

Bewuste gebruiker
Nee, ik snap je niet.
Ik heb mijn reacties nog een keer gelezen en lees niets kattigs of betweterig.
Dat is een aanname van jou, want ik ben niet zo. Je kunt je ook verdiepen in mijn bijdragen op dit forum en dan zou je weten hoe ik reageer: neutraal, oordeelvrij, vriendelijk en hulpvaardig.
Al mijn reacties naar jou waren goedbedoeld.
Lees je eigen reacties anders terug met de door jou gebruikte woorden en pas zelfreflectie toe.
Ik wens je een hele fijne avond en ook dat bedoel ik oprecht vriendelijk.
Laten we dit achter ons laten.
Ik zeg je eerlijk ik heb borderline achtige persoonlijkheid stoornis , ik zit op dat moment aan drugs en zie constant dingen anders . Ik probeer dit niet als excuus te gebruiken maar ik kan er soms echt niks aan doen . Sorry man je heb gelijk !

Bovenaan