GHB in plaats van Alcohol

Beste lezers

in het weekend tijdens het stappen drink ik graag een borrel. ook wel meer als 1. gewoon dik feesten. nu zou ik graag mijn drankgebruik willen laten vallen. dit omdat je er dik van wordt en GHB ook nog het voordeel heeft dat het anabolisch schijnt te werken (al dan niet wetenschappelijk bewezen)

zijn er mensen die ervaring hebben met de alcohol te vervangen door GHB in het uitgaansleven?

W.F.L.

Badass junkie
Zal wel goed werken, maar dan mag je geen alcohol drinken en moet je rondlopen met een flesje en een spuit op zak (voor te doseren wil je nergens naar buiten gedragen worden), maar het lijkt me een heel slecht idee. Nou ja, slecht.. Vast wel leuke avonden in het vooruitzicht, dat dan weer wel. Ik geloof namelijk stug dat GHB ook stukken verslavender is dan alcohol, maar daar is weinig over geweten.

pancake

Newbie
ik doe dit heel vaak. Ook vanwege de calorieën, maar ook zodat ik vrijdagochtend fris naar college kan, en zodat ik de volgende dag nog weet wat ik heb gedaan. Een nadeel is wel dat je er onvermijdelijk alcohol bij gaat drinken, aangezien je vrienden vaak aan het bier zitten, en in de kroeg bestel je makkelijker bier dan cola (scheelt toch een lettergreep). Eerst kon ik alcohol en GHB nog wel gescheiden houden, maar ik merk dat mijn eigen discipline laxer wordt, waardoor ik er vaak 10 bier naast drink, en de volgende dag alsnog verrot wakker wordt, alsnog blackouts hebt, en de avond zelf zwaar van de kaart ben.
Maar als je alleen GHB gebruikt, zonder alcohol, heeft het idd veel voordelen

azerty1987

Belezen gebruiker
niet alcohol gaan mixen met ghb! als je een beetje zelfcontrole hebt moet dat wel lukken toch.. komop..

kwa calorien is het beter + minder rottigheid.. maar wel groten verslavings potentiel voor moi...

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
drank is dlecht mar ghb is erger zou nooit aan die troep beginnen als ik jou was en lekker aan de drank blijven en daarmee te minderen en af en toe pilletje pakken ]

azerty1987

Belezen gebruiker
waarom zou ghb slechter zijn dan drank ? want al mijn logica gaat naar ghb als veiligere keuze... mits mensen zich aan de regels houden..

underworld

Wijs gebruiker
bij gematigd gebruik is ghb zoveel beter dan een avondje doortanken op alcohol, zolang je je maar aan de ghb regels houd.
-geen alcohol erbij
-strikte tijdsduur (max om de 2 a 2,5 uur een volle dosis nemen, wat voor jou de ideale dosis is. bij mij is dat 3.6ml.

ikzelf gebruik ghb altijd onder het uitgaan, vind het veel beter dan alcohol. plus de volgende dag sta je fris op.
alleen 3 uur voordat je gaat slapen geen ghb meer nemen, anders slaap je behoorlijk slecht en is het moeilijk om in slaap te komen of schiet je wakker na 2 uur.

underworld

Wijs gebruiker
Hellraiser_[NL] zei:
af en toe pilletje pakken ]
nee een pilletje is gezond voor je wil je zeggen? daar heeft je lichaam een volle week nodig om van te herstellen, plus enkele maanden om je serotine voorraad weer op oud niveau brengen
dan liever een g'tje

Angelic

Newbie
Word.

Ik gebruik ongeveer 1 x in de 2 a 3 weken G tijdens het stappen i.p.v. alcohol.
Werkt echt prima en kan daarna idd gewoon naar m'n werk zonder wasted te zijn, wat toch wel erg prettig is..

Zolang je je stapgedrag matigd kan het bij mijn weten geen kwaad =)

Fishhead0707

Wijs gebruiker
underworld zei:
bij gematigd gebruik is ghb zoveel beter dan een avondje doortanken op alcohol, zolang je je maar aan de ghb regels houd.
-geen alcohol erbij
-strikte tijdsduur (max om de 2 a 2,5 uur een volle dosis nemen, wat voor jou de ideale dosis is. bij mij is dat 3.6ml.

ikzelf gebruik ghb altijd onder het uitgaan, vind het veel beter dan alcohol. plus de volgende dag sta je fris op.
alleen 3 uur voordat je gaat slapen geen ghb meer nemen, anders slaap je behoorlijk slecht en is het moeilijk om in slaap te komen of schiet je wakker na 2 uur.

Als je inderdaad tijdens het uitgaan GHB gebruikt zoals jij het hier beschrijft. Dan lijkt het me geweldig en een zeeer goede vervaning van alcohol en een kater.

Toch lijkt me dit heel moeilijk voor een hoop mensen... waaronder mijzelf.

Maarja het feit blijft drugs moet je eigenlijk altijd met mate gebruiken, net als alcohol.

Ach ja, zijn maar weinig die dat echt doen en kunnen.

Rustig aan... :)

Bovenaan