1. Hey Bezoeker! Wil jij kans maken op €100 shoptegoed in de webwinkel van Azarius? Lees in dit topic hoe je met een foto mee kunt met de actie! Deze actie loopt tot en met 30 april, doe vandaag nog mee!
    Ontzet Notitie

GHB lichaamseigen stof?

Discussie in 'GHB' gestart door TrippyShit, 1 dec 2008.

1. TrippyShit

TrippyShit Badass junkie

GHB
    GHB (Gamma-Hydroxy-Butyraat) was oorspronkelijk een narcosemiddel. Deze drug komt meestal voor in de vorm van wit poeder, een soort pasta, capsules of als een helder, zoutsmakend drankje. Het is een stof die van nature al in een hele kleine dosis in je lichaam zit. Vijf uur na gebruik van GHB is het al niet meer aantoonbaar in urine. Je seksuele gevoelens worden er erg door versterkt.

Bron: http://www.bnn.nl/page/afkicken2008/bios/57612/

Als dit waar is, wat doet dit in je lichaam dan? Waar zorgt het voor?

2. Flugeltje

Flugeltje Wijs gebruiker

Is tot op heden nog altijd onbekend. Net zoals DMT voorkomt in je lichaam.

Ghb komt in kleine mate voor in het vetweefsel, de lever en de hersenen.

Als je dood gaat maakt je lichaam extra ghb aan, waarom is ook een raadsel

3. Soma

Soma Bewuste gebruiker

Om je een relaxte DMT-trip te laten beleven voor je doodgaat misschien?

4. Flugeltje

Flugeltje Wijs gebruiker

Een mens zou voor minder willen doodgaan

5. Soma

Soma Bewuste gebruiker

Misschien zou je echt kunnen weten hoe het voelt om dood te gaan als je eerst een beetje GHB neemt en dan een dikke pijp DMT rookt :hearteyes:

6. pandalicious

pandalicious Experimenterende gebruiker

het beschermt zenuwen in je lichaam ook tegen een tekort aan zuurstof op een of andere manier en is een voorloper van GABA, glutamaat en glycine in de hersenen

7. J0rrit

J0rrit Badass junkie

Dmt zorgt ervoor dat je droomt, en komt vrij als je dood gaat ( waarom hier is wél onbekend ).

En doordat GHB een lichaamseigenstof is, is het lichamelijk verslavend.

8. calibre

calibre Experimenterende gebruiker

9. TrippyShit

TrippyShit Badass junkie

Dat is idd waar. Zo goed als alle verslavende drugs die ik ken doen iets met het dopamine. Beloont worden voel nou eenmaal goed. Ik denk dat ik een huge yayo addict ga worden. Vind het trouwens raar dat het op mij een andere uitwerking heeft en ik er nooit verslaafd aan zou kunnen raken. De rest van mn vriendengroep heeft wel de al om bekende werking..

Ghb+mdma ga ik proberen, verder heb ik niks met deze drug.. Maar vroeg me dit gewoon af.
    Want een bullshit post, ik ga slapen :P

10. J0rrit

J0rrit Badass junkie

Ik zeg lichamelijk verslavend omdat het een lichaamseigenstof is, wat jij zegt heeft te maken met geestelijke verslaving. Omdat als je zovaak ghb neemt gaat je lichaam het niet meer aanmaken, dan ben je lichamelijk verslaafd, zelfde met opiaten, alleen dan met endorfines,

Gr,

11. 988012

988012 Newbie

Maar dan heeft het dus ergens vast wel een functie in je lichaam. Omdat je steeds meer nodig hebt als je het vaak gebruikt zal die ene (vooralsnog onbekende) functie toch ook minder van werking zijn?

12. Flugeltje

Flugeltje Wijs gebruiker

Je houd de GABA receptoren veel te lang bezet, daarom

Deel Deze Pagina