GHB maken?

Overcome

Belezen gebruiker
Hallo dames en heren,

ik weet niet of dit al ergens anders staat op DF, maar ik ben me een beetje aan het verdiepen in het maken van GHB, een vriend van mij die is iig bezig met een scheikundige opleiding, en hij is bereid mij te helpen, ik hoorde dat je GBL kan veranderen in GHB door wat chemische goedjes te combineren ofzo? *ik ben me ervan bewust dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan*, ook hoorde ik dat je GBL kan bestellen via i'net als inktwisser? wie kan mij hier meer over vertellen?

Groetjes.

Overcome

Belezen gebruiker
hehehe... nja ik dacht als hier gewoon iemand is die er ervaring mee heeft dat hij me het gewoon duidelijk uit kan leggen, en me erin verdiepen betekend voor mij meerdere bronnen opzoeken, en ik heb idd ook wel op google vanalles opgezocht...

Tripper

Wijs gebruiker
Overcome zei:
hehehe... nja ik dacht als hier gewoon iemand is die er ervaring mee heeft dat hij me het gewoon duidelijk uit kan leggen, en me erin verdiepen betekend voor mij meerdere bronnen opzoeken, en ik heb idd ook wel op google vanalles opgezocht...

Ik geloof er weinig van, want er staat info zat op internet. Verder ga ik geen mensen helpen met links als het gaat over een rapedrug.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Adrenochroom zei:
Dat is ook maar de stigmatisering van de media op deze drug, 99,9% van de mensen neemt hem gewoon vrijwillig in..

+1.

Ik kan er ook nog steeds niet bij dat mensen GHB in hun drankje niet proeven.. Ook al ken je de smaak niet, het is zo ontzettend goor dat je toch zou moeten merken dat er iets niet klopt.. :P

Ontopic: ik kan je niet helpen. Zijn hier niet al eens topics over geweest?

Provenzano

Experimenterende gebruiker
GBL is inderdaad gewoon legaal op internet te bestellen. Je typt GBL in op Google en je krijgt gelijk de leveranciers te zien. Aangezien het ook als schoonmaakmiddel wordt gebruikt, is het voor de overheid vrijwel onmogelijk om de verkoop te verbieden. Leveranciers zijn wel verplicht om gegevens van grote afnemers (dan moet je denken aan een liter of meer) aan justitie door te geven, mocht deze daar om vragen. Maar zolang je geen plannen hebt om te dealen lijken hoeveelheden van minder dan een liter mij meer dan genoeg :wink:

Hoe je precies GHB maakt weet ik niet. Wel weet ik uit eigen ervaring dat pure GBL hetzelfde effect heeft, al kan je volstaan met de helft minder omdat het sterker werkt dan GHB. En zolang je 't voldoende verdunt (bv. 2 ml GBL in een glas water van 0,2 L) het in principe niet schadelijker is dan GHB. Plus dat je 't makkelijker kan doseren omdat je zeker weet dat je bijna 100% pure GBL hebt. Als je omzet naar GHB kan 't gebeuren dat 't zwakker of juist sterker uitvalt qua verhouding. Maar met een beetje scheikundige van een beetje niveau zou 't natuurlijk gewoon goed moeten gaan :P Succes!

Provenzano zei:
Wel weet ik uit eigen ervaring dat pure GBL hetzelfde effect heeft, al kan je volstaan met de helft minder omdat het sterker werkt dan GHB. En zolang je 't voldoende verdunt (bv. 2 ml GBL in een glas water van 0,2 L) het in principe niet schadelijker is dan GHB. Plus dat je 't makkelijker kan doseren omdat je zeker weet dat je bijna 100% pure GBL hebt. Als je omzet naar GHB kan 't gebeuren dat 't zwakker of juist sterker uitvalt qua verhouding. Maar met een beetje scheikundige van een beetje niveau zou 't natuurlijk gewoon goed moeten gaan :P Succes!

Vergeet niet dat GBL trager werkt dan GHB. effecten komen soms een stuk later opzetten. sommigen kunnen niet wachten en nemen een extra dosis. gevolg: kun je wel raden zeker...
trop is te veel

Tripper

Wijs gebruiker
Adrenochroom zei:
Dat is ook maar de stigmatisering van de media op deze drug, 99,9% van de mensen neemt hem gewoon vrijwillig in..

Precies 99,9% en ik wil voor geen duizendste % medewerking verlenen aan iest slechts, als ik daar niet achter sta. Ik neem zelf ook soms een Gtje, ik ben niet tegen deze drugs.

gbl werkt sneller (wel lege maag) ondanks dat het nog moet worden omgezet. Als je vaker gebruikt maakt je lichaam meer enzymen aan om het om te zetten. Ik voelde het al na 5 minuten.

Wees voorzichtig

Waarom GHB maken als GBL net zo goed werkt. GBl is te krijgen maar natriumhydroxide niet zo makkelijk.

Martijn

flatron

Newbie
Denk eerder andersom alhoewel het beide makkelijk is, maar natriumhydroxide koop je gewoon bij de supermarkt,bij kruitvat als vaste stof.
Bij albert heijn hebben ze het zelfs alhoewel dan wel in oplossing...maar dat doet er niet toe.
gbl kun je op veel plaatsen op internet bestellen (alhoewel niet erg betrouwbaar qua kwaliteit blijkt uit ervaring van de oma van mijn buurjongen en daar de dochter van en daar de vriend van uit de jongen uit haar klas van de middelbare school)

Bovenaan