ik doe geen xtc of mdma kristallen zonder ghb.
ik weet de eerste keer nog precies.
eerst keihard lopen knallen op de nodige pillen/speed op een hardcore feest waar ik toen nog veel heen ging. ik kwam thuis met een paar maten en we hadden gehoord dat we eens ghb moesten proberen na het wausen. nou we hadden wat geregeld maar eigenlijk verwachtte we der toen niet zo veel van, we waren flink gaar en fucked up.
maar goed toch maar ff proberen dachten we, anders hebben we het ook voor jan lul gekocht..
muziekje aangezet (reggea), de nodige matrassen neergelegd, jointjes gedraaid etc.
ben gaan liggen, joint aangestoken, langzamerhand voelde ik iets opkomen..
20 min later, jointje op en
GVD wat schrok ik me de tering, ik had me werkelijk waar nog nooit zo heilig van drugs gevoeld. ( was ook de eerste x dat ik iets voelde van ghb, daarvoor voelde ik het nooit)
maar toen, jezus, eerst verdween het irritante kaakgevoel, de gaarheid verdween, de kramp in mijn benen maakte plaats voor een heeerlijk warm masserend gevoel wat zich langzaam over mijn hele lichaam begon te verspreiden

.
ik had opeens weer zin om de hele dag naar de klote te gaan
terwijl ik een half uurtje geleden nog echt met een grafkop van hier tot tokyo rondliep en gewoon zin had om in bed te liggen en een joint te roken en te gaan slapen.
maar de ghb had duidelijk andere plannen met mij
liep ik daar in me zwembroekie met een gek mutsje op te dansen en te rollen als een of andere gestoorde hippy op bob marley muziek.. die ochtend zal me altijd bijblijven
en echt rollen over de vloer heen.. dansen als een mongool.. keiharde lachkicks.. met zijn allen kijken wie het beste de snake kon..

, heerlijk van de muziek genieten.. joint na joint na joint etc.. en ik voelde me zo heilig, lekker, relaxt, blij weet ik het wat.
daarna huilen dat we niet nog meer ghb hadden gehaald.
en als ik geen g had gedropt toen, was ik wsslijk na 1 dikke wietjonko keihard nokkie gegaan.
damn ouwe als ik weer terug denk aan die nacht, ik zou em zooo graag nog een x willen meemaken. 1 van mijn hardste chillsessies ooit
maar helaas, het zal nooit meer zo vet/speciaal worden als vroeger
maarja sindsdien standaard g voor na het wausen
maar sinds een paar maanden eigelijk gewoon tussendoor de xtc ook de hele tijd.
ik krijg die xtc rush niet echt meer tegewoordig, kspace em wel, maar krijg geen energie.
daar zorgt de g tegenwoordig gelukkig voor. xtc voor de mind, ghb voor de de body
beste combo die er is imo