GHB + MDMA

TrippyShit

Badass junkie
Dit moet een hele relaxte combinatie zijn heb ik van horen zeggen/lezen. (horen lezen lol)
De piek verlengt en het love gevoel versterkt. Klopt?
Zal dit maar eens proberen dan. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Bijv. wat minder dan alleen ghb omdat het elkaar versterkt of iets geks?
Wil niet plat gaan op een feest :P

K.nurft

Experimenterende gebruiker
Met MDMA achter de kiezen, kun je meer GHB handelen dan normaal. Het is wijs om het doseren niet te overdrijven, want als de MDMA eenmaal uitgewerkt raakt zou je weleens hele rare dingen kunnen gaan doen of out gaan. Kijk de kat uit de boom de eerste keren en je zult zien dat het de perfecte combi is :hearteyes: Het versterkt elkaar wel op een wazige manier. Het is echter extra belastend voor je lever, maar zolang je deze combinatie niet 3x per week doet is dat allemaal wel te verwaarlozen.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Nog meer opletten met je ghb doseringen

Het xtc gevoel krijgt iets extra, een relax achtergrondgevoel ...

Ipv die vervelende kater na xtc blijf je rustig in the zone met ghb

Atropa

Bewuste gebruiker
Als je je ergens lekker en zorgeloos van voelt is het deze combi wel! Als je weinig MDMA en GHB hebt gebruikt zul je je echt ultra zalig en euforisch voelen.

Het is beste is om eerst te zorgen dat je goed in de M roes zit en dan een dosis GHB te nemen, een beter gevoel dan dat kun je niet krijgen qua party drugs. Verder je aan de G doseringen houden die je nuchter ook zou nemen. Door het stimulant component van M lijk je namelijk veel meer te kunnen hebben.

Voor de rest kun je er beregeil en ontremt van raken. Wat rubbers meenemen dus. En reken er maar op dat je knettervaag wordt, minder strak en kauwend, voor je omgeving valt het erg mee, maar in je bewustzijn... ahhhhh maar oh zo lekker!

3970

Wijs gebruiker
Wij nemen MDMA niet meer zonder GHB, dat zegt genoeg denk ik...wel nemen we minder G dan wanneer we alleen G nemen. Neem ik bv 5 ml G zonder iets anders erbij, dan neem ik na M maar 2,5 ml. Dat werkt voor ons goed. Wel pakken we de G al na 15-20 minuten nadat we de M hebben gepakt, vinden wij het prettigste...erg lekker, ook als je van MDMA alleen niet meer zo veel "effect" hebt :wink:

2C-G-5

is heerlijk als je op de piek van de mdma zit om 5ml tenemen, vind zelf persoonlijk ook dat het Mdma effect lijkt te zijn versterkt, maar voel toch de ghb effect er ook nog beetje bij.

Kay

Newbie
Laatst voor t eerst G gedaan samen met X. had een half pilletje op (weinig mdma, geen hele goeie pil en niet getest...) en kreeg wat G van een vriend, was te vertrouwen, maar achteraf heel dom want gevaarlijk om dat zomaar te combineren. half buisje gehad en in het uur daarna nog een halve pil. Super de luxe goeie avond en echt een heerlijk gevoel.. Maar of het heel verstandig is.. I don't know. En pas op met wat je neemt, het is fel spul.

J89

ik doe geen xtc of mdma kristallen zonder ghb.

ik weet de eerste keer nog precies.
eerst keihard lopen knallen op de nodige pillen/speed op een hardcore feest waar ik toen nog veel heen ging. ik kwam thuis met een paar maten en we hadden gehoord dat we eens ghb moesten proberen na het wausen. nou we hadden wat geregeld maar eigenlijk verwachtte we der toen niet zo veel van, we waren flink gaar en fucked up.
maar goed toch maar ff proberen dachten we, anders hebben we het ook voor jan lul gekocht..

muziekje aangezet (reggea), de nodige matrassen neergelegd, jointjes gedraaid etc.
ben gaan liggen, joint aangestoken, langzamerhand voelde ik iets opkomen..
20 min later, jointje op en
GVD wat schrok ik me de tering, ik had me werkelijk waar nog nooit zo heilig van drugs gevoeld. ( was ook de eerste x dat ik iets voelde van ghb, daarvoor voelde ik het nooit)
maar toen, jezus, eerst verdween het irritante kaakgevoel, de gaarheid verdween, de kramp in mijn benen maakte plaats voor een heeerlijk warm masserend gevoel wat zich langzaam over mijn hele lichaam begon te verspreiden :hearteyes: .
ik had opeens weer zin om de hele dag naar de klote te gaan
terwijl ik een half uurtje geleden nog echt met een grafkop van hier tot tokyo rondliep en gewoon zin had om in bed te liggen en een joint te roken en te gaan slapen.
maar de ghb had duidelijk andere plannen met mij :grin:
liep ik daar in me zwembroekie met een gek mutsje op te dansen en te rollen als een of andere gestoorde hippy op bob marley muziek.. die ochtend zal me altijd bijblijven :hearteyes:
en echt rollen over de vloer heen.. dansen als een mongool.. keiharde lachkicks.. met zijn allen kijken wie het beste de snake kon.. :grin: , heerlijk van de muziek genieten.. joint na joint na joint etc.. en ik voelde me zo heilig, lekker, relaxt, blij weet ik het wat. :grin:
daarna huilen dat we niet nog meer ghb hadden gehaald. :wink:
en als ik geen g had gedropt toen, was ik wsslijk na 1 dikke wietjonko keihard nokkie gegaan.

damn ouwe als ik weer terug denk aan die nacht, ik zou em zooo graag nog een x willen meemaken. 1 van mijn hardste chillsessies ooit
maar helaas, het zal nooit meer zo vet/speciaal worden als vroeger :grin:

maarja sindsdien standaard g voor na het wausen
maar sinds een paar maanden eigelijk gewoon tussendoor de xtc ook de hele tijd.
ik krijg die xtc rush niet echt meer tegewoordig, kspace em wel, maar krijg geen energie.
daar zorgt de g tegenwoordig gelukkig voor. xtc voor de mind, ghb voor de de body
beste combo die er is imo :grin:

J89

zo e, lang verhaal is het geworden :grin:
maar goed, zoals je kunt lezen het is een aanrader haha
vooral als je thuiskomt met je vrienden na een flink xtc/speed avontuur.
heerlijk chillen, jointje roken, muziekje luisteren, en een g'tje droppen.

luvin it

dikkiedik

Newbie
Ik gebruik met mijn partner ook mdma en ghb, we zijn nog een beetje aan het experimenteren.
Dus alle hulp en tips zijn welkom.
Wij gaan er niet bij dansen maar vinden het heerlijk vrijen, alhoewel je er moeilijk mee klaarkomt. we beginnen met mdma en half uurtje later nemen we zo`n 3 ghb. We hebben ook al eens mdma en ghb tegelijk gedaan, maar ik moet de beste combinatie nog vinden, want als ik teveel ghb neem dan val ik in slaap. :wave: :wave:

J89

dikkiedik zei:
Ik gebruik met mijn partner ook mdma en ghb, we zijn nog een beetje aan het experimenteren.
Dus alle hulp en tips zijn welkom.
Wij gaan er niet bij dansen maar vinden het heerlijk vrijen, alhoewel je er moeilijk mee klaarkomt. we beginnen met mdma en half uurtje later nemen we zo`n 3 ghb. We hebben ook al eens mdma en ghb tegelijk gedaan, maar ik moet de beste combinatie nog vinden, want als ik teveel ghb neem dan val ik in slaap. :wave: :wave:

haha nee als ik met mijn vriendin was dan zou ik ook niet als een aap aan het dansen zijn :P
sex is inderdaad echt heerlijk onder ghb, ik vind het zelf altijd fokkin chill om tijdens, een spacend lounge muziekje op te hebben

StarGuitar*

Lykt me ook n zalige combi, alleen nog de juiste persoon vinden om t samen mee te doen
Achja, k heb tijd zat :)

heb latst voor heet eerst ghb met mdma en speed gecombineert
voelt egt heel vet
en je heb de volgende dag helemaal niet veel last van zo'n verrot gevoel

Bovenaan