GHB puurheid

J0rrit

Badass junkie
Heb mijn ghb laten testen, hij was 30 % puur ( dit was mijn 1e keer ghb en ook teleurstellend, mede door de sterkte als door de dosis ).

Nou zei zij dat 43 % gemiddeld is voor ghb? Dit lijkt mij dus echt heel weinig, ik hoor namelijk dat ghb vrijwel altijd puur is?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Werdt tijd dat jullie ( de ghb'ers) is gaan testen.

Om alle fabeltjes uit de werled te helpen, dus als Darkscope nu eens uitlegt wat zo wie zo wat het hoogsthaalbare percentage kan zijn ...

Want wat is puur ?

En dan het landelijk gemiddelde ernaast zet en zijn eigen uitslag dan kunnen jullie je eigen samples daarnaast leggen.
Ik zal ook een sample wegbrengen kijken voor de lol wat het is in % .

Testen testen testen ..... met als resultaat dat de handelaren constant wordt verteld dat ze troep verkopen met als gevolg een kwaliteitsstijging in het aanbod.

Actie is reactie ...

:wave:

Frisko

Badass junkie
68% is het puurste...
nog puurder dan krijg je ghb poeder!!!
ik heb er zelf gemaakt gehad die bij rivm op 68% was getest en dit was echt dikke witte(spermakleur bijna) ghb
maar 30% is het gangbare zeiden ze mij daar toen ook!!! :)

Ellesdee

Badass junkie
DarkScope zei:
Maar 43 % als gemiddelde zou dus wel kunnen?

flexlexie

Newbie
Lijkt me dat je het gewoon eerst weegt ( I), dan het droogkookt, en nog een dag op de verwarming zet, dan dat spul ook weegt (II)

Dan (I / II) * 100

Damn .. is toch niet zo moeilijk lijkt me

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
43% is waarschijnlijk wel een gemiddelde ja ... je kan dat ook opvragen bij een testcentrum.

Stonie

exact

Belezen gebruiker
flexlexie zei:
Lijkt me dat je het gewoon eerst weegt ( I), dan het droogkookt, en nog een dag op de verwarming zet, dan dat spul ook weegt (II)

Dan (I / II) * 100

EXACTly

Flugeltje

Wijs gebruiker
Over de betrouwbaarheid van het product heb ik dit gevonden.
GHB (natriumzout) is niet acuut toxisch en bij de bereiding ervan ontstaan geen
(toxische) bijproducten. Bij huiszoeking werd echter geconstateerd dat de bereiding
van GHB niet erg professioneel plaatsvindt. Daar staat tegenover dat GHB al zeer lang
en in redelijke omvang wordt gebruikt en dat er relatief weinig ongelukken mee zijn
gebeurd.

BROWSER

Newbie
als je het maar met de juiste ingredienten maakt.
ben ook wel recepten tegengekomen dat men er citroensap of zelfs zoutzuur doorheen ging gooien om de juiste ph te krijgen

Frisko

Badass junkie
BROWSER zei:
als je het maar met de juiste ingredienten maakt.
ben ook wel recepten tegengekomen dat men er citroensap of zelfs zoutzuur doorheen ging gooien om de juiste ph te krijgen
yep maar als je weet hoe kan je je ph ook easy bijregelen met naoh of gbl zelf :beer:

Aldous

Belezen gebruiker
exact zei:
flexlexie zei:

Dan (I / II) * 100

EXACTly

Dat gaat je dus niet lukken... ghb zout is namelijk extreem hygroscopisch dus je krijgt het water en niet uitgedampt, zeker niet op de verwarming!

J0rrit

Badass junkie
Ik heb GHB gekocht die volgens de verkoper gemaakt is uit GBL Medical grade. Volgens hem is deze GHB de puurste vorm mogelijk ( vloeibaar dan ). Nu heb ik m uitgetest en ik vind hem niet veel beter dan alle andere GHB's die ik heb gehad, hiermee bedoel ik dat ik ook gewoon ongeveer dezelfde dosis moet nemen voor een lekker effect, hij smaakt wel héél zout en heel erg naar GHB.

Betekent dit dat de GHB toch niet zo puur is? Of dat bijna elke GHB zo rond het puurste ligt, misschien allemaal net een paar procent minder puur dan deze dus?

Flugeltje

Wijs gebruiker
Je dealer is een prater

Het effect van medische en industriele gbl is net hetzelfde, alleen de medische is 100% zuiver, andere maar voor 99.99 %
Medische is daar boven op vele duurder.

Zeg tegen je leverancier dat hij beter de waarheid verteld of dat je op een ander gaat

J0rrit

Badass junkie
Nja het is geen dealer, het komt namelijk van een chemisch lab, deze verkopen ook GHB! ( onder de toonbank ) Ik laat het donderdag testen!

Hij is ook niet echt heel dik maar niet extreem wit ofzo? Gewoon normaal eigenlijk! Maar ruikt wel heel sterk naar ghb en smaakt ook echt helemaal neutraal ( wat duidt op PH 7 denk ik )

J0rrit

Badass junkie
Ik heb het blijkbaar verkeerd begrepen! De GHB is niet zo puur mogelijk, maar als die nog puurder zou zijn zouden er deeltjes in gaan ronddrijven en gaan klonteren!

jcutter

Badass junkie
Flugeltje zei:
Je dealer is een prater

Het effect van medische en industriele gbl is net hetzelfde, alleen de medische is 100% zuiver, andere maar voor 99.99 %
Medische is daar boven op vele duurder.

Zeg tegen je leverancier dat hij beter de waarheid verteld of dat je op een ander gaat
Dan neemt hij een rol als aartshuichelaar aan :(

J0rrit

Badass junkie
Nja goed tis 500 ml, er zit volgens hem 275 mg ghb in, en tis dan volgens hem 83 % puur en de rest ( 17 % ) is water, experts?

J0rrit

Badass junkie
Ow, en wat dan? Wat als die puurder is? Is het dan een neerslag ofzo?

En, betekent stroperiger altijd sterkere GHB? Mijne is wel gemaakt van Medical grade GBL, maar dat iets van verschil? ( neem aan dat dit klopt dan )

Flugeltje

Wijs gebruiker
Dan wordt het poeder.

Laat je ghb eens buiten in de koude staan, als het dan een vaste massa wordt, dan kun je er van op aan dat je goede ghb hebt. Ik ben er vrij zeker van dat je dealer nog niet eens weet waarover hij/zij praat

J0rrit

Badass junkie
Flugeltje zei:
Dan wordt het poeder.

Laat je ghb eens buiten in de koude staan, als het dan een vaste massa wordt, dan kun je er van op aan dat je goede ghb hebt. Ik ben er vrij zeker van dat je dealer nog niet eens weet waarover hij/zij praat

Hoeft niet per se hoor, ik had namelijl laatst GBL, en keek 3 dagen later in het buisje ( zaten vast nog wat druppels in ) en werd ook vaste plakkerige massa.

Des te stroperiger=des te sterker?

Scheikundige hier?

Robdebob

Bewuste gebruiker
Als je GBL stroperig wordt betekent niet dat het sterker is geworden aangezien GBL altijd vloeibaar is. Misschien is er wat plastic in opgelost? :confused:

J0rrit

Badass junkie
Oke, voor de slimmeriken onder ons:

Laat de GHB morgen testen, ik krijg dan een uitslag in concentratie. De concentratie is nu 83 % ( NaGHB, vandaar dat het niet klopte volgens het 70 % maximale )( zegt hij althans morgen krijg ik de concentratie in GHB zelf ), en 17 % water.

Ik ben niet tevreden en wil dus sterkere ( stroperige ) ghb, omdat men dit nu eenmaal beter vind ( stel k wil wat 'afstaan' ) + dat het zo minder plaats in beslag neemt en beter kan verstoppen in mn geldkluisje + dat ik meer kan meenemen in 1 keer.

Ik ruil mijn 400 ml terug, en krijg daarvoor 200 ml 2 x zo sterke GHB in de plaats! Dus de dosering gaat wel van iets minder dan een heel buisje naar iets minder dan een half buisje, maar dat is geen probleem, ik vind dat dat niet zo heel nauw komt bij GHB, desnoods zet ik ergens een streep op het buisje, eigenlijk alleen maar voordelen dus!

Nu is mijn vraag hoe kan ik aan de uitslag zien dat dit echt 2 keer zo sterke GHB is? Krijg ik bij het testcentrum de concentratie in GHB zelf ( en dus niet in NaGHB?), lijkt mij wel aangezien 70 % volgens velen de max. is bij het testcentrum. Er geld namelijk niet: deze ghb is 83 % 17 %, dus die andere GHB is 166 % 34 %, dit is eenmaal onmogelijk. Er werd mij verteld de volgende GHB bevat dus gewoon 8,5 % water en dat klopt dus ook dan.

Maar zou dan niet eig de volgende GHB de concentratie NaGHB moeten verdubbelen of ben ik nu dom? Ik denk dat deze ongeveer 30 % puur is ( GHB % dan niet NAGHB ), dus de volgende zal dan 60 % moeten zijn neem ik aan om het dubbele te krijgen!!! Maar vind dat met die 83 % 166 % toch een beetje raar, maar als het water van 17 % naar 8,5 % gaat is die ook 2 keer zo sterk toch? Maar wat gebeurt er dan met die 83 %, die wordt dan 91,5 %?

Dus met andere woorden, klopt dit verhaal?

Flugeltje

Wijs gebruiker
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Dus, je dealer zegt zo'n 80% zuivere te hebben maar hij gaat jouw dubbel zo sterkere meegeven? Is dat de moraal van heel jouw verhaal ''Jorrit'' ?

Een glas water, is 100% vol. Dus er kan niets meer bij. Wat is een glas gevuld met 200% water ? Juist, loopt er naast, kan niet

J0rrit

Badass junkie
83 % zuivere NaGHB zit erin. Er zit dan dus 17 % water in, als hij dus de helft water doet is dat dus 8,5 %, dus blijft er 91,5 % NaGHB over. Dan is die dus 2 keer zo sterk als het goed is? Want er zit nu namelijk 2 keer zo weinig water in, en het aantal g NaGHB blijft gelijk, dus verdubbelt de concentratie toch? Blijf er over pijnzen maar zon gek verhaal is het niet hoor.

Met andere woorden, er is nu maar de helft water, dus per ml water dus 2 keer zoveel NaGHB, dus 2 keer zo sterk, concentratie=sterkte is in dit geval dus aantal mg NaGHB per ml.

Zo oordeelde ik eerst ook als jij Flugeltje, denk er nog maar eens over na volgens mij heeft hij gelijk ( hij is sowieso chemicus ).

Flugeltje

Wijs gebruiker
Als hij chemicus is en hij ook voor gestudeerd heeft zal hij het wel beter weten.
Eerste dat ik daar van hoor, weer iets geleerd en probeer het eens :wink:

J0rrit

Badass junkie
Maar aan de andere kant is het raar.

Stel je hebt ghb van 30 %, dit verdubbel je, dus 60 %. Dan neemt de concentratie water af van 70 naar 40 %, deze halveert dus niet, terwijl dat water verhaal wel klopt, halveer je de hoeveelheid water wordt die 2 keer zo sterk neem ik aan.

de_psychonaut

Experimenterende gebruiker
J0rrit zei:
83 % zuivere NaGHB zit erin. Er zit dan dus 17 % water in, als hij dus de helft water doet is dat dus 8,5 %, dus blijft er 91,5 % NaGHB over. Dan is die dus 2 keer zo sterk als het goed is? Want er zit nu namelijk 2 keer zo weinig water in, en het aantal g NaGHB blijft gelijk, dus verdubbelt de concentratie toch? Blijf er over pijnzen maar zon gek verhaal is het niet hoor.

Met andere woorden, er is nu maar de helft water, dus per ml water dus 2 keer zoveel NaGHB, dus 2 keer zo sterk, concentratie=sterkte is in dit geval dus aantal mg NaGHB per ml.

Zo oordeelde ik eerst ook als jij Flugeltje, denk er nog maar eens over na volgens mij heeft hij gelijk ( hij is sowieso chemicus ).

Nee zo werkt het niet, op de manier van jou rekenen komt het allemaal wel erg optimistisch over :grin:.

Als iets dubbel zo sterk moet worden, moet de concentratie in de stof verdubbelen. Dus neem een alcoholisch drankje met 20% alcohol. Wil je een dubbel zo sterk drankje, krijg je een drankje met 40% alcohol van de totale vloeistof.

percentage geeft dus een hoeveelheid van de totale stof aan, 100% is het maximale dus in een vloeistof, meer kan niet.

En als je dus 83% zuivere GHB dubbel zo sterk wil laten worden is dat dus onmogelijk, want je kan niet 166% kwijt in 100%. Net zoals je geen 2 glazen water in 1 glas kwijt kan.

Om het wel goed te kunnen berekenen:

Stel je gaat van 83% naar 91,5%.

91,5 deel je dan door 83.

Dus 91,5/83=1,1

Bij deze stijging wordt je GHB dus 1,1 keer sterker.

Verhaaltje klopt dus niet zoals jij het beweerde, ik zou nog even om heldere uitleg vragen bij je producent.

J0rrit

Badass junkie
Ja daar dacht ik dus ook al aan. Maar kijk hij legde mij het zo uit:

Hij heeft me nu 400 ml gegeven met iets van 275 g NaGHB. Nu ruil ik deze in voor 200 ml met 275 g NaGHB, zo is die dus wel 2 keer zo sterk neem ik aan? Want hetzelfde aantal gram ghb is verdeeld over 2 keer zo weinig water, per ml water zit dus nu 2 keer zoveel GHB, dus heb nu 2 keer zo weinig nodig. Dit klopt gewoon, ben je het neem ik aan mee eens?

Maar kijk, hij verandert het aantal ML water, dus het totaal ( de 100 % ), verandert in dit geval, want het aantal ml water halveerd! Dus 100 % is nu een ander aantal ml water + 275 g NaGHB.

Als het aantal ml water gelijk blijft, heb jij inderdaad gelijk! Hoe zit het dan precies als dit veranderd? is het nu nog wel te vergelijken, en hoe zit het nu dan precies? Het kan dus niet ofwel, hetzelfde aantal gram NaGHB kan dus eig niet in 200 ml water oplossen, want dan zou het 166 % worden dus? Die 83 % klopt gewoon niet lijkt me.

de_psychonaut

Experimenterende gebruiker
J0rrit zei:

Hij heeft me nu 400 ml gegeven met iets van 275 g NaGHB. Nu ruil ik deze in voor 200 ml met 275 g NaGHB, zo is die dus wel 2 keer zo sterk neem ik aan? Want hetzelfde aantal gram ghb is verdeeld over 2 keer zo weinig water, per ml water zit dus nu 2 keer zoveel GHB, dus heb nu 2 keer zo weinig nodig. Dit klopt gewoon, ben je het neem ik aan mee eens?

Maar kijk, hij verandert het aantal ML water, dus het totaal ( de 100 % ), verandert in dit geval, want het aantal ml water halveerd! Dus 100 % is nu een ander aantal ml water + 275 g NaGHB.

Als het aantal ml water gelijk blijft, heb jij inderdaad gelijk! Hoe zit het dan precies als dit veranderd? is het nu nog wel te vergelijken, en hoe zit het nu dan precies? Het kan dus niet ofwel, hetzelfde aantal gram NaGHB kan dus eig niet in 200 ml water oplossen, want dan zou het 166 % worden dus? Die 83 % klopt gewoon niet lijkt me.

Je kan ook niet een kilo suiker oplossen in een glaasje water. 275 gram GHB (poedervorm?) oplossen in water blijft trouwens niet 200ml vloeistof.

J0rrit

Badass junkie
de_psychonaut zei:
J0rrit zei:

Je kan ook niet een kilo suiker oplossen in een glaasje water. 275 gram GHB (poedervorm?) oplossen in water blijft trouwens niet 200ml vloeistof.

Inderdaad, dat zou wel de hele clu zijn van het verhaal, het totaal wordt dan natuurlijk meer.

J0rrit

Badass junkie
Hij heeft het me even opgeschreven, ik had hem inderdaad verkeerd begrepen met de concentratie:

Hij stelt 100 % Ghb op de concentratie waarin de GHB perfect oplost in het water, een redelijk waterige oplossing dus nog!

Hij heeft me dit opgeschreven:

Maximaal--> 750 g/L= 100 %
Maximaal--> 375 g/500 ml= 100 %
Momenteel ( de 1e keer ) ---> 273 g/500 ml=72,8 %
Maximaal---> 187,5 g/250 ml=100 %

(273:375)x 100 % = 72,8 % --> vorige keer dus

Nu ( de nieuwe ) --> 273 g/ 250 ml

(273:187,5)x 100 % = 145,6 %, die heb ik nu dus.

145,6:72,8=2, dus nu 2 keer so sterk!

Wel beetje raar dat hij 100 % stelt als waarin het perfect alles oplost maar goed, verder lijkt het zo te kloppen, en over de 83 % :

NaGHB---> Na=23 g/mol, GHB=104 g/mol

(104 g : 127 g)x 100 % = 83 % , schrijft hij op, ik krijg afgerond 82 % uit zal wel rekenfout zijn dan!

Hij is nu trouwens super dikke stroop en helemaal sperma-wit kleurig met allemaal witte puntjes erin, het ghb poeder dan neem ik aan, laat m binnenkort testen om te kijken wat dan de 'echte' concentratie is, dus de concentratie waarin je normaal rekent.

Bovenaan