noeli zei:hoe maak je dat in godsnaam
noeli zei:hoe maak je dat in godsnaam
DarkScope zei:Maar 43 % als gemiddelde zou dus wel kunnen?
flexlexie zei:Lijkt me dat je het gewoon eerst weegt ( I), dan het droogkookt, en nog een dag op de verwarming zet, dan dat spul ook weegt (II)
Dan (I / II) * 100
Damn .. is toch niet zo moeilijk lijkt me
GHB (natriumzout) is niet acuut toxisch en bij de bereiding ervan ontstaan geen
(toxische) bijproducten. Bij huiszoeking werd echter geconstateerd dat de bereiding
van GHB niet erg professioneel plaatsvindt. Daar staat tegenover dat GHB al zeer lang
en in redelijke omvang wordt gebruikt en dat er relatief weinig ongelukken mee zijn
gebeurd.
yep maar als je weet hoe kan je je ph ook easy bijregelen met naoh of gbl zelfBROWSER zei:als je het maar met de juiste ingredienten maakt.
ben ook wel recepten tegengekomen dat men er citroensap of zelfs zoutzuur doorheen ging gooien om de juiste ph te krijgen

exact zei:flexlexie zei:Lijkt me dat je het gewoon eerst weegt ( I), dan het droogkookt, en nog een dag op de verwarming zet, dan dat spul ook weegt (II)
Dan (I / II) * 100
Damn .. is toch niet zo moeilijk lijkt me
EXACTly
Dan neemt hij een rol als aartshuichelaar aanFlugeltje zei:Je dealer is een prater
Het effect van medische en industriele gbl is net hetzelfde, alleen de medische is 100% zuiver, andere maar voor 99.99 %
Medische is daar boven op vele duurder.
Zeg tegen je leverancier dat hij beter de waarheid verteld of dat je op een ander gaat
Flugeltje zei:Dan wordt het poeder.
Laat je ghb eens buiten in de koude staan, als het dan een vaste massa wordt, dan kun je er van op aan dat je goede ghb hebt. Ik ben er vrij zeker van dat je dealer nog niet eens weet waarover hij/zij praat
J0rrit zei:83 % zuivere NaGHB zit erin. Er zit dan dus 17 % water in, als hij dus de helft water doet is dat dus 8,5 %, dus blijft er 91,5 % NaGHB over. Dan is die dus 2 keer zo sterk als het goed is? Want er zit nu namelijk 2 keer zo weinig water in, en het aantal g NaGHB blijft gelijk, dus verdubbelt de concentratie toch? Blijf er over pijnzen maar zon gek verhaal is het niet hoor.
Met andere woorden, er is nu maar de helft water, dus per ml water dus 2 keer zoveel NaGHB, dus 2 keer zo sterk, concentratie=sterkte is in dit geval dus aantal mg NaGHB per ml.
Zo oordeelde ik eerst ook als jij Flugeltje, denk er nog maar eens over na volgens mij heeft hij gelijk ( hij is sowieso chemicus ).
J0rrit zei:Ja daar dacht ik dus ook al aan. Maar kijk hij legde mij het zo uit:
Hij heeft me nu 400 ml gegeven met iets van 275 g NaGHB. Nu ruil ik deze in voor 200 ml met 275 g NaGHB, zo is die dus wel 2 keer zo sterk neem ik aan? Want hetzelfde aantal gram ghb is verdeeld over 2 keer zo weinig water, per ml water zit dus nu 2 keer zoveel GHB, dus heb nu 2 keer zo weinig nodig. Dit klopt gewoon, ben je het neem ik aan mee eens?
Maar kijk, hij verandert het aantal ML water, dus het totaal ( de 100 % ), verandert in dit geval, want het aantal ml water halveerd! Dus 100 % is nu een ander aantal ml water + 275 g NaGHB.
Als het aantal ml water gelijk blijft, heb jij inderdaad gelijk! Hoe zit het dan precies als dit veranderd? is het nu nog wel te vergelijken, en hoe zit het nu dan precies? Het kan dus niet ofwel, hetzelfde aantal gram NaGHB kan dus eig niet in 200 ml water oplossen, want dan zou het 166 % worden dus? Die 83 % klopt gewoon niet lijkt me.
de_psychonaut zei:J0rrit zei:Ja daar dacht ik dus ook al aan. Maar kijk hij legde mij het zo uit:
Hij heeft me nu 400 ml gegeven met iets van 275 g NaGHB. Nu ruil ik deze in voor 200 ml met 275 g NaGHB, zo is die dus wel 2 keer zo sterk neem ik aan? Want hetzelfde aantal gram ghb is verdeeld over 2 keer zo weinig water, per ml water zit dus nu 2 keer zoveel GHB, dus heb nu 2 keer zo weinig nodig. Dit klopt gewoon, ben je het neem ik aan mee eens?
Maar kijk, hij verandert het aantal ML water, dus het totaal ( de 100 % ), verandert in dit geval, want het aantal ml water halveerd! Dus 100 % is nu een ander aantal ml water + 275 g NaGHB.
Als het aantal ml water gelijk blijft, heb jij inderdaad gelijk! Hoe zit het dan precies als dit veranderd? is het nu nog wel te vergelijken, en hoe zit het nu dan precies? Het kan dus niet ofwel, hetzelfde aantal gram NaGHB kan dus eig niet in 200 ml water oplossen, want dan zou het 166 % worden dus? Die 83 % klopt gewoon niet lijkt me.
Je kan ook niet een kilo suiker oplossen in een glaasje water. 275 gram GHB (poedervorm?) oplossen in water blijft trouwens niet 200ml vloeistof.