ghb synthese mislukt?

azerty1987

Belezen gebruiker
SWIM heeft in een pyrex kom 50ml demi water + 26gr naoh langzaam met elkaar laten reageren en daarna laten afkoelen...

heb daarna GBL langzaam toegevoegd aan demi water/noah en dit in z'n geheel een tijdje verwarmt in een pannetje.. op stand 1-2 constant blijven roeren...

nu is SWIM van zijn eindresultaat niet te spreken...
het is wel redelijk dik... maar volgens mij is de zuurgraad veel te hoog,want het brand op de lip. kan dit kloppen? want swims ph strips gaan maar van 6-9 ofzow....
en volgens mij is de reactie niet goed gelukt want SWIM ruikt zeker geen GHB achtige geur en proeft die ook echt niet?

kan SWIY me misschien helpen.. want binnen 3-4 uur komt er bezoek... en die willen deze rommel niet tegen komen...

thx voor het lezen.

azerty1987

Belezen gebruiker
de vraag gaat vooral over het niet gereageerde gbl... want er is duidelijk geen GHB geur aanwezig..

als de ph heel laag is dan zou het toch ook niet branden op m'n tong?

hoe kan het dat ik alles heb gedaan zoals het hoort en ook alles verwarmt heb en dat er toch geen ghb is gevormd?

aub alleen zinnige reacties...

Wartaal

Belezen gebruiker
SWIM heeft in een pyrex kom 50ml demi water + 26gr naoh langzaam met elkaar laten reageren en daarna laten afkoelen...

En laten afkoelen?
SWIM vertelde mij dat je je demiwater + de Naoh in 1x bij elkaar moet donderen en dan op het warmste moment de gbl er langzaam bij gooien.

gtje

Bewuste gebruiker
zijn naam zegt genoeg WARTAAL :P

nope je hoef niet te wachten tot het op zijn warmst is ... je moet wachten tot de reactie uitgewerkt is van het water + naoh ... daarna rustig gbl aan toevoegen en lekker laten pruttelen op zo'n 125 tot 130 graden :grin: ph testen MET EEN PH METER !!!! en wanneer het op 7 uitkomt is het drinkbaar maar dit altijd eerst ff laten testen ...

btw mesne komen langs ??? lijtk erop dat je afsprkaen hebt gemaakt voordat je iets had ... of voordat je wist dat je iets hebben kon ... NIET MEER DOEN oww en anders geef je het door aan SWIM :P

greetzzz masteryero

Bovenaan