GHB terugval 3,5 maand

Kuug80

Newbie
Beste mensen,

Eind vorige zomer ben ik in 10 dagen afgekickt, d.m.v. een klinische detox, van een GHB verslaving van ruim een half jaar. Vreselijk was het in het ziekenhuis.

5 maanden heb ik daarna niet gebruikt. 1x toch weer wat genomen en dat duurde bijna 2 weken, waarna ik met moeite een week kon stoppen.

Helaas begon ik na deze week toch weer en dat was eind maart.
3,5 maanden weer dagelijks gebruik, weinig slaap(af en toe met diazepam of temazepam).
Eind augustus is er weer plek in de detox.
Het liefst wil ik zelf gaan afbouwen met GHB. Wat raden jullie me aan?

Gr.

L

Lid 152247

Gast
Iig eerst stabiliseren.
Zet je wekker elke 2 uur
Neem de juiste dosis bv 3.0
Dit doe je een dag lang.
Waarbij je elke dag om de 2 uur aanhoud en 0.1 eraf

Er zijn ook andere manieren of uitgebreider. Maar stap is is stabilisatie in dosering en tijd

Kuug80

Newbie
Ik ben helemaal geen wekker aan het zetten of aan het noteren hoeveel ik neem. Ik gebruik ook regelmatig coke erbij en dan doe ik maar wat. Meestal 4ml, maar dat ongeveer per 1,5u😞..
Door de G verdwijnen al mijn remmingen

L

Lid 152247

Gast
Ik ben helemaal geen wekker aan het zetten of aan het noteren hoeveel ik neem. Ik gebruik ook regelmatig coke erbij en dan doe ik maar wat. Meestal 4ml, maar dat ongeveer per 1,5u😞..
Door de G verdwijnen al mijn remmingen
Oke. Opname gaat je zeker helpen omdat je ook Coke gebruikt. Doe je het met dopje of een optrekspuitje?

Is het enige advies wat ik je kan geven. Beste is natuurlijk stoppen met die coke.
4 ml 1.5 uur. Dan niet hoger gaan.

L

Lid 152247

Gast
@Mrloverdj Nee ik heb er wel over gelezen, maar ik ken Phenibut niet.
Ik had iddd getypt of je de phenibutmethode kent maar per ongeluk verwijderd.

Phenibut is een manier om fysiek af te kicken. Het is legaal te koop als voedingsssupplement. Phenibut werkt minimaal 12 uur. Als jij stopt met ghb en je neemt phenibut(dat werkt pas na 2 uur en de werking blijft toenemen) dan kan je direct stoppen met de ghb.
Maar ghb nemen terwijl phenibut in je lijf zit(24 uur) is echt een no go.

Ik ken je natuurlijk niet
Maar zoals ik je lees raad ik het je af als de geestelijke verslaving aan ghb het probleem is.
Laat maar weten als je het wel wilt proberen.

Ik blijf erbij..als je moet wachten tot eind augustus..stabiliseer..bv 1 lijntje om 8 en 12 that's it .kijk of je elke 2 uur ghb kan nemen. Dat doen ze in de detox ook. Gewoon ff elke 2 uur wekker af laten gaan, dat heb je in 1 minuut op je mobiel geregeld.

Door die Coke zit je veels te hoog in je ghb. Als de coke uitwerkt moet je echt veel minder pakken ander heb je een enorm risico op outgaan. Wil je nu stoppen met coke of met de detox?

Kuug80

Newbie
@Mrloverdj stoppen met coke eigenlijk nu al. Met ghb op boeit het me niet meer en haal ik tot alles er weer doorheen gesnoven is, achterlijk gedrag.
Wanneer het is uitgewerkt voel ik mn vermoeidheid ook opzetten en dan neem ik idd ong 3.5 ml om de 2u, heb het eigenlijk al 2 maanden niet geprobeerd en dagelijks coke erbij gebruikt.
Ik kan onbeperkt aan alle soorten pammetjes komen en slaap eigenlijk alleen af en toe op pammetjes. De vorige detox sliep ik 3 nachten niet, voordat de arts me 10 mg diazepam gaf en ik weer sliep. Geen last van de diazepam gehad daarna, alleen de afkick was zwaar. Maarna verloop van dagen voelde ik me weer erg goed en na 5 maanden heb ik tijdens een drankkater het zogenaamde goede idee gehad om weer is ghb te gebruiken en nu weer terug bij af. Vreselijk

Brakka Mang

Badass junkie
Drank maakt meer kapot dan je lief is......maar beter kijk je of je baclofen kan krijgen via je huisarts en op die manier stoppen met GHB. Staan genoeg topics hier op het forum over. En als je huisarts niet wilt meewerken zijn er ook nog alternatieve methodes heb ik van horen zeggen. Iedereen roept ook lyrica of gabapentine maar die ervaring heb ik niet mij is het gelukt altijd met baclofen en seroquel. Gezien je coke habbit ga je wel een depressief weekje tegemoet dus als je daar nou eerst eens mee stopt en kijkt hoever je je GHB in een week kan afbouwen wordt je depressie niet killing en kan je op een mentaal beter moment overstappen op baclofen.

Pleuny

Bewuste gebruiker
Beste mensen,

Eind vorige zomer ben ik in 10 dagen afgekickt, d.m.v. een klinische detox, van een GHB verslaving van ruim een half jaar. Vreselijk was het in het ziekenhuis.

5 maanden heb ik daarna niet gebruikt. 1x toch weer wat genomen en dat duurde bijna 2 weken, waarna ik met moeite een week kon stoppen.

Helaas begon ik na deze week toch weer en dat was eind maart.
3,5 maanden weer dagelijks gebruik, weinig slaap(af en toe met diazepam of temazepam).
Eind augustus is er weer plek in de detox.
Het liefst wil ik zelf gaan afbouwen met GHB. Wat raden jullie me aan?

Gr.

Gewoon over gaan op baclo en lyrica , werkt veel beter dan afbouwen joh . Zwaar onnodig naar mijn ervaring , ik ben zelf ook terug gevallen helaas , maar zorg wel dat ik veilig zit met baclo diazepam en lyrica.

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Phenibut werkt voor mij als een wondermiddel. Na een flinke binge neem k 1000mg en 2e dag nog 500mg. geen enkele trek in ghb of afkickverschijnselen.. Wel de dagen na de phenibut erg suf met een neergeslagen gevoel maar de kans is groot dat dit ook te danken is aan de pepbinge die ik tegelijkertijd met de GHB heb altijd!

Bovenaan