Hallo,
ik zit met een probleem/vraag.
ik ben al een keer eerder verslaafd geweest en dacht dat ik het wel had geleerd,
maar schijnbaar dus niet.
ik zit nu 5 maanden aan de ghb.
gebruikte 50-60ml sterke ghb per dag (sterkst mogelijke vloeibare GHB dat hij net niet stolt)
ik heb afgebouwd en zat 2 weken geleden op 2.2ml om de 2 uur.
afgelopen week geprobeerd zo min mogelijk te pakken alleen als het egt nodig was, en daarna heb ik 2 dagen maar 2 keer per dag 2.6 ml genomen, daarna 3 dagen overdag helemaal niets.
het enige probleem waar ik nog mee zit is dat ik snachts niet kan slapen.
ik ben overdag zo gaar en moe als een konijn, en als de avond begint word ik steeds opgefockter en word ik steeds minder moe.
ik heb al een paar keer vanaf 11 uur savonds tot 6 uur snachts in bed gelegen maar van slapen kwam er niets.
werd helemaal niet moe.
om 6 uur heb ik dus gewoon G gepakt en nu da afgelopen nachten ook gewoon om te slapen.
het rare is dat ik egt minimaal 8ml moet pakken om out te gaan anders word ik gewoon niet moe.
wat wel is is dat ik gewoon als ik outga gewoon 6 uur lang doorslaap wat in het verleden niet zo was, toen werd ik na 2 uur wakker en moest ik opnieuw innemen.
ik gebruik wel wat benzos erbij misschien dat het hieraan ligt.
mijn vraag is nu wat kan ik eraan doen om zonder g snachts te slapen?
ik bezit over valium 10mg, clonazepam 2mg, zolpidem 10mg,
oxazepam 50mg en nog wat dingen maar ik heb hier heel weinig effect bij.
alvast bedankt
ik zit met een probleem/vraag.
ik ben al een keer eerder verslaafd geweest en dacht dat ik het wel had geleerd,
maar schijnbaar dus niet.
ik zit nu 5 maanden aan de ghb.
gebruikte 50-60ml sterke ghb per dag (sterkst mogelijke vloeibare GHB dat hij net niet stolt)
ik heb afgebouwd en zat 2 weken geleden op 2.2ml om de 2 uur.
afgelopen week geprobeerd zo min mogelijk te pakken alleen als het egt nodig was, en daarna heb ik 2 dagen maar 2 keer per dag 2.6 ml genomen, daarna 3 dagen overdag helemaal niets.
het enige probleem waar ik nog mee zit is dat ik snachts niet kan slapen.
ik ben overdag zo gaar en moe als een konijn, en als de avond begint word ik steeds opgefockter en word ik steeds minder moe.
ik heb al een paar keer vanaf 11 uur savonds tot 6 uur snachts in bed gelegen maar van slapen kwam er niets.
werd helemaal niet moe.
om 6 uur heb ik dus gewoon G gepakt en nu da afgelopen nachten ook gewoon om te slapen.
het rare is dat ik egt minimaal 8ml moet pakken om out te gaan anders word ik gewoon niet moe.
wat wel is is dat ik gewoon als ik outga gewoon 6 uur lang doorslaap wat in het verleden niet zo was, toen werd ik na 2 uur wakker en moest ik opnieuw innemen.
ik gebruik wel wat benzos erbij misschien dat het hieraan ligt.
mijn vraag is nu wat kan ik eraan doen om zonder g snachts te slapen?
ik bezit over valium 10mg, clonazepam 2mg, zolpidem 10mg,
oxazepam 50mg en nog wat dingen maar ik heb hier heel weinig effect bij.
alvast bedankt