GHB-vs-Xyrem

langeman

Bewuste gebruiker
Het medicijn Xyrem zou GHB zijn, maar is dat echt zo? Zo ja, dan is hier wel ergens terug te lezen wat de dosering moet zijn, maar hoe zit het met de sterkte ervan? Is er iemand die dat weet?

W.F.L.

Badass junkie
langeman zei:
Het medicijn Xyrem zou GHB zijn, maar is dat echt zo?

Jaaa.

langeman zei:
Zo ja, dan is hier wel ergens terug te lezen wat de dosering moet zijn

Nee. Dat zegt de dokter. Er zijn niet veel gebruikers die het zout uit hun GHB halen en dan nog eens zelf gaan oplossen of iets dergelijks, maar er is vast wel iemand die je kan zeggen hoeveel je zou moeten nemen en oplossen. Ik zie het nut niet in van die Xyrem.. Dat lijkt me echt duur en het wordt nog eens kutten ook, ga maar eens zitten rekenen wat een ideale dosis is voor jouw lichaamsgewicht. :rolleyes: Beter koop je het gewoon zo vloeibaar.. Moet je het niet zelf gaan oplossen. Dosis opzoeken en klaar!

langeman zei:
maar hoe zit het met de sterkte ervan? Is er iemand die dat weet?

Each bottle of Xyrem is shipped with a graduated syringe (measured in grams) and two dosing cups. Each night, the patient self-mixes two doses with 60ml of water, Crystal Light, or sugar-free Kool-Aid (water is sometimes substituted for Crystal Light or sugar-free Kool-Aid in order to improve the unpleasant taste of the medication). The first dose is taken at bedtime, and the second is taken 2.5 to 4 hours later.

Dat bepaal je dus zelf, de sterkte van GHB wordt bepaald door de hoeveelheid GHB zout in het water. Maar dat zou minder moeten zijn dan 55% want anders is hij verzadigd en dan zinkt het naar de bodem van je glas. Dat zou toch niet echt moeilijk meer moeten zijn: 50% GHB 50% water of whatever jij wil. En dan ben je nog steeds geen stap verder, want tenzij je ooit GHB hebt laten testen en je ongeveer weet hoeveel je moet nemen van 50% schiet je dus niks op met die xyrem, behalve dat het niet door knoeiers gemaakt is.

Dat wordt gewoon homemade kopen dus. En dit had je met even zoeken op internet ook kunnen vinden :)

langeman

Bewuste gebruiker
Ik heb nog nooi GHB gedaan, dus ik moet idd op zoek naar de dosering. Maar of het echt makkelijker is om het kant en klaar te halen betwijfel ik. Ik zou eerst een dealer moeten opzoeken en daarna naar het testcentrum moeten gaan. En dan kan ik pas gaan proberen...

Een beetje Xyrem kan ik zo krijgen, dus duur is het voor mij iig niet. Het is dan alleen wel zaak om te weten welke zuiverheid het is. Als ik jou goed begrijp neem ik 50% xyrem en 50% water en dan heb ik dus een 50% GHB oplossing (wat netjes is toch?).

Daarna rustig uitproberen door kleine beetjes te gebruiken en dit langzaam op te voeren. Als ik goed gelezen heb is 2,5 ml voor de gemiddelde persoon een goede start (uitgaande van die 50%). Na een uur kan er desgewenst 1 a 2 ml bijgenomen worden afhankelijk van het dan aanwezige effect. Daarna zou het verstandig zijn om een volgende keer met opgedane eraringen verder te gaan. Tenminste dit maak ik op uit de vele info op het net waarbij ik helaas geen duidelijk/overtuigende schema's heb gevonden.

Maxime

Experimenterende gebruiker
arie weet niet hoe het zit met xyrem maar -->

Arie z'n GHB is niet vloeibaar maar trekt nog wel water aan.
Als Arie z'n G niet goed bewaard (luchtdicht) dan smelt zijn GHB naar een gelachtig papje.
Als Arie 1000mg GHB neemt in een capsule wordt hij het na 15 min gewaar.
Nog eens een cap van 1000mg erbij en hij is lekker op punt. Na een uurtje of 2
neemt Arie nog 1 cap van 1000mg en verlengt hij het effect nog een uur of 2.
Arie weegt 65 Kilogram. Dus arie gerbuikt oven een 4-6uur tijd een 3 gram GHB.
vermengt met gedeminiralizeerd water, bv een 20ml flesje, dan doet arie er
10gram GHB in, en +-10ml warm gedemi-water. Als Arie hiervan neemt (als het koud is), dan neemt hij 2/3 van een coca-cola/sprite/fanta/... flesdop in een kwart glas sprite, limonade of sinaas.
Liefst iets zuur voor de zoute smaak.

ALS het even sterk is als de GHB van Arie dan raad
Arie je aan om 1000mg te testen eerst (vermengt in vloeistof naar keuze), als het effect voelbaar is maar zwakjes, vervolgens (2 uur later) 500mg of 1000mg erbijnemen. Volgens Arie moet je even oefenen.

maxie hoopt dat je wat van Arie geleerd hebt :confused: :confused: :wink:

hmkey

Experimenterende gebruiker
langeman zei:
Ik heb nog nooi GHB gedaan, dus ik moet idd op zoek naar de dosering. Maar of het echt makkelijker is om het kant en klaar te halen betwijfel ik. Ik zou eerst een dealer moeten opzoeken en daarna naar het testcentrum moeten gaan. En dan kan ik pas gaan proberen...

Een beetje Xyrem kan ik zo krijgen, dus duur is het voor mij iig niet. Het is dan alleen wel zaak om te weten welke zuiverheid het is. Als ik jou goed begrijp neem ik 50% xyrem en 50% water en dan heb ik dus een 50% GHB oplossing (wat netjes is toch?).

Daarna rustig uitproberen door kleine beetjes te gebruiken en dit langzaam op te voeren. Als ik goed gelezen heb is 2,5 ml voor de gemiddelde persoon een goede start (uitgaande van die 50%). Na een uur kan er desgewenst 1 a 2 ml bijgenomen worden afhankelijk van het dan aanwezige effect. Daarna zou het verstandig zijn om een volgende keer met opgedane eraringen verder te gaan. Tenminste dit maak ik op uit de vele info op het net waarbij ik helaas geen duidelijk/overtuigende schema's heb gevonden.

Kijk eens op http://www.fk.cvz.nl
Of http://www.xyrem.com
Zeker weten doe ik het niet, maar als je het product Xyrem in handen hebt, zoals ze dat verkopen in de apotheek, bevat het slechts 50% maar pas op GHB bevat ook slechts 50% GBL dat is althans wat ik hieronder meen te lezen.
Xyrem [UCB Pharma bv]
(natriumzout)
Drank 500 mg/ml; fles 180 ml.
De drank bevat voor een dosis van 4,5 g (9 ml oplossing) 750 mg natrium.

W.F.L.

Badass junkie
Geen GBL, wel GHB. Naar wat ik begrepen heb schommelt de meeste GHB rond de 50% (+55% verzadigd -> stroperig) maar er is net zo goed GHB die "versneden"/"verdund" is met water hoor, en dan ligt het percentage een stuk lager. En dat is het percentage GHB in de oplossing voorzover ik weet, niet de zuiverheid van het zout zoals met speed en 73%. Correct me if I'm wrong trouwens.

langeman zei:
Ik heb nog nooi GHB gedaan, dus ik moet idd op zoek naar de dosering. Maar of het echt makkelijker is om het kant en klaar te halen betwijfel ik.

Nou ja, ik wist niet dat Xyrem zo gemakkelijk te regelen viel. Ik dacht dat je gehoord had dat dat NaGHB is ofzo. Voor mij is het altijd makkelijker om illegale drugs te kopen dan farma's..

langeman zei:
Ik zou eerst een dealer moeten opzoeken en daarna naar het testcentrum moeten gaan. En dan kan ik pas gaan proberen...

Nou, je kan het makkelijk zelf maken. Dealer is niet echt nodig. En testcentrum heb je ook niet nodig. Daar meten ze enkel nog de pH-waarde en dat kun je prima zelf doen met een goed apparaat oid, en als je een goed recept hebt en je probeert wat kan er weinig mis gaan.

langeman zei:

Ja dat klopt. En ja, dat is zowat het juiste percentage, boven 55% is te hoog. Ik zie de voordelen van Xyrem wel tegenover zelfgemaakte GHB, vooral omdat je zelf de zuiverheid kan bepalen (ook al kan je dat met homemade ook, maar dan moet je eerst het water indampen). En ik heb de indruk dat ik van sommige GHB sneller misselijk word dan GBL en volgens mij wel te wijten aan het feit dat die GHB niet helemaal zuiver is, maar de GHB die in je bloed komt als metaboliet van GBL voelt lekkerder aan vind ik zelf, maar dat spul is veel te schadelijk.

langeman zei:
Daarna rustig uitproberen door kleine beetjes te gebruiken en dit langzaam op te voeren. Als ik goed gelezen heb is 2,5 ml voor de gemiddelde persoon een goede start (uitgaande van die 50%). Na een uur kan er desgewenst 1 a 2 ml bijgenomen worden afhankelijk van het dan aanwezige effect.

Ik neem nooit bij met GHB, vind ik te link. Je kunt beter (aan de hand van de sticky hier bvb) kijken wat voor jou een goede dosis zou zijn ivm lichaamsgewicht. Als je dat een beetje goed doet (wat helemaal niet moeilijk is) dan zou je misschien wat teveel of te weinig kunnen nemen, maar nog altijd niet out gaan/kotsen/etc. Daar moet je echt voor overdrijven (is mijn ervaring dan). En dan kun je telkens de dosis opvoeren of verlagen met 0.2ml tot je op de juiste dosis zit. Het gaat wel snel. Pas na 3u neem ik een andere/dezelfde dosis, maar bijpakken doe ik niet aan. Stel je neemt 2ml en je voelt niks en dan neem je nog 2ml en dan heb je teveel op, is een fout die veel mensen maken. Ik zou gewoon geduld hebben en het de eerste keer thuis proberen enzo, als je de juiste dosis hebt kun je daarna op feestjes/whatever gebruiken.

langeman zei:
Daarna zou het verstandig zijn om een volgende keer met opgedane eraringen verder te gaan. Tenminste dit maak ik op uit de vele info op het net waarbij ik helaas geen duidelijk/overtuigende schema's heb gevonden.

Nou, ik heb eerst 1,5ml GBL genomen (=3ml GHB) en dat was teveel, toen 1ml en dat was precies de juiste dosis (=2ml GHB). Ik weeg 55kg of iets dergelijks. Maar ik zou gewoon kijken wat een goede dosis is voor jou lichaamsgewicht (zie sticky) en dan opvoeren/verlagen met 0.2mls afhankelijk van wat je van het effect vindt. Het is een beetje zoeken, maar zo moeilijk is het niet en het is het allemaal waard. :)

J0rrit

Badass junkie
Ík blijf erbij, als je een dosering van 2,5-3 ml ghb voelt, dan moet je de PH echt eens testen. Als het niet heel dikke, haast super klonterige, witte ghb is, is de ph lager dan 7 en zijn de restjes gbl hetgeen het zo sterk maakt. GHB van 50 % ph neutraal is 5 ml echt een goeie dosis, minder niet,

greets

Soma

Bewuste gebruiker
Ik heb ph-neutrale GHB die gemaakt is met 275 ml GBL op 500 ml GHB en wordt van 1,5 à 2 ml al lekker goedgezind. Van 3,5 kan ik al gaan knikkebollen als ik in m'n zetel zit. Mijn vriendin heeft dan wel 4 à 5 ml nodig om het goed te voelen dus de dosis ligt gewoon erg van de persoon af.

W.F.L.

Badass junkie
Mijn GHB was zelfs pH 8 eerst, maar gewoon heel verzadigd. Wat ik nu drink is pH 7.2 ofzo. Maar goed, jij weegt ook geen 55kg zou ik denken. En ik ben er ook wel gevoelig voor, een vriend van me die 10kg meer weegt voelde zelfs weinig van het dubbele.

snoesje81

Newbie
xyrem = ghb

Wordt steeds meer gebruikt in klinieken om mee af te kicken en een ghb delier te behandelen. 500mg/1ml

Elke 2 uur een gift naar gelang gewicht en gewenning. Bijvoorbeeld 2 gram

J0rrit

Badass junkie
Soma zei:
Ik heb ph-neutrale GHB die gemaakt is met 275 ml GBL op 500 ml GHB en wordt van 1,5 à 2 ml al lekker goedgezind. Van 3,5 kan ik al gaan knikkebollen als ik in m'n zetel zit. Mijn vriendin heeft dan wel 4 à 5 ml nodig om het goed te voelen dus de dosis ligt gewoon erg van de persoon af.

Dan zou ik de ph maar eens met een digitale ph meter meten ofzoiets. Want 2 ml al goedgezind? Terwijl je ghb bijna 1:2 is gemaakt. Dat moet door overmaat gbl komen, let op, dit hoef je niet altijd te zien aan de ph, er kan ook onopgeloste gbl in het goedje aanwezig zijn, dit zal dan niks aan de ph veranderen,

greets

Bovenaan