Geen GBL, wel GHB. Naar wat ik begrepen heb schommelt de meeste GHB rond de 50% (+55% verzadigd -> stroperig) maar er is net zo goed GHB die "versneden"/"verdund" is met water hoor, en dan ligt het percentage een stuk lager. En dat is het percentage GHB in de oplossing voorzover ik weet, niet de zuiverheid van het zout zoals met speed en 73%. Correct me if I'm wrong trouwens.
langeman zei:
Ik heb nog nooi GHB gedaan, dus ik moet idd op zoek naar de dosering. Maar of het echt makkelijker is om het kant en klaar te halen betwijfel ik.
Nou ja, ik wist niet dat Xyrem zo gemakkelijk te regelen viel. Ik dacht dat je gehoord had dat dat NaGHB is ofzo. Voor mij is het altijd makkelijker om illegale drugs te kopen dan farma's..
langeman zei:
Ik zou eerst een dealer moeten opzoeken en daarna naar het testcentrum moeten gaan. En dan kan ik pas gaan proberen...
Nou, je kan het makkelijk zelf maken. Dealer is niet echt nodig. En testcentrum heb je ook niet nodig. Daar meten ze enkel nog de pH-waarde en dat kun je prima zelf doen met een goed apparaat oid, en als je een goed recept hebt en je probeert wat kan er weinig mis gaan.
langeman zei:
Een beetje Xyrem kan ik zo krijgen, dus duur is het voor mij iig niet. Het is dan alleen wel zaak om te weten welke zuiverheid het is. Als ik jou goed begrijp neem ik 50% xyrem en 50% water en dan heb ik dus een 50% GHB oplossing (wat netjes is toch?).
Ja dat klopt. En ja, dat is zowat het juiste percentage, boven 55% is te hoog. Ik zie de voordelen van Xyrem wel tegenover zelfgemaakte GHB, vooral omdat je zelf de zuiverheid kan bepalen (ook al kan je dat met homemade ook, maar dan moet je eerst het water indampen). En ik heb de indruk dat ik van sommige GHB sneller misselijk word dan GBL en volgens mij wel te wijten aan het feit dat die GHB niet helemaal zuiver is, maar de GHB die in je bloed komt als metaboliet van GBL voelt lekkerder aan vind ik zelf, maar dat spul is veel te schadelijk.
langeman zei:
Daarna rustig uitproberen door kleine beetjes te gebruiken en dit langzaam op te voeren. Als ik goed gelezen heb is 2,5 ml voor de gemiddelde persoon een goede start (uitgaande van die 50%). Na een uur kan er desgewenst 1 a 2 ml bijgenomen worden afhankelijk van het dan aanwezige effect.
Ik neem nooit bij met GHB, vind ik te link. Je kunt beter (aan de hand van de sticky hier bvb) kijken wat voor jou een goede dosis zou zijn ivm lichaamsgewicht. Als je dat een beetje goed doet (wat helemaal niet moeilijk is) dan zou je misschien wat teveel of te weinig kunnen nemen, maar nog altijd niet out gaan/kotsen/etc. Daar moet je echt voor overdrijven (is mijn ervaring dan). En dan kun je telkens de dosis opvoeren of verlagen met 0.2ml tot je op de juiste dosis zit. Het gaat wel snel. Pas na 3u neem ik een andere/dezelfde dosis, maar bijpakken doe ik niet aan. Stel je neemt 2ml en je voelt niks en dan neem je nog 2ml en dan heb je teveel op, is een fout die veel mensen maken. Ik zou gewoon geduld hebben en het de eerste keer thuis proberen enzo, als je de juiste dosis hebt kun je daarna op feestjes/whatever gebruiken.
langeman zei:
Daarna zou het verstandig zijn om een volgende keer met opgedane eraringen verder te gaan. Tenminste dit maak ik op uit de vele info op het net waarbij ik helaas geen duidelijk/overtuigende schema's heb gevonden.
Nou, ik heb eerst 1,5ml GBL genomen (=3ml GHB) en dat was teveel, toen 1ml en dat was precies de juiste dosis (=2ml GHB). Ik weeg 55kg of iets dergelijks. Maar ik zou gewoon kijken wat een goede dosis is voor jou lichaamsgewicht (zie sticky) en dan opvoeren/verlagen met 0.2mls afhankelijk van wat je van het effect vindt. Het is een beetje zoeken, maar zo moeilijk is het niet en het is het allemaal waard.