Heeft iemand ervaring met deze benzo? Ik kan er bijna geen informatie over vinden.
Ik ben benieuwd of het enige recreatieve waarde heeft of dat het alleen een anxiolyticum is. Ik zag ook dat de halfwaardetijd extreem lang is.

Informatie en ervaringen worden gewaardeerd!

Zanza

DF-koning
Heeft iemand ervaring met deze benzo? Ik kan er bijna geen informatie over vinden.
Ik ben benieuwd of het enige recreatieve waarde heeft of dat het alleen een anxiolyticum is. Ik zag ook dat de halfwaardetijd extreem lang is.

Informatie en ervaringen worden gewaardeerd!
Voor zover ik weet heb je je eigen vraag ook direct beantwoord en heeft het weinig recreatieve waarde en werkt het ontiegelijk lang dus idd..

• Like
Waarderingen: Ape

Paranoize.

Badass junkie
Nooit van dit middel gehoort... Tijd dat Dopeylam een benzo gaat worden

Of Dopeymine, Dopeycontin, Dopeyïne,

Hi, ik geef je graag wat informatie mee over de effecten van Gidazepam.

Het vermindert de werking van adrenaline waardoor het jou een ontspannend effect geeft. Het geeft je een suf en slaperig gevoel en het effect wordt soms vergeleken met het effect van alcohol. Deze benzo vermindert je emoties en angst of stress gevoelens. Het heeft geen hypnotiserend of hallucinerend effect. Gidazepam kan recreatief gebruikt worden. Hoewel het niet de sedatieve effecten geef waar vaak naar wordt gezocht bij benzo's, brengt het jou in een zeer kalme en ontspannende sfeer.

De dag nadien: deze benzo geeft je meestal geen kater maar werkt vaak wel erg lang door. De dag nadien kan je je nog steeds een beetje wazig voelen.

De risico's: de meeste benzo's zijn redelijk veilig. Maar dit verandert snel als je ze combineert met andere middelen zoals alcohol. Ook zijn benzo's erg verslavend. Ze worden ook afgewezen om te gebruiken door mensen die een zwakke lever hebben.

Een hogere dosis kan gepaard gaan met slaperigheid gedurende de dag. Wanneer je te veel hebt gebruikt kan je effecten zoals misselijkheid, duizeligheid en sufheid ondervinden.

Als je geen risico wilt lopen gebruik je dit het best niet.

Interessant om mee te nemen: de combinatie van benzo's met pompelmoes (grapefruit) kan leiden tot problemen zoals nierfalen, ademhalingsproblemen en maag- en darmklachten. De combinatie is dus ten zeerste af te raden!

https://www.drugsinfo.nl/benzos/wat-je-moet-weten-over-benzos
https://drugs-forum.com/wiki/Gidazepam
https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/wat-voor-effect-heeft-grapefruit-op-het-effect-van-drugs/

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
DIAZEPAM HEEFT DE ZELDE HALWAARDETIJD
het enige rare vindt dat ze in 3 mg pellets verkocht worden
en de Russische tabletten 25 en 50 mg zijn en of 20 of 40 mg?????

Laatst bewerkt:

Zanza

DF-koning
diazepam heeft een soortgelijke halfwaarde tijd
het enige rare vindt dat ze in 3 mg pellets verkocht worden
en de Russische tabletten 25 en 50 mg zijn ?????
Dat vetgedrukte klopt niet. Zoek je bronnen nog maar eens na. De halfwaardetijd van diazepam kan bij veelvuldig gebruik inderdaad wel oplopen tot 100 uur of meer, maar bij incidenteel gebruik niet.

ricorieks

raaar dan bij incidenteel gebruik mag je 72 uur ziezo geen auto rijden
ik zal het even weg halen en effe opnieuw inlezen
tnx

Eve's drop

Badass junkie
raaar dan bij incidenteel gebruik mag je 72 uur ziezo geen auto rijden
ik zal het even weg halen en effe opnieuw inlezen
tnx
Komt omdat het na incidenteel gebruik met een redelijk lange halfwaarde tijd zeker 72 uur in je bloed is terug te vinden.

Bij veelvuldig gebruik zal de waarde van de metabolieten zelfs nog veel langer aantoonbaar zijn.

ricorieks

Dat vetgedrukte klopt niet. Zoek je bronnen nog maar eens na. De halfwaardetijd van diazepam kan bij veelvuldig gebruik inderdaad wel oplopen tot 100 uur of meer, maar bij incidenteel gebruik niet.
ik kom er tog alleen uit op een halwaarde tijd tussen de 43 en 120 uur en dat dosis afhankelijk is of je 2.5 mg slikt of 40 mg incidenteel
waar had jij het anders gelezen/gehoord als ik vragen mag?

Zanza

DF-koning
ik kom er tog alleen uit op een halwaarde tijd tussen de 43 en 120 uur en dat dosis afhankelijk is of je 2.5 mg slikt of 40 mg incidenteel
Die 100 uur is inclusief accumulatie van het middel. Incidenteel gebruik resulteert in een halfwaardetijd van ongeveer 1 etmaal.

Screenshot_20220203-220458_Chrome.jpg

ricorieks

dan klopt het tog redelijk dat diazepam en gidazepam een bijna soortgelijke halfwaardetijd hebben?
Komt omdat het na incidenteel gebruik met een redelijk lange halfwaarde tijd zeker 72 uur in je bloed is terug te vinden.

Bij veelvuldig gebruik zal de waarde van de metabolieten zelfs nog veel langer aantoonbaar zijn.

CuriousExplorer

DF-koning
2,5mg? Bestaat dit dan?
Ik weet enkel van 2, 5 of 10mg pillen?

* Heeft iemand ervaring trouwens met diazepam rectaal? Kwam dit tegen op wiki.

ricorieks

Precies zoals het er staat. Als je, laten we zeggen, twee weken lang, iedere dag, eenzelfde dosis diazepam inneemt, kan de halfwaardetijd oplopen tot wel 100 uur.
maar er staat dat het meer dan 24 uur kan zijn bij eenmalig gebruik
daarom vroeg ik tot hoeveel uur meer
als je een 2.5 pilletje slikt een dagje heeft dat een kortere halfwaarde tijd heeft als dat je 40 mg slikt die dag

Zanza

DF-koning
maar er staat dat het meer dan 24 uur kan zijn bij eenmalig gebruik
daarom vroeg ik tot hoeveel uur meer
als je een 2.5 pilletje slikt een dagje heeft dat een kortere halfwaarde tijd heeft als dat je 40 mg slikt die dag
De hoeveelheid die je eenmalig slikt heeft geen invloed op de halwaardetijd. Wel op de hoeveelheid van de stof in je bloed. Een 2 mg pil is dus eerder uit je bloed dan een 10 mg pil, om die reden.

ricorieks

De hoeveelheid die je eenmalig slikt heeft geen invloed op de halwaardetijd. Wel op de hoeveelheid van de stof in je bloed. Een 2 mg pil is dus eerder uit je bloed dan een 10 mg pil, om die reden.
ik zal morgen effe de juiste papieren erbij zoeken
had me post aangepast dus er staat nog geen mis informatie op dit topic
ben al tijden niet meer bezig met cijfers alleen de cijfers die ik zelf slik hehe
en mocht ik het fout hebben
tnx voor de update

VriendelijkeGebruiker

Experimenterende gebruiker
Vind het toch raar dat er in de officiële soviet tabletten ongeveer 10 keer meer gidazepam zit dan dat de vendors verkopen, moet ik dan een handje vol nemen om iets te voelen? Of zijn die oosterse mensen toch een stuk harder dan ons, ze drinken in ieder geval wel redelijk wat misschien dat dat het is? Of loop ik hier nu de steriotyperende lul uit te hangen? Maar ff srs hzo kopen wij 3mg en zijn de officiële tabletten 10 keer meer? zoals iemand hierboven al zei.

Bovenaan