goa party

TeKNoZem

Wijs gebruiker
cropp zei:
30 april zodiac lichtplein eindhoven
Mja das meer techno/acid techno, daarlangs staat goa, als het niet verranderd is sinds vorig jaar, en in een hoekje weggepropt staat tekno met AA en TDK.

dirtbag

Bewuste gebruiker
ik weet nog niet zeker of ik ga, misschien wel, maar een vriend van me moet optreden in rotterdam bij een competitie en daar wil ik ook wel heen opzich, de vorige ronde waren ze eerste, maar tzijn niet de finales in ieder geval, misschien kom ik wel.

cropp

Badass junkie
TeKNoZem zei:
cropp zei:
Mja das meer techno/acid techno, daarlangs staat goa, als het niet verranderd is sinds vorig jaar, en in een hoekje weggepropt staat tekno met AA en TDK.

dat dacht ik ook, dat het niet echt een goa zal worden. maar dat maakt het er niet minder vet op :xtc: :stoned: :beer:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
cropp zei:
TeKNoZem zei:
cropp zei:

dat dacht ik ook, dat het niet echt een goa zal worden. maar dat maakt het er niet minder vet op :xtc: :stoned: :beer:

Hehe. Mja ik heb 't persoonlijk nie zo op Zodiak. =p Mensen zijn opzich wel relaxt maar kvind de muziek nie zo. Bovendien ist op elk feestje bijna 't zelfde wat je hoort. =P

-TeKNoZem

Bass junky

Experimenterende gebruiker
30 april is er een grote goa party in Antwerpen :mrgreen:

Old is Gold

Schijnpoortweg, 55 A
2060 Antwerpen

Geen reservatie nodig!

Live acts:

Filteria - Zweden - Suntrip Records (moeten we niet veel meer bij zeggen zeker? Zal zijn nieuw album voorstellen via remixen van de nieuwe nummerkes)

Power Source - Israel - Melodia Records (Bekende old school knaller die de perfecte mix wist te maken tussen oosterse melodieën en full energy dansvloer goa trance! Morning Madness!)

Kind of Behaviour (K.O.B.) - Zweden - Suntrip Records (het Acid-trance achtige nachtmuziek project van Filteria, iets tussen de Green Nuns en bosmuziek)

Djs:

Anoebis (Suntrip Records)
Go-Wax (Naturall Productions) - Old school set
Javi

Extra's:

1000m² space for dancing (!!!!!)
Special D & B Soundsystem
Suntrip Records Cd Shop

Entrance Price for all this:15€

Start: 22:00

Location: Antwerpen! Easy to reach by Tram and very close to the highway!

lespaul

er is maar 1 vet goa feest in nederland en dat is solstice in ruigoord( Amsterdam )
verder voor vette goa feesten zul je (vind ik) toch naar duitsland moeten:grin:

duitsland rockt kwa goa dan echt wel veel harder dan nederland en belgie bij elkaar :rock:

check www.goabase.com maar

lespaul

jah ik wil zelf dit jaar is naar nova's incident festival in belgie. erg vette line-up daaro!

alleen vraag me af hoe het daar staat met het geluids systeem?

verder staat vuuv ook nog op de agenda, net als vorig jaar :grin: meest brute feest voor mij tot nu toe

Debris

Bewuste gebruiker
lespaul zei:
jah ik wil zelf dit jaar is naar nova's incident festival in belgie. erg vette line-up daaro!

alleen vraag me af hoe het daar staat met het geluids systeem?

verder staat vuuv ook nog op de agenda, net als vorig jaar :grin: meest brute feest voor mij tot nu toe
Dat festival bestaat al jaren, dus de sound is ook wel goed.
Ben vorig jaar niet geweest, omdat er om 20u 's avonds geen treinen meer naar de walen reden en de lineup was ook vrij brak.
Maar dit jaar is het zeker wel de moeite waard, ik ga ook proberen te komen.

Belgo

Belezen gebruiker
Op de stubnitz(das een boot) zijn er regelmatig vette goaparty's en op ruigoord natuurlijk.
En de illegale vroeger op de distelweg in amsterdam noord waren wreed :hearteyes:

Weet iemand nog illegale feestjes?

Bovenaan