Goede hasj...

Lord Herbal

Belezen gebruiker
yo lui, ik had een vraagje.
ik heb laatst op een feestje alles bij elkaar opgeteld binnen een half uur 0.8 gram hasj gerookt... Na dat half uur, en vervolgens de rest van de avond, heb ik er geen zak van gevoeld. De hasj was superpolllum van onze plaatselijke coffeeshop Jemig de Pemig Mozes Kriebel (in Almelo) die hier in de buurt toch bekend staat als redelijk goede shop. Daarnaast zijn mijn vrienden wel flink high geworden van diezelfde hasj. Verder heb ik hier eigenlijk altijd last van. Daarom mijn vraag, waarop jullie antwoorden misschien uitkomst brengen:): Wat is volgens jullie retegoede hasj, en , bij welke shop in welke stad/plaats kan ik die halen....

bij voorbaat dank en groeten uit het oosten.
smoke ze:) :stoned:

Bengt

Bewuste gebruiker
Het is nu niet omdat je er 1maal niet high van wordt dat dat altijd zo is, je moet voor die reden nu niet al je geld in 1gram peperduur hasje stoppen.

Smoor volgende keer gewoon een dikke knetter op je eentje en geniet. :smoke:

raging_bull

Bewuste gebruiker
Oke, ik ben dus eigenlijk nog nooit niet stoned geworden na een joint.. Maar het scheeld als je iwet gewend bent om hasj te voelen.

Je voelt het wel, maar ligtjes.. Als je een tijdje lang asj gaat roken ipv wiet ga je het vanzelf goed voelen.

Ik zou zeggen smoke hash everyday and smoke weed some other day.

Vrije Geest

Belezen gebruiker
De eerste paar keren dat ik hasj rookte voelde ik maar weinig, nadat ik zelf het gevoel meer kon plaatsen voelde ik het ook meer...misschien vreemd maar het is in ieder geval wel fijn :grin:

En als je echt goede hasj wilt, ice-o-lator, is zwart en heel plakkerig...zelf doe ik het in lange dunne rolletjes (zal vast voor iedereen bekend zijn) in m'n joint en rook 't op, en dan voel je :stoned:

Lord Herbal

Belezen gebruiker
Mmm, ik rook inderdaad vaker wiet dan hasj... Ik heb trouwens wel eens wat gevoeld van hasj, maar daar zat rete veel in... Daarnaast was het Temple-ballhasj, volgens de eigenaar tenminste, en dat was een pikzwart hasje... mm, ik ga vanavond denk ik gewoon een vette mix bouwen, dan voel ik um sowieso wel... btw, thx voor de posts...

Lord Herbal

Belezen gebruiker
ja, die was idd fijn... er zat een halve gram in, dus dat heb ik wel weer gemerkt... maar toch nog niet zo zwaar... ja,das dan waarschijnlijk het verschil tussen wiet en hasj... maar iig, het smaakte goed :)

Overcome

Belezen gebruiker
Wat ik zelf heerlijke hasj vind is Super polm van de binnenhof (zwolle), word er altijd weer heerlijk knetter van.

5 Gram van welke hasj maar in de aabieding is voor 15€.
Dat haal ik meestal denk je na 1 agh ik voel niks fix je er nog één met het dubbele er in bijvoorbeeld.
Dat haal ik meestal en meestal is het maroc.
Ik vind het lekker en rook het nu vooral in een toetsweek elke dag zodat ik goed kan slapen. :P

Suntablet

Bewuste gebruiker
^ik zou het juist niet doen in een toetsweek

wiet smoren na leren is niet zo goed omdat je dan wel dingen vergeet die je die dag geleerd hebt en ik merk dat ik dan nog minder motivatie heb om te leren... mijn visie daarop, ik zeg het maar, ge beslist natuurlijk zelf :wink:

Ik heb geen last van die dingen denk ik omdat ik niet dagelijks rook.
Teminste ik onthou toch wel alles wat ik heb geleerd had vandaag mn eerste 2 toetsen ging vrij relaxt.

Purple haze

Bewuste gebruiker
Wat goede hasj is. Polm, dat vind ik nou goed spul. Dat verkopen ze in rotterdam :) Oa bij coffeeshop pluto

Lord Herbal

Belezen gebruiker
blonde polm is ook een fijne... maar hier bij jemig hebben ze wel vaak superpollum... ik vind het vooral lekker in een mixjoint, en het heeft een fijne zoete smaak...

Bovenaan