Goeie coke versnijden.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Iedere versnijder verdient de doodstraf ....

Dat je al zo stom bent om het te doen voila maar dat je zo dom bent dat je het niet eens kan vinden op dit forum zegt meer dan genoeg over je...

Waarom zou je je versneden anuspoeder nog meer versnijden ... waarschijnlijk is het al 50% bakpoeder 25% speed en 25 % coke.

Lutsers versnijden en bedriegen versnijden is oplichting.

Van mij krijg je dus ook geen antwoord.

Stonie

barbara1976

Experimenterende gebruiker
ja da vind ik dus ook hé, degene waar ik mijn coke haal die licht me ook op dat het niet meer normaal is, maar omdat ik niemand anders ken die me het spul kan bezorgen kan ik nie anders dan die troep gebruiken.
ge betaalt daar verdomme 50 euro voor(wat zéér snel oprijdt), je krijgt dan telkens die schijnheilige lach van 'mijn coke is altijd zeer goed' en telkens hoop je dan van nu gaat het eindelijk eens goeie zijn-of ga ik er toch iets meer van voelen dan van koffie-en telkens opnieuw word je ontgoocheld. eens één keer van al die grammen helemaal ih begin was het goeie -in mijn ogen dan- en da van de pakweg 25 grammen die ik al ooit bij hem kocht, da is toch gewoonweg een schande???
Ik vind da zó oneerlijk, je denkt dan dat er toch een soort band moet ontstaan zijn doordat je hem al zoveel fuckin geld gaf, dan zou je op zijn minst toch eens zuivere mogen proeven hé, ik durf erom wedden dat er al winst genoeg opzit door die 50 euro te vragen, en dan tóch nog zonder géne met de glimlach oplichten...ik word daar écht kwaad van...
De moment dat ik eens nen deftigen dealer tegen het lijf zou lopen, laat ik diene vuile oplichter echt stikken hoor.

El Retro

Wijs gebruiker
barbara1976 zei:
ja da vind ik dus ook hé, degene waar ik mijn coke haal die licht me ook op dat het niet meer normaal is, maar omdat ik niemand anders ken die me het spul kan bezorgen kan ik nie anders dan die troep gebruiken.
ge betaalt daar verdomme 50 euro voor(wat zéér snel oprijdt), je krijgt dan telkens die schijnheilige lach van 'mijn coke is altijd zeer goed' en telkens hoop je dan van nu gaat het eindelijk eens goeie zijn-of ga ik er toch iets meer van voelen dan van koffie-en telkens opnieuw word je ontgoocheld. eens één keer van al die grammen helemaal ih begin was het goeie -in mijn ogen dan- en da van de pakweg 25 grammen die ik al ooit bij hem kocht, da is toch gewoonweg een schande???
Ik vind da zó oneerlijk, je denkt dan dat er toch een soort band moet ontstaan zijn doordat je hem al zoveel fuckin geld gaf, dan zou je op zijn minst toch eens zuivere mogen proeven hé, ik durf erom wedden dat er al winst genoeg opzit door die 50 euro te vragen, en dan tóch nog zonder géne met de glimlach oplichten...ik word daar écht kwaad van...
De moment dat ik eens nen deftigen dealer tegen het lijf zou lopen, laat ik diene vuile oplichter echt stikken hoor.

Zeg het hem dan gewoon, dat je voor je geld wel wat beters wilt dan dat?

barbara1976

heb het hem net gezegd hij beweert bij hoog en bij laag dat ie kwaliteit verkoopt, dat ik anders maar naar iemand anders moet gaan, hij gebruikt zelf niet , dus volgens mij wordt hijzelf door zijn leverancier ih zak gezet

Frisko

Badass junkie
pipoxyz zei:
dealers die zelf niet gebruiken vind ik altijd een beetje......dubieus..
ik kan u reactie begrijpen maar dit is niet altijd het geval...
mijn coke dealer gebruikt zelf ook niet en hij levert me spul dat dus echt wel goed te noemen valt...maar is een ietswat grotere kerel zeg maar!!

El Retro

Wijs gebruiker
barbara1976 zei:
heb het hem net gezegd hij beweert bij hoog en bij laag dat ie kwaliteit verkoopt, dat ik anders maar naar iemand anders moet gaan, hij gebruikt zelf niet , dus volgens mij wordt hijzelf door zijn leverancier ih zak gezet

En wat is er dan zo slecht aan je coke?

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
pipoxyz zei:

noppe
zijn de beste dealers normaal gezien..
barbara, alsof ge in holland geen goede dealer kunt vinden..
, hoeveel privé berichten heb je nu al ontvangen sinds je berichten^?

davie

Wijs gebruiker
pipoxyz zei:

Ik vind het wel een goede zaak. Er zijn genoeg dealers die al hun winst weer opsnuiven en er aan onderdoor gaan. Of verkopen om zelf te kunnen gebruiken.

Iig gebruik nooit van je eigen shit.

En ontopic. Als je coke 89% is, dan zou je het nog wel kunnen versnijden. Dan is 5gr naar 7 netjes. Maar dat zal je niet hebben. Dus vertel eerst maar eens hoe zuiver die is voordat je verhoudingen gaat vragen.

Funky Monkey

Badass junkie
Versnijders moeten gecastreerd worden! Kijken of ze dan nog de balle hebben om het te versnijden :smilingimp:

En als je pauper coke krijgt moet je gewoon aan je dealer vragen of die misschien een andere dealer weet die voor 50 euro de gram wel goeie shit leverd :beer:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
davie zei:
En ontopic. Als je coke 89% is, dan zou je het nog wel kunnen versnijden. Dan is 5gr naar 7 netjes. Maar dat zal je niet hebben. Dus vertel eerst maar eens hoe zuiver die is voordat je verhoudingen gaat vragen.

Das een mooie vraag en daar willen we een goed antwoord op .

Hoe heb je het getest ?
Wat was de uitslag ?

Groet

Stonie

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ik weet niet veel van coke, maar mijn reactie luid:

versnijden is vergiftigen, kan je het beter duurder de gram verkopen, met de belofte op goeie coke...

Ik veronderstel dat mensen wel meer willen betalen naar mate de zuiverheid van het product?

Frisko

Badass junkie
Argulas zei:
ik weet niet veel van coke, maar mijn reactie luid:

versnijden is vergiftigen, kan je het beter duurder de gram verkopen, met de belofte op goeie coke...

Ik veronderstel dat mensen wel meer willen betalen naar mate de zuiverheid van het product?
tja als je spul niet te snuiven valt omdat het echt te puur is dan begrijp ik het(30supermix/70% sos) :smoke:
maar is niet het geval hier wrs:L :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
In de film Blow wordt ook het zuiverste gesnoven.
Dus leg mij is uit waarom je zuivere coke uit de baal niet kan snuiven ?

Groet

Stonie

erwin krol

Bewuste gebruiker
coke wordt versneden omdat het gewoon inkomsten zijn, coke verkoop je niet uit hobbyisme zoals tripmiddelen icm hippies. Business. Als je tijd over hebt is er wel info te vinden hoe je het weer kunt zuiveren. Dan weet je ongeveer hoeveel echte je gekocht hebt....

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Dat is algemeen bekend daarom vind ik het versnijden van pep ook het aller aller zieligste wat je kunt doen.

Maar goed de vraag is kun je zuivere coke snuiven of moet je die eerst dempen met manitol ?

:hearteyes:

erwin krol

Bewuste gebruiker
wie zegt dat je het moet versnijden? Dat is net zo'n fabel als dat je speed moet versnijden want anders verdampt het. Als je wat op je spiegel laat liggen op een feestje dan verdampt ja :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ok duidelijk weer een hoax minder ..... zuivere coke bestaat wel maar wij snuiven allemaal bocht.

Jammer maar waar......

Frisko

Badass junkie
lysergine25 zei:
ok duidelijk weer een hoax minder ..... zuivere coke bestaat wel maar wij snuiven allemaal bocht.

Jammer maar waar......

spreek voor uzelf :P
nee als de coke te puur is word er echt wel versneden met supermix oid om het lichter te maken in de sinussen...
maar niet zo drastisch natuurlijk dat het effect verminderd...
30/70 verhouding is perfect!!! :wave:

xxmasterxx

je bent namelijk ook niet de eerste die die coke in de handen heeft heh

elke hand ( van af de bron) doet er meestel (lees dus niet altijd) wel iets mee

om er meer winst op te maken
en aan het einde is de gebruiker dus de klos want die betaald meestal de volle mep en krijg minder als belooft (zo wel in gewicht) als in kwaliteit

mja dat is algemaan bekend

en om het nog verder te versnijden nja is eigen keus er is GENOEG info te vinden op heeeeeel internet mja liever niet heh

El Retro

Wijs gebruiker
Frisko zei:
lysergine25 zei:

Jammer maar waar......

spreek voor uzelf :P
nee als de coke te puur is word er echt wel versneden met supermix oid om het lichter te maken in de sinussen...
maar niet zo drastisch natuurlijk dat het effect verminderd...
30/70 verhouding is perfect!!! :wave:

Die verhouding is inderdaad perfect ja :wink:.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
die verhouding is helemaal niet perfect ... die verhouding is het beste wat jullie tot nu toe bereikt heeft.

Daar doe ik het niet voor .....

Anuspoeder moet ook coke kunnen zijn op 10/90 of 20/80.

Frisko

Badass junkie
lysergine25 zei:
die verhouding is helemaal niet perfect ... die verhouding is het beste wat jullie tot nu toe beriekt heeft.

Daar doe ik het niet voor .....

Anuspoeder moet ook coke kunnen zijn op 10/90 of 20/80.

lol...
zo blijkt nu dan hoeveel ge er van weet...
denkt ge echt dat PURE DRUGS alles is???
ge leeft hier nie in wonderland hé alice!!!
70% sos 30% supermix is perfect om te snuiven en zo gaat de kwaliteit haast niet achteruit(gevoelswaardig dan) :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nee we leven niet in Columbia en ik heb geen reet verstand van coke ...

Perro tu no hablas espanol, yo si ...
Y me gusta hablar la idioma del coca ....

Hoe dan ook ik ga is wat samples laten testen.

We zien wel, met de pep schiet het ook niet op.
Heel veel beloftes maar geen samples.

:cry:

Maar ik heb goede hoop.

hwhahwhawa

Stonie

davie

Wijs gebruiker
Als je 70% hebt dan mag je trots zijn. Vaak is dat al moeilijk te krijgen. Er lopen zelfs dealers rond die 20% aanbieden, echt belachelijk. Vaak opstraat zit het onder de 50%.

Als je 70% krijgt dan heb je al vaak beter spul dan wie dan ook en dan heb je iig een betrouwbare dealer.

De enige mogelijkheid om goed spul te krijgen is om zelf naar Columbia te rijden. Dan heb je 89,3% voor € 2,- per gram als je wat groter afneemt. Beter is er niet.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Niet als je buurman Columbiaan is.
Of als er heel veel negers om je heen wonen ....
Dan nemen je kansen wel toe of niet ......

Stonie

Frisko

Badass junkie
davie zei:
Als je 70% hebt dan mag je trots zijn. Vaak is dat al moeilijk te krijgen. Er lopen zelfs dealers rond die 20% aanbieden, echt belachelijk. Vaak opstraat zit het onder de 50%.

Als je 70% krijgt dan heb je al vaak beter spul dan wie dan ook en dan heb je iig een betrouwbare dealer.

De enige mogelijkheid om goed spul te krijgen is om zelf naar Columbia te rijden. Dan heb je 89,3% voor € 2,- per gram als je wat groter afneemt. Beter is er niet.
mjah...ik heb die idd maar ook niet altijd hoor...hier staan zelfs ergens foto('s van die coke die ik bedoelç!!
maar ik denk niet dat je al rijdend tot in columbia kunt geraken :smoke: :grin:

davie

Wijs gebruiker
Ja dat is het betere werk zeg.

In Columbia kan je wel komen, maar niet tot in het dorp. De boeren schieten je daar al dood voordat je nog maar 1 cocablad hebt gezien. Zij spreken hun eigen taaltje, maar alles is mogelijk. Maar goed dat is niet het risico waard. Dan nog transport. Ik zou het nog geen eens proberen al werd ik er echt rijk van.

Wat hier te krijgen is, is al voldoende. Jammer dat er zoveel wordt versneden met rommel. Maar goed dat zal altijd blijven. Laat je niet vergiftigen! Wat was er laatst weer, antropine ofzo.

CocoHuf

Newbie
Duidelijk meer gebruikers dan dealers hiero.

Coke verkopen gaat (mij) om geld te verdienen. Het klopt dat er misschien een klein aantel personen is die mzl hebben en 7 of 8 strepen "zuivere" coke kopen voor +/- 50 euro. maar de rest is gewoon versneden.

Dus tenzei je familie of een extreem oprechte goeie vriend van een dealer, krijg je gewoon versneden coke.
Ik heb btw mijn andwoord elders al verkregen, maar toch nog bedankt voor jullie "input"

barbara1976

ibra_is_imba zei:
pipoxyz zei:
barbara, alsof ge in holland geen goede dealer kunt vinden..
, hoeveel privé berichten heb je nu al ontvangen sinds je berichten^?
da valt tegen ..en wie zegt dat die te vertrouwen zijn?
enne ik kan toch nie gewoon in holland rond gaan stappen en wat rondvragen nr een dealer hé zeg,
ik zeg het ik zit totaal niet ih milieu

Bovenaan