barbara1976 zei:ja da vind ik dus ook hé, degene waar ik mijn coke haal die licht me ook op dat het niet meer normaal is, maar omdat ik niemand anders ken die me het spul kan bezorgen kan ik nie anders dan die troep gebruiken.
ge betaalt daar verdomme 50 euro voor(wat zéér snel oprijdt), je krijgt dan telkens die schijnheilige lach van 'mijn coke is altijd zeer goed' en telkens hoop je dan van nu gaat het eindelijk eens goeie zijn-of ga ik er toch iets meer van voelen dan van koffie-en telkens opnieuw word je ontgoocheld. eens één keer van al die grammen helemaal ih begin was het goeie -in mijn ogen dan- en da van de pakweg 25 grammen die ik al ooit bij hem kocht, da is toch gewoonweg een schande???
Ik vind da zó oneerlijk, je denkt dan dat er toch een soort band moet ontstaan zijn doordat je hem al zoveel fuckin geld gaf, dan zou je op zijn minst toch eens zuivere mogen proeven hé, ik durf erom wedden dat er al winst genoeg opzit door die 50 euro te vragen, en dan tóch nog zonder géne met de glimlach oplichten...ik word daar écht kwaad van...
De moment dat ik eens nen deftigen dealer tegen het lijf zou lopen, laat ik diene vuile oplichter echt stikken hoor.
pipoxyz zei:dealers die zelf niet gebruiken vind ik altijd een beetje......dubieus..
barbara1976 zei:De moment dat ik eens nen deftigen dealer tegen het lijf zou lopen, laat ik diene vuile oplichter echt stikken hoor.
ik kan u reactie begrijpen maar dit is niet altijd het geval...pipoxyz zei:dealers die zelf niet gebruiken vind ik altijd een beetje......dubieus..
barbara1976 zei:heb het hem net gezegd hij beweert bij hoog en bij laag dat ie kwaliteit verkoopt, dat ik anders maar naar iemand anders moet gaan, hij gebruikt zelf niet , dus volgens mij wordt hijzelf door zijn leverancier ih zak gezet
pipoxyz zei:dealers die zelf niet gebruiken vind ik altijd een beetje......dubieus..

davie zei:En ontopic. Als je coke 89% is, dan zou je het nog wel kunnen versnijden. Dan is 5gr naar 7 netjes. Maar dat zal je niet hebben. Dus vertel eerst maar eens hoe zuiver die is voordat je verhoudingen gaat vragen.
tja als je spul niet te snuiven valt omdat het echt te puur is dan begrijp ik het(30supermix/70% sos)Argulas zei:ik weet niet veel van coke, maar mijn reactie luid:
versnijden is vergiftigen, kan je het beter duurder de gram verkopen, met de belofte op goeie coke...
Ik veronderstel dat mensen wel meer willen betalen naar mate de zuiverheid van het product?

spreek voor uzelf :Plysergine25 zei:ok duidelijk weer een hoax minder ..... zuivere coke bestaat wel maar wij snuiven allemaal bocht.
Jammer maar waar......
![]()

Frisko zei:spreek voor uzelf :Plysergine25 zei:ok duidelijk weer een hoax minder ..... zuivere coke bestaat wel maar wij snuiven allemaal bocht.
Jammer maar waar......
![]()
nee als de coke te puur is word er echt wel versneden met supermix oid om het lichter te maken in de sinussen...
maar niet zo drastisch natuurlijk dat het effect verminderd...
30/70 verhouding is perfect!!!![]()
lol...lysergine25 zei:die verhouding is helemaal niet perfect ... die verhouding is het beste wat jullie tot nu toe beriekt heeft.
Daar doe ik het niet voor .....
Anuspoeder moet ook coke kunnen zijn op 10/90 of 20/80.
![]()

mjah...ik heb die idd maar ook niet altijd hoor...hier staan zelfs ergens foto('s van die coke die ik bedoelç!!davie zei:Als je 70% hebt dan mag je trots zijn. Vaak is dat al moeilijk te krijgen. Er lopen zelfs dealers rond die 20% aanbieden, echt belachelijk. Vaak opstraat zit het onder de 50%.
Als je 70% krijgt dan heb je al vaak beter spul dan wie dan ook en dan heb je iig een betrouwbare dealer.
De enige mogelijkheid om goed spul te krijgen is om zelf naar Columbia te rijden. Dan heb je 89,3% voor € 2,- per gram als je wat groter afneemt. Beter is er niet.
da valt tegen ..en wie zegt dat die te vertrouwen zijn?ibra_is_imba zei:pipoxyz zei:barbara, alsof ge in holland geen goede dealer kunt vinden..
, hoeveel privé berichten heb je nu al ontvangen sinds je berichten^?