Goeie Hasj rolletjes =D

Unstopable Maniac

Experimenterende gebruiker
yooo stoners , kheb me toch een lekkere plak afghaanse hasj gehaald :grin:
heerlijk mooie zwarte elastische hasj, mag ook wel voor 10 euro / gr :tearsofjoy:

het is alweer lang geleden dat ik hasj heb gerookt, en bij dit grammetje
heb ik er tot nu toe nog alleen maar allemaal rolletjes/staafjes hasj uit
gedraaid om bij de joint te gooien, maar hoe maak je die rolletjes nou
perfect ? tips voor uberdeduberdikke hasj jointen is ook welkom :smoke:

grs JAAAAP :stoned:

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
je kunt :
het rolletje platmaken,of er tussen duim en wijsvinger schilfertjes me "duwen" nadat je steeds een stukje van je rolletje afhebt geplukt

ook kan je de hash op een cocktail prikker duwen , en tussen je vingers houden , zodat de hash boven handpalm hangt
in je handpalm wat (gedroogde) tabak , en dan een vlammetje onder de klont hash houden.
net nadat de vlam mooi van de hash afkomt is het hele brokje heet , en kan je het van de prikker duwen/.de hash nu snel door de tabak kneden ( dat moet makkelijk gaan) /en je mix is klaar om in vloei te doen...

(tabak drogen=sigaret bij vlam houden zodat ie steeds net niet bradt...)

maar je kunt de hasj toch ook verwarmen , of verbrand je die daarmee? kun je van zo'n plakje niet hele kleine plukjs in een jointje doen?
ik ben een onervaren hasj gebruiker ga het morgen voor het eerst kopen het is totaal nieuw voor me :stoned:

Unstopable Maniac

Experimenterende gebruiker
ExceptionalInsight zei:
dude.. je pulkt kleine stukjes eraf, rolt dat tussen je vingers en pleurt dat in de joint.

weet ik weet ik, maar ik maak meestal 1 lange staaf van ong de zelfde lengte van de joint zonder de tip, meestal leg ik het op een verwarmde ondergrond en dan maar mn handen als een soort van deegroller gebruiken, maar dan benk 10 minuten bezig om 1 mooie lange staaf te krijgen, dus ik dacht dat kan vast makkelijker ;P

zijn er ook beelden van hoe je hasj verwarmt met een aansteker en verkruimelt?
als ik tientje white widow haal dan haal ik daar ongeveer 6 joints uit (rook altijd met tabak), hoeveel hasj doe ik dan in zo'n joint? :stoned:

acidboy

Badass junkie
Blokje hasj wat verwarmen (zo nodig), klein beetje de vorm van een rolletje maken met je handen.
Tussen twee pinpassen (hee, daar zijn ze weer.. :) ) leggen, voorzichtig rollen, desgewenst nog een aantal keer verwarmen tussendoor. Zo heb je binnen 3 minuten een mooi rolletje hasj ter lengte van je joint.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Als je echt goede hasj hebt, dan kan je de benodigde hasj er gewoon aftrekken en dan met je handen beginnen te rollen totdat je een mooi hasjrolletje hebt. Mijn ervaring is wel dat mn J in begint te burnen als ik rolletjes maak ook al doe ik precies evenveel tabak onder als boven het rolletje :confused: Het stuk as wordt ook heel lang omdat het rolletje lang intact blijft. Kortom het is vervelend roken.

Ik zou gewoon even een vlam erbij houden en dan rustig stukje bij beetje de hasj eraf schrapen en het goed verdelen over je joint. Dat levert de beste resultaten op vind ik.

psychomickey zei:
als ik tientje white widow haal dan haal ik daar ongeveer 6 joints uit (rook altijd met tabak), hoeveel hasj doe ik dan in zo'n joint?

Dat hangt er vanaf welke hasj je haalt, hoe duur de hasj is (en dus hoeveel je ervoor krijgt voor een tientje), de grootte en dikte van joints enzo. Niemand die je hier antwoord op kan geven. Ik doe nu wel langer met mijn hasj dan vroeger met mijn wiet, maar dat kan dus van heel veel dingen afhangen.

cropp

Badass junkie
acidboy zei:
Blokje hasj wat verwarmen (zo nodig), klein beetje de vorm van een rolletje maken met je handen.
Tussen twee pinpassen (hee, daar zijn ze weer.. :) ) leggen, voorzichtig rollen, desgewenst nog een aantal keer verwarmen tussendoor. Zo heb je binnen 3 minuten een mooi rolletje hasj ter lengte van je joint.

dat is wel een hele goeie, dat probeer ik de volgende keer

Zazuu.

Bewuste gebruiker
gewoon verwarmen en met je duim erlangs schaven.

zelf gaat er bij altijd wat minder hasj in als wanneer ik wiet rookt.

Je moet eens met een peuk en een klein beetje shag een hasj jointje roken.
Lekker lekker!
Peuk is ideaal met hash, de smaak komt goed naar voren, alleen hij brandt hard en snel terwijl je toch wel een tijdje van je jointje wilt genieten vandaar de shag.

heb het zelf al geprobeerd; is best lekker.
binnekort met wiet eens proberen.
iemand ervaring?

Bovenaan