• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

going away for a few hours by myself.

liquid state

Belezen gebruiker
Hey mensen, vanavond ga ik voor het eerst in mijn eentje paddos doen.
Ik heb het al erg vaak met vrienden gedaan, nog nooit bad gegaan omdat ik altijd zoeits heb van laat maar komen. Zelfs toen 2 maten van me bad gingen was ik juist de schakel tussen bad en heerlijk.

Dus ben ik nu de voorbereidingen aan het treffen lekker muziekje uitzoeken matrasjes klaar leggen(eventuele voorwerpen die van belang waren bij vorige trips, zoals een oude volleybal mijn zonnebril en sigaretten een aanwijsstok, en flesjes water voor het geval ik door mijn huis wil gaan struinen.(ik woon in een anti-kraak pand. dus avontuur zat.) ik heb de cup-a-soup al gehaal voor het eten, (heeft iemand daar verder nog tips voor?) aangezien ik het rauw eten niet zo aangenaam vind. dus ik dacht gewoon vers in kleine stukjes snijden de soep gereedmaken af laten koelen en de champignons erin gooien. is dat een goede actie of haal ik daarmee de trip weg.

Ik zal proberen vanavond live verslag te doen, door typen geluid en eventueel beeld.(maar daar hou ik tijdens trippen niet zovan) maar als de letters beginnen te verwarren dan zal ik het naderhand doen.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Heel veel succes, ziet erna uit dat het een heerlijk avondje word bij jou ! Over het nuttigen van de paddo's kan ik vrij kort zijn : gewoon snacken jwt! Ik dompel ze altijd onder de curry of ketchup, dan is het wel te doen opzich :) Goed kauwen allemaal!

Oh en 6 uur van te voren niets eten, dan zul je merken dat je trip net iets heftiger is enzo :)

Ik wens je heel veel plezier op de magische reis! :wave:

liquid state

Belezen gebruiker
dat over 6 uur eten gaat wel lukken ik ga ze zo halen en dan neem ik nog 1 lichte snack.

het is wel voor het eerst dat ik het savonds doe. is het beter als ik mijn fellere lich aan zet of is wat donkerder juist beterik ga natuurlijk voior het visuele. en met meer licht meer dingen

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
hellzyeah zei:
dat over 6 uur eten gaat wel lukken ik ga ze zo halen en dan neem ik nog 1 lichte snack.

het is wel voor het eerst dat ik het savonds doe. is het beter als ik mijn fellere lich aan zet of is wat donkerder juist beterik ga natuurlijk voior het visuele. en met meer licht meer dingen

Dat moet je even zelf bekijken, je lkunt voor een trip niets vaststellen, doe gewoon waar je zin in hebt :). Voor meer visueel effect doe ik meestal het licht wat gedimder, zo blijft er meer over voor mijn fantasie, maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak :)

welke paddo's eigenlijk?

liquid state

Belezen gebruiker
Ik ben gegaan voor de cubensis. lekker visueel nog dus.
Dat is precies waar ik zin in heb. Ik ga zo lekker de matrassen neerleggen mezelf lekker schoon wassen van alle vuiligheid. en dan mijn paddo kleren aantrekken, en mn vriendin nog eventjes bellen dat ze me nog even moet bellen rond een uur of 1 (ik begin rond 6 a 7 uur) ik ben nog even aan het nadenken over hoe ik ze ga nuttigen.

liquid state

Belezen gebruiker
Ok ik werd ongeduldig en heb ze gewoon gegeten. met wat slasuas en snel kauwen dan met water doorspoelen. Ik heb 1 klein steeltje laten liggen. nu is het tijd dat de natuur het overneemt. en me weg laat voeren.

Ik ga proberen jullie zoveel mogelijk live op de hoogte te houden.

liquid state

Belezen gebruiker
17:00 ik heb de paddo's opgegeten. met wat slasaus zijn ze best te doen. dopen, kauwen en snel met water doorslikken

ik zit nu achter de computer te wachten ik word al wel wat warmen en ik heb het gevoel dat mijn beeldscherm groter word maar dat kan ook gewoon de spanning zijn omdat ik het vandaag voor het eerst alleen doe.
Ik ben nu lekker aan het roken en msnnen dus het wordt lekker wachten,
Ik voel nu wel dat het al warmer word in mijn lichaam het is nu 17:22. Ik zie dat het beeld scherper wordt

Ik moet van drugs altijd poepen en zodoende ook bij paddo's dus ik ga eventjes naar de wc

ik heb zojuist besloten dat ik live geen verslag uit zal willen brengen want ik ga hiervan genieten als laatste zeg ik u de muziek klinkt lekker en mijn beeldscherm lijkt groter

en dat is mooi want ik heb altijd al een grotere gewild.

tot na de reis.

liquid state

Belezen gebruiker
ok ik kan het toch niet laten om wat te posten... ik heb net heerlijk gedouched en dat was echt een ervaring opzich. heel overwhelming. heb net eventjes met mn kat gespeeld ze is nu moooiii. ik ga weer eventjes verder. ik voel me net een kind vN 4 :)

Mindless1985

Badass junkie
:grin: Als je zin hebt gewoon nog meer posten, altijd leuk om te lezen :) Nog een paar dingen die leuk zijn om te doen tijdens trippen:

Met je ogen dicht, koptelefoon keihard aan op bed liggen.

Tekenen. (Aanrader!)

Verhalen verzinnen over het eerste onderwerp dat je naar binnen schiet (zo heb ik op LSD een keer een uur lang over lantaarnpalen gefantaseerd)

Delirium

Badass junkie
Tekenen en schrijven! :hearteyes:

Ik raad iedereen ook aan om een tripboek (een lege dummy, te koop bij elke boekenzaak) aan te schaffen en altijd mee te nemen als je tript, altijd heerlijk om een creatieve uitlaatklep te hebben.

liquid state

Belezen gebruiker
Dus 22:38 de trip is nu voor een groot deel voorbij. het visuele is wel weg maar ik voel me nog lekker euforisch op 1 ding na. ik mis me vriendin echt heel erg. maar goed die is morgen weer terug. Het trippen verliep goed heerlijk visueel. ik heb voornamelijk my name is earl gekeken wat erg leuk was om de patronen te zoeken tussen het beeld door.

het douchen was echt een hele ervaring opzich. ik voelde me ineens best vies omdat ik nog niet gedouched had. en dat was echt heerlijk de druppels vormden allerlei patronen op mijn lichaam en op de muren zag het er heel erg mooi uit. op een gegeven moment (het werd door een wolk wat donkerder) en ik voelde me ineens alsof ik in een soort van chirugen ding zat. wel cool maar ik wilde toch wel gauw weer naar de woonkamer.

vanuit daar heb ik gewoon heerlijk verder getript met my name is earl en scrubs. ik werd echt meegesleept door emotiesch en moest soms ook bijna huilen door scrubs(zitten best zware stukken in)

ik had niet echt zin om te tekenen of iets op te schrijven.

voor zover vond ik het nog een vrij rustige trip. ik wil de volgende keer misschien thaise doen want volgens de smartshop vrouw zijn die wat hectischer crazy. heb ik eigenlijk wel zin in... Push my limits.

later

ow trouwens wel jammer dat mn beeldscherm niet groot is gebleven:P

Goanaut

Bewuste gebruiker
Haha jammer dat het geen 21 inch flatscreen is geworden he! :P Leuk verslagje man, ik vind het ook heerlijk om af en toe in m'n eentje te trippen thuis. Koptelefoon op, loeihard psytrance en go with the flow! Douchen tijdens het trippen heb ik nog nooit gedaan maar het lijkt me heel apart en lekker.

paupie

Bewuste gebruiker
douchen op paddo's is ook zeker een aanrader. Ik heb er geloof ik drie kwartier onder gestaan :P

Carlitos

Badass junkie
Klinkt leuk wil zelf ook erg graag paddo's een keer doen.

Maar kan je het gewoon via die winkel bestellen 1 setje ?
En dat word gewoon verzonden :confused: ?

Zou wel leuk zijn :)

nutsss

Wijs gebruiker
Heel goed dat je op een gegeven moment inzag dat helemaal live een report doen onbegonnen werk is. Dan heb je het op deze manier beter gedaan al zou het natuurlijk gewoon een standaard tripreport achteraf kunnen zijn geweest.

Toch voegt het wel wat toe die voorbereiding. Helemaal mooi vindt ik het feit dat je 6 uur wachten als makkelijk afdoet en vervolgens alles direct opvreet.

Ook het laten liggen van een heel klein steeltje is prachtig. Heb je toch nog soort van gewonnen van die smerige kabouterflats...

Ik kan je adviseren bij de opgaande zon naar buiten te gaan. De natuur in.

liquid state

Belezen gebruiker
Ik zit te denken om binnenkort misschien toch eens hawaiiaanse te doen.
zijn dat paddos die je in je eentje kunt doen? of zijn die zo visueel dat een maat of een sitter misschien beter is. ik ben toch tegen sitters omdat die me altijd uit een trip halen door gewoon nuchter te zijn

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
hellzyeah zei:
Ik zit te denken om binnenkort misschien toch eens hawaiiaanse te doen.
zijn dat paddos die je in je eentje kunt doen? of zijn die zo visueel dat een maat of een sitter misschien beter is. ik ben toch tegen sitters omdat die me altijd uit een trip halen door gewoon nuchter te zijn

Met een hoop tripervaring kun je ze best alleen doen, toch raad ik je aan een sitter te nemen voor de zekerheid :) You never know...

Bovenaan