Info Gokverslaving informatie, tips,advies,suggesties

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Dirkjan

DF-koning
Alleen poker en gokken op sport worden niet geweerd.
Pokeren (wiskunde, bluffen, vooruitdenken) en gokken op sport (kennis van sport, erin verdiepen, kans berekening) zijn twee gokspelen waar nog enige vaardigheid en tactiek in zit. Een fruit automaat of roulette is niets anders dan geld inzetten en dan zeggen: “ik denk dat ik ga winnen”. Er zit geen enkel spelelement in die rotzooi.

De Zandman

Badass junkie
Nee, er zit geen spel element in die rotzooi, alleen maar de wetenschap dat je geld wegwaait met de wind, want je verliest uiteindelijk gegarandeerd.
Zo werkt dat met die spelletjes.

WhySoSerious?!

Bewuste gebruiker
Pokeren (wiskunde, bluffen, vooruitdenken) en gokken op sport (kennis van sport, erin verdiepen, kans berekening) zijn twee gokspelen waar nog enige vaardigheid en tactiek in zit. Een fruit automaat of roulette is niets anders dan geld inzetten en dan zeggen: “ik denk dat ik ga winnen”. Er zit geen enkel spelelement in die rotzooi.
Ja, en toch weten veel mensen dit onderscheid blijkbaar, ook gezien dit topic, niet te maken. Het wordt allemaal over 1 kam geschoren. Ik vind dus dat, hoe verslavend gokken/wedden/betten ook kan zijn, er ook zeker een verantwoordelijkheid ligt bij de gokker. Als je zo fatalistisch ingesteld bent om geld uit te geven aan spellen waar je inherent verliest, dan moet je niet raar op staan te kijken als dit ook daadwerkelijk gebeurt. Net zoals je je dient te verdiepen in drugs voordat je dit gebruikt, zou je je ook kunnen verdiepen in gokspellen voordat je geld in het putje gooit.

Laatst bewerkt:

WhySoSerious?!

Bewuste gebruiker

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan