Golden Teacher paddos

Doodkapje

Wijs gebruiker
Hallo hallo iedereen!!! zit hier volop in een trip met golden teacher paddos.

Ben geen ervaren tripper maar de dingen die ik hier de afgelopen 3 uur al meemaak en denk... ga hier proberen nog een tripreport van te schrijven als dat nog lukt...

Heb een half doosje opgegeten en ik heb het soms ECHT WEL ontzettend zwaar. voel me momenteel (spijtig genoeg) aan de aarde gebonden. ik wil wegschieten...

Nog mensen ervaring met dit soort paddos???
en als ik me laat gaan kan mijn lichaam dan doodgaan???

hihi greetz van de onervaren tripster

Dissonant

Bewuste gebruiker
Haha neen je kan niet doodgaan

Ja geest zal misschien wel effe op 'een andere plaats' zijn, maar je lichaam blijft mooi liggen :wink:

Probeer ervan te genieten, en als dat niet lukt eet dan iets zoet, dat zal helpen.

Doodkapje

Wijs gebruiker
nou iets zoets... echt niet hoor geeft bij mij serieuze opstoten met als gevolg weer kotsen...

ik zou graag al hetgeen ik ervaren heb nog eens ervaren zonder heel de tijd te kotsen. 3 uur getript = 3 uur gekotst

Dissonant

Bewuste gebruiker
Uit je eerste post leidde ik af dat het een bad trip was. Je was precies bang om te sterven enzo :)

Maar eigenlijk viel het dus nog mee, behalve het kotsen dan?

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik heb een heel slecht deel beleefd ja maar ik was me zeer bewust dat ik aan het trippen was. ik ging gewoon te heftig denk ik. maar in elk geval een ideetje tegen dat kotsen??? hoe vloeibaarder mijn living werd hoe vloeibaarder mijn maaginhoud en was ik en mijn emmer weer de dikste vrienden...

Doodkapje

Wijs gebruiker
Eneuh bang om te sterven niet echt. ik vroeg me af of mijn lichaam kon sterven terwijl ik trip. ik zat namelijk wel de hele tijd in het licht net of de zon overal in huis scheen maar dan van bovenaf. ik WEET dat het mijn tijd nog lang niet is... moet ik nog een jaartje of 50 verder voor gaan en ook dat dit MIJN LAATSTE LEVEN is... maar dat is dan weer een andere topic hihi

Dissonant

Bewuste gebruiker
Je kan wel toevalligerwijs sterven terwijl je tript, maar niet omdat je tript. Het kwam over als : als ik me mee laat gaan in de trip, kan ik dan sterven?

Ik heb geen idee wat je zou kunnen doen tegen dat kotsen (behalve een maagpilletje nemen).

Kennabis

Experimenterende gebruiker
Ik heb mn tweede keer trippen op golden teachers gedaan! fantastisch!!
Ik had niet veel gehad maar voelde goed erg goed.

idd verbonden met aarde.
Gewoon GOED spul!!!!

veel plezier!

azgaza

Badass junkie
Een trip tegen misselijkheid bij de trip: muntthee, vlak na het eten drinken en je hebt echt nergens last van. Hoewel ikz elf nog nooit van paddo's gekotst heb, wel soms een ongemakkelijk gevoel of lichte misselijkheid en daar helpt het iniedergeval goed tegen.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Doodkapje zei:
ik WEET dat het mijn tijd nog lang niet is... moet ik nog een jaartje of 50 verder voor gaan en ook dat dit MIJN LAATSTE LEVEN is... maar dat is dan weer een andere topic hihi

:confused: zou je dat eens kunnen uitleggen? :P

Doodkapje

Wijs gebruiker
nou uitleggen kan ik het niet... suddenly it hit me... ik geloof in nostradamus voorspellingen etcetera... maar ben nu ook in een trip dus ga niet te serieus doen

groeten tante trippy woehaha...

Doodkapje

Wijs gebruiker
jaja doosje moet op... heb er nu nog 2 over of drogen of sebiet nog achter de kiezen want heb mijn trip daarstraks moeten onderdrukken omdat ik moest autorijden.

nu thuis dus...

Annn1986

Newbie
Een vriend van ons die zag veel hallucinaties erop, maar wel op een leuke manier, kleuren en vormen enzo, en soms eena fgrond :P Voor hem was het een goeje trip

Mijn broer had er minder effect van, en ik geen enkel behalve grote pupillen en eventjes een slap gevoel in mijn benen. Ik was aan het gamen en heb gewoon verder gespeeld:tongueout:

Mijn broer zag kleuren anders enzo, en omdat het nogal mild was besloot hij er nog 1 te pakken (maar hij had al een dosis op). Toen ging het mis :P hij begon zich misselijk te voelen en is in mijn kamer komen slapen want hj voelde zich super depressief en wilde dat het stopte enzo. Ik zei dat hij een banaan moest eten en na een half uurtje praten was het over. Moest hij alleen thuis geweest zijn zou hij een serieuze bad trip hebben gehad zei hij. Maar nu kon ik nog erop inspelen enzo, dus dat scheelt.
En hij zag ook hallucinaties en zei dat hij teveel nadacht.

TrippyShit

Badass junkie
Golden Teachers sucks aars.

Dromen over stokbrood.
Stokbrood in de oven.
Strokbrood in de koekenpan en stokbrood zonder ogen.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Geen enkele paddestoel 'sucks aars' :confused:

Ik vond Golden Teachers ook heel erg boeiend. Ik had geloof ik 80-90% van het bakje genomen.
Ik ging heel diep!

Andere tip om misselijkheid tegen te gaan is een klein beetje wiet roken. Maar dat is niet echt aan te raden als je nog niet bekend bent met de effecten van paddo's. :P

drain bamage

Badass junkie
ff wat vraagjes:
1) hoeveel kost 't
2) hoeveel daarvan moet je nemen om een beetje een trip te hebben

ps. nog nooit shrooms gedaan :wink:

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dan kan je beter niet met Golden Teachers beginnen, die zijn vrij sterk namelijk.
Philosopher's Stones of Mexicaanse zijn dan beter.
Maar als je persé deze wilt, zou ik met een kwart beginnen.

TrippyShit

Badass junkie
Das echt bullshit wat je zegt. Dat verschilt zo erg per persoon. Ik vond Philosopher's Stones (truffels) zelf nog sterker dan golden teachers. Mexicaanse heb ik heftigere en mooiere trips op gehad dan hawaiiaanse of golden teachers. Dus om te zeggen die is sterker dit zit zo gaat nergens over. Mexicaanse 1e keer ben ik dan wel weer met je eens. Veel mensen vinden dit een mildere soort. Al vind ik het zelf de beste...

Koop een portie mexicaanse en neem hier van de helft. Je hebt kans dat die helft bestaat uit 2/3 paddo's maar dat is genoeg in dat geval. het gaat op gewicht :wink:

Een portie mexicaanse koop ik zelf altijd voor 12euro volgensmij. Dat zou je dan 6euro kosten met je tripmattie :P. Dat is het meer dan waard. Ik zou ze afentoe nog halen als ze 30euro per portie waren.

De dingen dat je ze de 1e keer niet alleen moet eten en dergelijke ken je vast wel.

drain bamage

Badass junkie
ehm tsja met het naderende verbod is het zeg maar best wel een noodzaak geworden en ik wil zeg maar wel een goeie trip hebben, misschien is het inderdaad niet verstandig om gelijk hoog in te zetten

sowieso, geen enkele drug vind ik leuk om alleen te doen :)

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Als je liever in gezelschap neemt (meer met het doel op amusement dus) dan zou ik sowieso inderdaad een lagere dosis nemen. Tenzij je wel graag diep wilt gaan met je vrienden. :P

TrippyShit

Badass junkie
Twilight zei:
Als je liever in gezelschap neemt (meer met het doel op amusement dus) dan zou ik sowieso inderdaad een lagere dosis nemen. Tenzij je wel graag diep wilt gaan met je vrienden. :P

Dat is wel zo. Als je met je vrienden paddo's doet, doe je het meer voor de mooie ervaring, de lol, gezelligheid EN in mijn geval wel iig toch ook wel even wat dingen op een rijtje zetten voor jezelf ten einde van de trip. Door praten of voor jezelf gewoon. Maar in je 1tje ga je idd een stuk dieper in jezelf.

Ik zou met 2 vrienden ofzo doen en met zn 3en 2 porties mexicaanse halen. Of met 3 vrienden, dus 4 personen, 2 porties halen. Ik zie wel is dat mensen met groepen van 8 man gaan trippen. Ik heb dit wel is meegemaakt maar vond dat helemaal niks. Trippen is beter met een selecter groepje goede vrienden. Vind ik zelf, denk dat vele het wel met me eens zijn, zeker als het je 1e keer wordt..

drain bamage

Badass junkie
ik zal jullie meningen+tips tegen elkaar afwegen en de beste compromis zoeken :wink:
30 november, 1 dag voor het verbod, is de datum die we gepland hebben. Best wel zin in en dat gelul over MAO remmers enz. is dat een do or don't?

sky

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
Das echt bullshit wat je zegt. Dat verschilt zo erg per persoon. Ik vond Philosopher's Stones (truffels) zelf nog sterker dan golden teachers. Mexicaanse heb ik heftigere en mooiere trips op gehad dan hawaiiaanse of golden teachers. Dus om te zeggen die is sterker dit zit zo gaat nergens over. Mexicaanse 1e keer ben ik dan wel weer met je eens. Veel mensen vinden dit een mildere soort. Al vind ik het zelf de beste...

Correct me if I'm wrong. Maar wat ik ooit eens begrepen heb, is dat de hele groep psilocybe cubensis ook wel Mexicaantjes genoemd worden. In dat geval valt de Golden Teacher daar ook onder. JJJ, als jij dit leest, ik ben benieuwd wat jij daar op te zeggen hebt. Ik beschouw jou wel als iemand met echte knowhow op dit gebied :wink:

:wave:

TrippyShit

Badass junkie
sky zei:
TrippyShit zei:

Correct me if I'm wrong. Maar wat ik ooit eens begrepen heb, is dat de hele groep psilocybe cubensis ook wel Mexicaantjes genoemd worden. In dat geval valt de Golden Teacher daar ook onder. JJJ, als jij dit leest, ik ben benieuwd wat jij daar op te zeggen hebt. Ik beschouw jou wel als iemand met echte knowhow op dit gebied :wink:

Dat klopt. De mexicaanse familie is groot. Maar dat betekent niet dat ze allemaal gelijk zijn in sterkte natuurlijk. De tijger is ook een katachtige maar is toch sterker, sneller en gevaarlijker dan je huiskat.. Plus dat verschilt het ook gewoon enorm per persoon. Ik zelf vond een heel portie Golden Teachers niks vergeleken bij een half portie Mexicaanse. En dat terwijl volgens het kaartje de GT's veel sterker moesten zijn..

JJJ

Bewuste gebruiker
sky zei:
Hehe, dat is teveel eer voor me hoor :grin: . Ik weet het niet zo goed, de naamgeving van die soorten is in Nederland gewoon nogal vaag, simpelweg omdat die paddenstoelen hier niet voorkomen dus geen officiële Nederlandse naam hebben. Volgens mij is de 'Mexicaanse' van de smartshop over het algemeen de psilocybe cubensis 'mexican' strain, een cubensis afkomstig uit Mexico dus. De sterkte wisselt inderdaad best wel wat tussen verschillende cubensis-strains. Is ook wel logisch als je je bedenkt dat ze van hele verschillende plekken op de wereld komen. Toch is het dezelfde soort omdat je ze gewoon kunt kruisen :) .

evil_kermit

Bewuste gebruiker
Doodkapje zei:
Hallo hallo iedereen!!! zit hier volop in een trip met golden teacher paddos.

Ben geen ervaren tripper maar de dingen die ik hier de afgelopen 3 uur al meemaak en denk... ga hier proberen nog een tripreport van te schrijven als dat nog lukt...

Heb een half doosje opgegeten en ik heb het soms ECHT WEL ontzettend zwaar. voel me momenteel (spijtig genoeg) aan de aarde gebonden. ik wil wegschieten...

Nog mensen ervaring met dit soort paddos???
en als ik me laat gaan kan mijn lichaam dan doodgaan???

hihi greetz van de onervaren tripster

ik ga ze vanavond ook nemen,ga er wel thee van zetten.ben van plan foto's te nemen en dingen op te schrijven (als dat gaat lukken tenminste).

L

Lid 6909

Gast
Re:

azgaza zei:
Een trip tegen misselijkheid bij de trip: muntthee, vlak na het eten drinken en je hebt echt nergens last van. Hoewel ikz elf nog nooit van paddo's gekotst heb, wel soms een ongemakkelijk gevoel of lichte misselijkheid en daar helpt het iniedergeval goed tegen.

HAHA azgaza :grin:
btw Golden Teacher paddo's, wat is dat voor soort, of is het gewoon een stand-alone soort?

Bovenaan