Golden Teacher shrooms

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik heb hier een portie Golden Teachers liggen (30 gram), ik ben morgen jarig en ben vanavond van plan m'n verjaardag 'in' te trippen, als soort van private party :wink: Iemand ervaringen met deze soort paddo's? Hij werd me aanbevolen door de lokale smartshophouder hier en ik ben benieuwd...

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heftig. De golden teachers liggen kwa intensiteit eigenlijk rond of zelf net iets boven de hawaiaanse paddestoelen. Zeker geen makkenlijke dus, maar wel een hele mooie en kleurijke soort. Ze leren je veel :wink: Succes ermee.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Hm oke.. ik begin zo, maar volgens mij is er niet veel activity op dit forum nu? =P Dus hoef ik hier denk ik niet veel te updaten..? Ik blijf namelijk lekker in m'n kamertje.

BacingsPen

Badass junkie
en hoe was het?

BTW, ik vind het opzich geen probleem als de ''natural'' tripreports in NE blijven staan ipv Tripreports... Wat jullie?

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Gevoelsmatige kwestie denk ik. Voor mij persoonlijke liggen de paddestoelen trips op een heel ander niveau dan andere druks (niet percee hoger, ik wil niemand tegen het hoofd stoten). Ik denk dat een trip report over een paddestoel best in het topic past waar die paddestoel wordt besproken :wink:

Jeller

Badass junkie
Psychedelic_Fairytale zei:
vind ik niet, een tripreport is een tripreport, ongeacht de gebruikte drug...
vind ik toch :wave:
idd kzou zelfs zeggen dat alleen voor trip drugs is :wink:
maar das dan ook weer niet nodig

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Begin rustig, met 15gr ofzo, je kunt altijd bij eten. Ik heb op de golden teachers enorm intense visioenen, zoek lekker diepe muziek uit en geniet :wink:

Bovenaan