goedkoopste wat ik heb betaald was 8euroVince_ zei:Nog goedkoper dan 15 euro per gram? Goede? Dat lijkt mij - in België toch - niet echt normaal, Nederland wel?
Bail zei:84% is zo'n beetje het maximale wat je hier kan krijgen. (Perfect witte kristallen)Vaak is dan een grotere lading MDMA behandelt met aceton om het te zuiveren.
De dealer kwaliteit bevindt zich (hier in de omgeving) rond de 77/79%.
Daarbij komt nog de kwaliteit van de straatdealers die afwisselt tussen de 71/79%. Natuurlijk heb ik geen inzicht op wat de kwaliteit in de rest van het land is. Hier (Rotterdam) laat ik het iig vaak testen.
P.S: 84% voor 15 euro is een zeer goede prijs.
zommes zei:Kopie testresultaten zou niet verkeerd zijn om de mensen hier niet te laten denken dat je liegt.
Everio zei:zommes zei:Kopie testresultaten zou niet verkeerd zijn om de mensen hier niet te laten denken dat je liegt.
i get your point...
maar ik heb de testresultaten gezien, ik heb dit topic niet geopend om ermee te gaan opscheppen
vroeg mij dus alleen af of dit een leuke "deal" was of niet
mijn antwoord heb ik gekregen dusja![]()
Everio zei:een huis, tuin en keuken labje is in staat (mits goed gedaan) om een puurheid van 87% te maken
hierboven is haast onmogelijk
je hebt er dus geen kennis van... en bazelt maar wat in het rond...
in een professioneel lab kunnen ze er 98-99% puurheid van maken
en dat is hoeveel???Everio zei:toch ff melden :P
vond et wel ruig te melden haha
heb hier nu voor een straatwaarde van 800 euro aan MDMA kristallen liggen![]()

Frisko zei:en dat is hoeveel???Everio zei:toch ff melden :P
eens kijken hoeveel ge krijgt voor die 800€..
kan ik eens vergelijken![]()
jaja duh da mag ik hopen dat ge geen 20 per stuk betaalt hebt...ik wil gewoon weten hoeveel gram voor die 800€...???Everio zei:Frisko zei:en dat is hoeveel???Everio zei:toch ff melden :P
een normale verkoopprijs is 20 euro per gram (dus dit is ook gerekend daarmee)
echter heb ik wel minder betaald...

Met een straatwaarde van €800 euro en een normale verkoop prijs van €20 per gram kom je uit 800 : 20 = ± 40 gram.Frisko zei:jaja duh da mag ik hopen dat ge geen 20 per stuk betaalt hebt...ik wil gewoon weten hoeveel gram voor die 800€...???Everio zei:Frisko zei:en dat is hoeveel???Everio zei:toch ff melden :P
een normale verkoopprijs is 20 euro per gram (dus dit is ook gerekend daarmee)
echter heb ik wel minder betaald...![]()
nutsss zei:De 8 euro bron is op vakantie in een staatsgebouw geweest en is hier nog niet gesignaleerd in ieder geval.
15 euro is een hele mooie prijs iig.
ligt eraan of de dealer een nieuwe mercedes heeft besteld of niet........Everio zei:25 euro en meer vind ik echt TOTAAL absurt en belachelijk
stel iedereen maakt er een paar euro winst op, hoeveel mannetjes moeten er dan wel niet tussen zitten?