Gram Pure MDMA 84% getest

Everio

Bewuste gebruiker
Heb hier thuis een gram Pure MDMA liggen die getest is op 84% puurheid (een huis en tuin labaratoriumpje kan bijna niet puurder maken)

ik vind dit dus egt netjes voor 15 euro de gram

is dit een leuke prijs? normale prijs? of spotgoedkoop?

Wacky

Badass junkie
normale prijs voor losse grammen. Als je meer tegelijk koopt kan het een stuk goedkoper. Sommigen kunnen ook kleine hoeveelheden goedkoper krijgen.

Vince_

Experimenterende gebruiker
Nog goedkoper dan 15 euro per gram? Goede? Dat lijkt mij - in België toch - niet echt normaal, Nederland wel?

Bail

84% is zo'n beetje het maximale wat je hier kan krijgen. (Perfect witte kristallen)Vaak is dan een grotere lading MDMA behandelt met aceton om het te zuiveren.

De dealer kwaliteit bevindt zich (hier in de omgeving) rond de 77/79%.
Daarbij komt nog de kwaliteit van de straatdealers die afwisselt tussen de 71/79%. Natuurlijk heb ik geen inzicht op wat de kwaliteit in de rest van het land is. Hier (Rotterdam) laat ik het iig vaak testen.

P.S: 84% voor 15 euro is een zeer goede prijs.

Everio

Bewuste gebruiker
Bail zei:
84% is zo'n beetje het maximale wat je hier kan krijgen. (Perfect witte kristallen)Vaak is dan een grotere lading MDMA behandelt met aceton om het te zuiveren.

De dealer kwaliteit bevindt zich (hier in de omgeving) rond de 77/79%.
Daarbij komt nog de kwaliteit van de straatdealers die afwisselt tussen de 71/79%. Natuurlijk heb ik geen inzicht op wat de kwaliteit in de rest van het land is. Hier (Rotterdam) laat ik het iig vaak testen.

P.S: 84% voor 15 euro is een zeer goede prijs.

mooi mooi mooi :grin:

zommes

Badass junkie
Onnodige reacties verwijderd.

Kopie testresultaten zou niet verkeerd zijn om de mensen hier niet te laten denken dat je liegt.

Everio

Bewuste gebruiker
zommes zei:
Kopie testresultaten zou niet verkeerd zijn om de mensen hier niet te laten denken dat je liegt.

i get your point...

maar ik heb de testresultaten gezien, ik heb dit topic niet geopend om ermee te gaan opscheppen

vroeg mij dus alleen af of dit een leuke "deal" was of niet :)

mijn antwoord heb ik gekregen dusja :)

zaagmans

Bewuste gebruiker
Everio zei:
zommes zei:

i get your point...

maar ik heb de testresultaten gezien, ik heb dit topic niet geopend om ermee te gaan opscheppen

vroeg mij dus alleen af of dit een leuke "deal" was of niet :)

mijn antwoord heb ik gekregen dusja :)

En bovendien: Een huis tuin en keuken labje is niet in staat om zo'n zuivere mdma te maken, dus geloof ik het nog niet

Everio

Bewuste gebruiker
een huis, tuin en keuken labje is in staat (mits goed gedaan) om een puurheid van 87% te maken

hierboven is haast onmogelijk

je hebt er dus geen kennis van... en bazelt maar wat in het rond...

in een professioneel lab kunnen ze er 98-99% puurheid van maken

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Kan aan mij liggen hoor maar 1 gram MDMA kostte voreger 100 euro.

Hoe kan die zooi nu 8 euro kosten ?

:cry:

zaagmans

Bewuste gebruiker
Everio zei:
een huis, tuin en keuken labje is in staat (mits goed gedaan) om een puurheid van 87% te maken

hierboven is haast onmogelijk

je hebt er dus geen kennis van... en bazelt maar wat in het rond...

in een professioneel lab kunnen ze er 98-99% puurheid van maken

Zucht...... Geloof me nou maar. In de labjes waar onze pillen of kristallen gemaakt worden, hebben ze gewoon echt niet de apparatuur om zo'n hoge zuiverheid te halen. En je opmerking: "hierboven is haast onmogelijk" is ook weer niet onderbouwd.

Ik zal het je nog even uitleggen. Die 84% is alleen haalbaar omdat een hoger percentage vervliegt. Daar kun je dus niks mee.

m+

Geniet ervan zou ik zeggen! Hier krijg ik een grammetje aan 25€ (Antwaareppe begie) en 100€ is gewoon absurd :P (tyden veranderen)

Everio

Bewuste gebruiker
toch ff melden :P

vond et wel ruig te melden haha

heb hier nu voor een straatwaarde van 800 euro aan MDMA kristallen liggen :hearteyes:

Frisko

Badass junkie
Everio zei:

heb hier nu voor een straatwaarde van 800 euro aan MDMA kristallen liggen :hearteyes:
en dat is hoeveel???
eens kijken hoeveel ge krijgt voor die 800€..
kan ik eens vergelijken :smoke:

Everio

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
Everio zei:

en dat is hoeveel???

een normale verkoopprijs is 20 euro per gram (dus dit is ook gerekend daarmee)

echter heb ik wel minder betaald...

Everio

Bewuste gebruiker
hier dus een foto

het zijn echte kristallen, dit zie je een beetje op de foto

(een 2 euro stuk ter vergelijking)

Frisko

Badass junkie
Everio zei:
Frisko zei:
Everio zei:

en dat is hoeveel???

jaja duh da mag ik hopen dat ge geen 20 per stuk betaalt hebt...ik wil gewoon weten hoeveel gram voor die 800€...??? :wave:

Vanadesse

Wijs gebruiker
Frisko zei:
Everio zei:
Frisko zei:
Everio zei:

en dat is hoeveel???

jaja duh da mag ik hopen dat ge geen 20 per stuk betaalt hebt...ik wil gewoon weten hoeveel gram voor die 800€...??? :wave:
Met een straatwaarde van €800 euro en een normale verkoop prijs van €20 per gram kom je uit 800 : 20 = ± 40 gram. :)

nutsss

Wijs gebruiker
De 8 euro bron is op vakantie in een staatsgebouw geweest en is hier nog niet gesignaleerd in ieder geval.

15 euro is een hele mooie prijs iig.

Djo

Badass junkie
nutsss zei:
De 8 euro bron is op vakantie in een staatsgebouw geweest en is hier nog niet gesignaleerd in ieder geval.

15 euro is een hele mooie prijs iig.

Geen commentaar! 25 euro bron :confused:

En naar verluid is de 8 euro bron terug van vakantie. :hearteyes:

angie123

Bewuste gebruiker
Nou Nutss als ik me het goed herinner heb ik een keer € 33,33 per gram betaald!!!! Wat zou er met de winst gedaan zijn???Lekker gefeest???
Nou van je "vrienden"moet je het maar hebben. :angry:

Everio

Bewuste gebruiker
25 euro en meer vind ik echt TOTAAL absurt en belachelijk

stel iedereen maakt er een paar euro winst op, hoeveel mannetjes moeten er dan wel niet tussen zitten?

thunder-droopy

Belezen gebruiker
Everio zei:
25 euro en meer vind ik echt TOTAAL absurt en belachelijk

stel iedereen maakt er een paar euro winst op, hoeveel mannetjes moeten er dan wel niet tussen zitten?
ligt eraan of de dealer een nieuwe mercedes heeft besteld of niet........
als ie er een heeft besteld zitten er weining mannekes tussen...

Bovenaan