groen poeder ???

sammetje

Newbie
Heee,

ik ben afgelopen weekeind naar een feesie geweest, Ik stond ergens en toen zag ik een zakje liggen met iets. heb het opgeraapt zag dat er pillen en een iets anders in zat. onder weg naar huis had ik eens beter gekeken met licht en zonder securiti. Er zaten idd een paar pillen in, en 2 vloetjes met een groene poeder ( 1 was er open gegaan).

Ik ken het alleen niet, ik zat zelf tedenken aan een verkruimeld pilletje.
Maar ik weet het niet .

heeft iemand enig idee what it could be???

matthijs

Badass junkie
Nooit snoep van de grond oprapen :wave:

Maar ff ontopic, het zal wel MDMA zijn geweest. Vriend van me kwam daar laatst ook mee aanzetten.
Maar inderdaad, wat Caatje al zegt: als je het zeker wilt weten en zeker als je van plan bent het te gaan gebruiken kan je het beter even laten testen.

DreamWeaver

Badass junkie
Misschien niet helemaal OT; maar kan iemand even een plaatje posten van hoe MDMA eruit HOORT te zien. Dus de meest pure, ideale zoutvorm.

azgaza

Badass junkie
Ik zou zeggen laat het testen, dan weet je het zeker, en ik zou het niet gebruiken voor je het getest hebt.

mattskovic

Wijs gebruiker
misschien appeltjes-speed maar weet niet welke kleur het is :) omdat ik die nog nooit heb gekocht.

maar laat EERST TESTEN VOOR JE ER ZELF WAT VAN NEEMT !!

^_^

Bewuste gebruiker
Met die informatie weten wij ook niet zeker wat het is....als jij het ook niet weet zou ik het idd testen of weggooien

^_^

Bewuste gebruiker
Zou wel wat opheldering kunnen geven inderdaad over de mysterie van het groene poeder

Fishhead07

Wijs gebruiker
GabberSnoePie zei:
MetaalKonijn zei:
Testen is vet gay, snuif alles gewoon op.

:P :tearsofjoy: :tearsofjoy:

kijk de zelftester :grin: ben ook altijd wel in voor een snuifje hoor :P hehe

Tja heb nog nooit groen poeder gezien als drugs dus geen idee :)

maarja foto is altijd handig. Maar pure MDMA is wit. Hoe minder wit hoe minder puur. Maar groen heb ik nog nooit van gehoord, dus waarschijnlijk een verkreumeld pilletje :P welk plaatje staat er op het pilletje ???? en zijn die pillen groen ???

:wave:

Doodkapje

Wijs gebruiker
dan zijn ze al gecrushed alst poeder is. en dus mengbaar met rotzooi..

OT : ik zeg het toch volges mij is het snot... :grin:

Fishhead07

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Fishhead07 zei:
GabberSnoePie zei:
MetaalKonijn zei:
Testen is vet gay, snuif alles gewoon op.

:P :tearsofjoy: :tearsofjoy:

maarja foto is altijd handig. Maar pure MDMA is wit. Hoe minder wit hoe minder puur.

Je moet niet alles klakkeloos overnemen wat je hoort.

Oh klopt dat niet dan ??? IK heb ze zelf thuis liggen en zijn inderdaad gewoon ruwe diamanten ik had eerst bruine. En nu pure witten zien der uit als echte kristalle die stenen :P

Maar laten testen of zelf testen en dan weet je het.

Bal0n

Badass junkie
hypersnap zei:
Bal0n zei:
hypersnap zei:
groen poder zou ik zeggen gewoon pure THC

Zeg dan maar niks, want THC is niet groen.

:confused: een vriend van me had eens een gram voor 15€gekocht en toen we het bij ons jointje dede waren we veeeeel harder stoned (en het zag groen met glinstertjes tusse)

Dan was het waarschijnlijk idd skuff, wat Matthijs zegt. THC is zwart, opgelost in vet iig.

lijkt me dat jullie over twee verschillende zaken praten,
groen poeder kan best...je kan speed of mdma elk kleurtje geven dat je wil...in de Matonge-wijk (Brussel) heb je zelfs fluo gele speed

met groene cannabis met glinstertjes tussen zou ik eerder wel oppassen...In Frankrijk (Parijs) zijn onlangs een aantal doden gevallen omdat de cannabis er versneden werd met groen gemalen glas
Dit is zo fijn gemalen dat het gemakkelijk ingeademd wordt en schade aanricht aan de longen en luchtwegen....

mja, jullie zijn allen bewuste gebruikers hé, dan weet je dat er risico's zijn....

Bovenaan