Groningen red light district

Serenity

Badass junkie

En nu ziet hij er zo uit. Als hij geluk heeft.

Aking

Wijs gebruiker
Noujah... ik zeg wel altijd dat mocht ik ooit junk worden.. dan wil ik als imro worden... maar ik hoop uiteraard niet in dezelfde situatie als hem te belanden (al is dit wel de enige junk die altijd als k m zie wel n euro ofzo van me krijgt, gewoon omdat ie zo geniaal is )

Angramar Temenos

Badass junkie
Welhallodaar zei:
Angramar Temenos zei:
Waarom ga je geen breezah neuken? Weet je hoe makkelijk dat is?
Ik weet niet eens wat dat is, maar eerst maar eens een hoertje en daarna zien we wel verder

Achterlijke dronken sletten van 13-15 jaar oud die iedereen naaien die een breezertje voor ze koopt, hoe stom, dronken of lelijk je ook bent, zolang je maar een mooiboykapsel hebt en merkkleding draagt.

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Dit klinkt geweldig, ik zou eens rond moeten vragen waar alle breezah sletjes zijn. Trouwens mijn zusje geef ik nu ook geen breezahs meer :grin:

Angramar Temenos

Badass junkie
Welhallodaar zei:
Dit klinkt geweldig, ik zou eens rond moeten vragen waar alle breezah sletjes zijn. Trouwens mijn zusje geef ik nu ook geen breezahs meer :grin:

Ga naar hollywood (de uitgaanstent) of zo. Boode in bathmen is ook een optie. Verder zou ik het niet weten.. Waar draaien ze de slechte top 40 nummers? Daar zul je ze wel vinden denk ik.

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Welhallodaar zei:
Angramar Temenos zei:
Waarom ga je geen breezah neuken? Weet je hoe makkelijk dat is?
Ik weet niet eens wat dat is, maar eerst maar eens een hoertje en daarna zien we wel verder

Achterlijke dronken sletten van 13-15 jaar oud die iedereen naaien die een breezertje voor ze koopt, hoe stom, dronken of lelijk je ook bent, zolang je maar een mooiboykapsel hebt en merkkleding draagt.

Jij bent volgens mij nog nooit naar zo'n plek uit geweest :P

Iig welhallodaar, ik zal lomp zijn, stom idee, het zijn maar de hormonen, op je 17e maagd zijn is niet erg, ik ken mensen die nog maagd zijn in hun 20's die het puur en alleen doen omdat ze het niet willen verpesten. Niet dat jij dat persé zo streng moet doen, maar ik zou niet naar de hoeren gaan. Wanhoop leid meestal tot een puinhoop.

4 fmp

Belezen gebruiker
Kerel,

Ik ben zelf een rasechte stadjer (een groninger weet wel wat dat is).
Als ik je foto bekijk lijkt je mij een normale jongen die zeker wel een vriendin kan krijgen.
Kijk ik neukte pas op me 21ste voor het eerst, heb nog nooit een hoer geneukt maar ik verwijt niemand die dat wel doet.

Je moet is goed nadenken of je echt ontmaagd wil worden door een hoer. Ik kan je wel zeggen dat er in Nieuwstad echt super mooie vrouwen zitten. 50 euro en dan krijg je pijpen en neuken, 15 tot 20 minuutjes fun.

Ohja, veel vrouwtjes daar (zeker de mooie) kunnen geen Nederlands, Engels moet je dus wel kujnnen :wink:

Have fun!

cheers :beer:

Gemini

Badass junkie
Hee! Hoe kom je aan die foto van mij?
Ik ben dat kleine meisje op de achtergrond die zo verlekkerd naar de chocola zit te kijken.

Aking

Wijs gebruiker
dus k hoef alleen maar n reep chocola mee te nemen naar dat dorp van je... en je bent een gelukkig mens? :tongueout:

nog voorkeur voor wit, melkcholodabruin of pikkiezwart? :rolleyes:

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Nou ik ging zo naar groningen met de bus om 2:00 's middags.

Toen (in de bus) besefte ik dat ik heel erg nerveus was want de zon scheen heel erg vel maar het was niet super warm buiten. Maar in de bus was het nog veel benauwder dan buiten. Daarna ging ik wat Dextron energy (soort AA drink) gekocht bij het centraal station. Daarna ging het stukke beter ik had er zin in zeg maar. Toen in nieuwstad aangekomen dacht ik eerst dat ze er niet waren want alle gordijnen zaten dicht.

Toen omgelopen naar het begin van de straat en het eerste raam links gepakt want er zat een mooie vrouw van ik schat 27 maar ik weet het niet zeker. Ze heeft me ook haar naam verteld maar die ben ik weer vergeten. Toen heb ik haar betaald voor pijpen en neuken 50 euro.

Daarna ging het bergafwaarts want ik kreeg hem niet omhoog, ik bedoel ze begon me te pijpen en ze had me heel lekker gestreeld ook bij mijn balzak :). Maar het ging niet helpen dacht ik. Daarna stopte ze en toen zij ze kom je op me liggen ik had zoiets van jawel maar dat leek me moeilijk dus vroeg ze al snel van zal ik anders op jouw gaan?

Daarna heeft ze dus me slap geneukt en toen ze op me zat heeft ze met haar vuist een paar keer tegen me buik aangekomen op het ritme dat ze me aan het neuken was.
Toen heeft ze me heel lang lopen trekken voordat ik eindelijk voor het een keertje kwam, waarna ze zij dat ik tenminste voldaan was. Dat was dan ook wel zo.

Daarna weer aangekleed, toen ik kwam was het wel lekker enzo maar ik weet niet waarom ze me niet langer geneukt heeft misschien omdat ze doorhad dat ik erg nerveus was. En ja ik was wel nerveus ik kreeg me pik niet eens omhoog de enige reden waarom hij nog een beetje stond was omdat ik van te voren wat heb gedronken en dus eigenlijk naar de wc moest (maar dat wist ik wel dat bederfde niks). maar misschien als ik water gedronken had kreeg ik hem wel stijver.

Dus toen geloofde ze niet dat dit me eerste keer was en toen vroeg ze waarom dan? toen zei ik dat ik zeg maar niet veel met meisjes omging. Misschien ook wel omdat ik 2 jaar vast heb gezeten en daar mag je niet neuken maar waarom zou ik dat haar vertellen?

Het was een leuke ervaring maar niet voor herhaling vatbaar

Mindgamer

Badass junkie
Tja, het blijven hoeren.
Zelf vind ik het een vieze business.
Een hoer neuken kan leuk zijn, maar ach, wat heb je eraan.

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Godverdomme, dan zuig je al zo'n verhaal uit je duim en dan krijg je 'm ook nog eens niet omhoog. Stakker.
Hoezo heb jij wel eens een stijve gehad als je achterna wordt gezeten door de politie ofzo (net zoals bij die film met die mooie rode bmw). Zo ja laat het me weten, want ik was echt enorm zenuwachtig.....

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Welhallodaar zei:
ExceptionalInsight zei:
Godverdomme, dan zuig je al zo'n verhaal uit je duim en dan krijg je 'm ook nog eens niet omhoog. Stakker.
Hoezo heb jij wel eens een stijve gehad als je achterna wordt gezeten door de politie ofzo (net zoals bij die film met die mooie rode bmw). Zo ja laat het me weten, want ik was echt enorm zenuwachtig.....
Ik vind achterna gezeten worden door blauwpetjes niet echt erotiserend zeg maar.

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Ik had ook zoiets van vrouwen vinden het niet aantrekkelijk als mannen te snel komen dus daarom had ik ook niet zelf wat voorspel gedaan ofzo

dfssdfde

Badass junkie
Welhallodaar zei:
Ik had ook zoiets van vrouwen vinden het niet aantrekkelijk als mannen te snel komen dus daarom had ik ook niet zelf wat voorspel gedaan ofzo
Vrouwen misschien niet, hoeren interesseert het geen fuck, dan hebben ze hun geld sneller en kan de volgende binnen...

Kigh

Bewuste gebruiker
Ivoos zei:
Welhallodaar zei:
Vrouwen misschien niet, hoeren interesseert het geen fuck, dan hebben ze hun geld sneller en kan de volgende binnen...

Voor 50 euro weet ik zelfs nog niet of je dat had gemogen,
ik hoorde van een vriend wiens broer dus al eens naar de hoeren is geweest dat je voor 50 euro niks van aanraken enz mag. Condoom over, opzitten, klaar? klaar.

Maarehm, Ik ben een nieuwsgierig figuur en lees graag dingen over de leven's van mensen,
waarom heb je 2 jaar vastgezeten?
EN, waar kwam dat vandaan met moeder en zus(je) slaan? Snapte het niet helemaal.
Als je me publiek niet wilt antwoorden, schrijf een pb ofzo, en als je helemaal niet wilt antwoorden, kan ik dat accepteren :wink:.

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Ja ik was 14 jaar oud en had veel gezopen en daarna met me moeder naar huis gereden, en toen heb ik onder invloed van drank het hele huis naar de tering geslagen. en daarna had ik nog steeds veel last van agressie en dat ging niet over (duurde dagen), toen ging mijn moeder de politie bellen nadat ik een kussen naar de hond gooide. Toen heb ik haar en mijn zusje geslagen en heb toen een broodmes gepakt en naar ze toegegooid. Daarna een belachelijke rechtzaak gehad in een tehuis in een klein kamertje en toen heb ik iedereen uitgelachen. Maar in dat tehuis ging het ook verkeerd ik ben toen 6 maanden tekeer gegaan tegen de begeleiding of zoiets. Daarna zei me moeder dat ik weer naar huis mocht maar dat ging niet goed toen hebben ze me 7 maanden in de jeugdgevangenis gezet en daarna nog een jaar weer een tehuis. Maarja dat het alleen de drank was is niet waar want ze hebben pdd-nos bij mij geconstateerd :(

Bovenaan