Nou ik ging zo naar groningen met de bus om 2:00 's middags.
Toen (in de bus) besefte ik dat ik heel erg nerveus was want de zon scheen heel erg vel maar het was niet super warm buiten. Maar in de bus was het nog veel benauwder dan buiten. Daarna ging ik wat Dextron energy (soort AA drink) gekocht bij het centraal station. Daarna ging het stukke beter ik had er zin in zeg maar. Toen in nieuwstad aangekomen dacht ik eerst dat ze er niet waren want alle gordijnen zaten dicht.
Toen omgelopen naar het begin van de straat en het eerste raam links gepakt want er zat een mooie vrouw van ik schat 27 maar ik weet het niet zeker. Ze heeft me ook haar naam verteld maar die ben ik weer vergeten. Toen heb ik haar betaald voor pijpen en neuken 50 euro.
Daarna ging het bergafwaarts want ik kreeg hem niet omhoog, ik bedoel ze begon me te pijpen en ze had me heel lekker gestreeld ook bij mijn balzak

. Maar het ging niet helpen dacht ik. Daarna stopte ze en toen zij ze kom je op me liggen ik had zoiets van jawel maar dat leek me moeilijk dus vroeg ze al snel van zal ik anders op jouw gaan?
Daarna heeft ze dus me slap geneukt en toen ze op me zat heeft ze met haar vuist een paar keer tegen me buik aangekomen op het ritme dat ze me aan het neuken was.
Toen heeft ze me heel lang lopen trekken voordat ik eindelijk voor het een keertje kwam, waarna ze zij dat ik tenminste voldaan was. Dat was dan ook wel zo.
Daarna weer aangekleed, toen ik kwam was het wel lekker enzo maar ik weet niet waarom ze me niet langer geneukt heeft misschien omdat ze doorhad dat ik erg nerveus was. En ja ik was wel nerveus ik kreeg me pik niet eens omhoog de enige reden waarom hij nog een beetje stond was omdat ik van te voren wat heb gedronken en dus eigenlijk naar de wc moest (maar dat wist ik wel dat bederfde niks). maar misschien als ik water gedronken had kreeg ik hem wel stijver.
Dus toen geloofde ze niet dat dit me eerste keer was en toen vroeg ze waarom dan? toen zei ik dat ik zeg maar niet veel met meisjes omging. Misschien ook wel omdat ik 2 jaar vast heb gezeten en daar mag je niet neuken maar waarom zou ik dat haar vertellen?
Het was een leuke ervaring maar niet voor herhaling vatbaar