grootste aankoop?

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Dzy zei:
Ik hoor van iedereen uit Amerika dat Nederlandse coke ook echt slecht is in verhouding tot Amerikaanse, maar zij betalen allemaal ongeveer 40 dollar (30-35 euro)

Kan zijn dat ik de prijs dan verkeert opgevat heb, misschien verschilt het per regio?

davie

Wijs gebruiker
De coke hier in Nederland is niet slecht, het is gewoon versneden met veel rommel. Coke = gewoon coke. Hoe meer schakels hoe minder % coke het bevat.

davie

Wijs gebruiker
yellowmoon zei:
de coke die op straat verkocht wordt varieert van 0 % tot 25 meer krijg je van die station niggers niet

Je moet ook niet bij zulke gasten halen. 25% of minder is echt triest. Straatspul is volgens mij eerder tussen de 20 en 40%. Ik denk niet dat klanten terug komen als ze 25% of minder krijgen. Dan is het zo afgelopen.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
De gozer waar ik het van heb doet per 100 gram 30 gram andere zooi erbij dus heb ik 70 % puur en ik vind het prima spul. :grin:
Kan je nagaan als je 90 % hebt, dan neem je echt mespuntjes :sunglasses:

Mindless1985

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Dzy zei:
Ik hoor van iedereen uit Amerika dat Nederlandse coke ook echt slecht is in verhouding tot Amerikaanse, maar zij betalen allemaal ongeveer 40 dollar (30-35 euro)

Kan zijn dat ik de prijs dan verkeert opgevat heb, misschien verschilt het per regio?

Dat zal natuurlijk wel, maar de meeste mensen die ik spreek uit Amerika wonen ook in verschillende regio's, kan me niet voorstellen dat ze dan in andere regio's 150 dollar betalen. Heb je het misschien verward met een eight? Dat is een achtste oz, ongeveer 3.5 gram. Dat klopt qua prijs al beter :) En is best een veel gebruikte maat met drugs in the usa.

Sniffie

Experimenterende gebruiker
Als we het dan toch over klote kwalitiet hebben, dan wil ik UK met stip op 1 noteren.
Daar krijg je gewoon poedersuiker waarvoor je 2x zoveel betaald als hier.
En het ergste is dat er in die hele stad niks beters te krijgen was. En geloof me... geprobeerd hebben we het zeker.

in nijmegen verkopen ze ook grote bullshit .. ik ben dr een keer geweest om rond te kijken en daar mengden ze soms 1 op 1 dus dan betaal je 50 euro voor 0.25 troep 0.25 echt.. zou verboden moeten worden :P

juuleke

Ik heb ooit voor 300 euro 20 gram gehaald,
Ik koop het dan wel 30 euro voor 2 grammetjes en goed spulleke, dat komt omdat ik die gene goed ken
maar van die 20 gram heb ik er misschien maar 6 of 7 gehouden hoor.
Ik heb geen zin om er daalijk elke week of zelfs elke dag aan te zitten vind het 1 keer in de maand wel lekker

xxmasterxx

ik denk dat in de landen waar het gemaakt word het zelfde gaat als bij ons met wiet

hier koop je een gram wiet (of hash) voor 4 a 5 euro de gram

waar coke vandaan komt licht die prijs denk ik ook zo rond dat bedrag en dan heb je goede eerlijke shit

waan daar word het inmiddels gemaakt kan ook wel wat tussen zitten mja als je het hier koop is het toch meetal wel minimaal 5 keer versneden want die gasten die er in handelen wereld wijd zijn ook niet dom

mja om ff ontopic te blijven 10 gram is het meeste wat ik ooit gekocht hebt

davie

Wijs gebruiker
Sniffie zei:
El Retro zei:
el_colombiano zei:
Sniffie zei:
300 euro voor 20 gram goed spul?
Wie ken je dan zo goed? Escobar himself?!

in zuid amerika kan je al aan een gram komen voor 5 dollar de gram ..

Zuid-Amerika is Europa niet he :rolleyes:

Zo te lezen haalde die gast gewoon 2 gram voor 30 euro in NL.
Hoop dat het een beetje in de buurt is... omg Eindhoven toevallig?

Ik denk dat je zelfs al voor 2 dollar een gram hebt. Natuurlijk koop je dan wel per kilo of zo. Maar daar is het echt niet duur.

Het kost alleen veel geld om over de oceaan te krijgen. En die gast die voor € 30 per 2 gram haalt zal echt niet veel zijn. Hij komt idd uit omg eindhoven.

Sniffie zei:
Mocht het idd goeie zijn a 30 euro per 2 gram, houdt ik me aanbevolen hehe.

denk je echt dat het per 2 gram 30 euro is dat is 15 de gram.. en dat is wel heel erg goedkoop je mag al blij zijn als je goede kan krijgen voor 30 euro p gram

Sniffie

el_colombiano zei:
Sniffie zei:
Mocht het idd goeie zijn a 30 euro per 2 gram, houdt ik me aanbevolen hehe.

denk je echt dat het per 2 gram 30 euro is dat is 15 de gram.. en dat is wel heel erg goedkoop je mag al blij zijn als je goede kan krijgen voor 30 euro p gram

Hehe... zal idd niet veel zijn.
Denk dat ik wel weet wat voor spul. Maatje was keer zo dom om bij die negens op Eindhoven CS te kopen... spul gooi je nog niet op je oliebol zo slecht was het.

xxmasterxx

in order

voor 450 euro +- 14 a 15 gram

( voorge keer 325 /10 gram

nu zal het wel 14 a 15 gram worden ( iets in die richting )

weekend fun met m,n maten en ja ff allemaal lappen dan kan het wel

sneeuwuil

hmm...

Een keertje 8 gram in een nacht weggebased met een maatje lang...

met als resultaat dat ik 2 dagen lang als een bezetene door de buurt heb gelopen...

vijf gram een keer op oud en nieuw heb weggesnoven en vervolgens de hele nacht alleen maar paranoia van de ene in de andere portiek heb gestaan omdat ik bagger scheet voor al het vuurwerk...

Maar gemiddeld 15 gram per week was toch wel mijn dieptepunt...

Ik verspilde letterlijk duizenden euro's per maand...

Nu kan ik om sommige dingen wel lachen... maar ik had er achteraf toch liever een porsche van gekocht...

Als ik dan toch naar de klote was gegaan...

Dan nog in ieder geval in stijl...

melissa

Wijs gebruiker
xxmasterxx zei:
laatst 10 gram voor 325 ( in bolletje vorm)

moet alleen nog nieuwe snow saels hebben want oude zijn weer eens op

mja zo iets hou je toch wel

haal jij t ook bij een dikke neger hier in arnhem :mrgreen:
tis een bekende prijs nmlk :wink:
by the way als jij een ernhemmer bent ken ik je dan toevallig niet...

fc

flashkop zei:
25 gramz voor 1000 eurows, was wel goed spul...
Heb het stiekem verkocht aan heel goede maten, dat wel.
ik had de kans heel zuivere te kopen aan 2000 euro voor 40 gram heb er 10gram voor mij genomen en bij de overgebleven 30 supermix bijgedaan en die terug verkocht voor 2000 dus 10gr gratis gehad hehehehehee

sos aankoop

het meeste zal dit weekend zijn nl 10gr. das dan wel mey 2 vrienden dat ik da deel. wij zulle ons wel goe amusere vant weekend lol.
ale grtz Withe snow.

Bayda

ik heb me laten vertellen als je coke 10% is dat het wel ok is.15% is al heel gek.Er zit heel veel bites/baid/bayda in....Heeft ongeveer tzelfde effect als echte C zeggen ze...

xxmasterxx

melissa zei:
xxmasterxx zei:
laatst 10 gram voor 325 ( in bolletje vorm)

moet alleen nog nieuwe snow saels hebben want oude zijn weer eens op

mja zo iets hou je toch wel

haal jij t ook bij een dikke neger hier in arnhem :mrgreen:
tis een bekende prijs nmlk :wink:
by the way als jij een ernhemmer bent ken ik je dan toevallig niet...

nope die ken ik niet ( zal eens ff rond vragen)

heb zelf andere adressen

en ja kom idd uit arnhem

pm me maar of zo voor verdere info msn of wat dan ook

ps eergiste 20g ivm een verjaardag van onze lieve koningin moet goed gevierd worden met m,n maatjes heh leven de koningin

Grootste Coke hoeveelheid was 15 gr. voor hoeveel weet ik niet meer moest het toen gewoon hebben.

Vind wel dat je dr nu heel moeilijk aan kan komen!!! :(

xxmasterxx

Psychopath zei:
3 kilo in 2000 het was overigens niet in Nederland :wink:

ja licht idd ook aan waar je het koop ja

want als je dat hier moet kopen is het een duur grapje

mja het blijft idd duure bisness

en of er moeilijk aan te komen is mja licht maar net aan of je de juist personen kent denk ik

mja das denk ik wel met alles

Bovenaan