Grootste fout qua dosering MDMA?

Xtc/Mdma regels voor onbekenden: Je lichaam kan maar 3 doseringen omzetten in het echte ctc (love and happiness) gevoel, alles wat je daarna pakt levert enkel enkel het effect dat je kats van de kaart rondloopt en hooguit een speedy effect krijgt. Daarbij is het belangrijkste om te weten dat je eerste dosis de hoogste moet zijn. Dus als je van plan bent om bijvoorbeeld 300mg op een feest te nemen, begin dan met 150mg en pak daarna nog 2x 75mg. Begin je met 75 of 100 mg (zeg maar een halve pil) en je pakt daarna een hele pil, dan zal die hele pil nooit meer de werking hebben die je verwacht. Met een hele begininnen en daarna 2x een halve bij pakken. Dan heb je een super feessie.

MeejheM

Badass junkie
Ik ben ooit de fout ingegaan met een zak pillen die zowat leeg was, dan heb je al die moeilijk in te schatten stukjes van gebroken pilletjes. ik heb de hele nacht met die zak rondgelopen, en heb geen idee hoeveel pillen het geweest zouden zijn als ze nog heel waren, maar ik gok minstens 5. toen kon ik alleen maar een beetje zitten scheel kijken, en amper volledige zinnen formuleren.

dat is echt jaren geleden, en tegenwoordig gebruik ik eigenlijk nooit meer mdma producten.

toen ik het nog regelmatig deed was ik meestal redelijk voorzichtig, en had ik liever een vrij lage dosis dan ongemakkelijk veel.

benzzzy

Badass junkie
375 mg snuiven voor het slaapen gaan heb uit wanhoop nog 80mg temazepam gepakt maar haalde nix uit
(Ik heb ook best wel een groote tolerantie voor temazepam)

MeejheM

Badass junkie
van speed blijf ik wakker als ik veel gebruik, maar mdma maakt bij mij niks uit. benzo's ook niet echt, die slik ik toch al de hele dag.

heb je ooit wel eens mdma gesnoven? als je daarna op het idee komt om 375mg te proberen? dan ben je echt gek!

Pic's or it didn't happen...

Bovenaan