Grote ogen/Pupillen

LaZeR

Experimenterende gebruiker
Hey,

Als ik weekendje speed doe, maakt niet echt uit hoeveel, varieert dat ze misschien iets groter/kleiner zijn dan anders, maar toch vrij opvallend groot.
Valt hier iets aan te doen? Zonnebril ofzo vind ik best dom, en proberen verbergen lukt niet, want eenmaal bezig met iets anders (wat snel gebeurt) is dit weer zo.

Vraagje tussendoor:
Zijn de pupillen grootst met MDMA of speed? Of hangt/maakt dit uit van de hoeveelheid? (stel beide 50/50) want met MDMA zag ik amper de kleur nog van mijn ogen (blauw valt dus op)
Ook verandert mijn oogkleur na 1-2 dagen opblijven van blauw naar Groen/geel?

Dopezilla

Badass junkie
Van mdma krijgen de meeste mensen grotere pupillen dan van speed, maar na een periode lang wakker geweest te zijn onder invloed van pep wil ik ook nog wel eens flinke doppen krijgen.

Overigens zou ik me meer zorgen maken om mijn gedrag en bekken die ik trek dan om de grootte van mijn pupillen. Veel mensen letten niet eens op de grote van de pupillen, laat staan dat ze weten wat eruit valt af te leiden.

Maar beter doe je gewoon niet zo paranoïde en geniet je gewoon. Op feestjes en zelfs in kroegen zijn er zo veel scheve figuren, en bijna niemand doet er moeilijk over.

Over het effect op je oogkleur kan ik vrij weinig zeggen. Het klinkt me nogal twijfelachtig in de oren, allemaal.

Olle

LaZeR

Experimenterende gebruiker
Kauwen/bekken trekken heb ik niet zo een probleem mee, praktisch nooit, alleen onder MDMA wel eens een trekking maargoed.
Kleur verandert duidelijk wel want heb er ook opmerking op gekregen.
Ik heb wel zoiezo best grote pupillen (dus nuchtere staat) maar andere mensen hebben dit ook.

Immo

Badass junkie
Van 50mg mdma krijg ik al grotere pupillen dan van 500mg speed, ik denk dat de meeste mensen dat wel hebben.

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Dat kan ik idd beamen. Bij pep zie ik nauwelijks enige verandering in de grootte van mijn pupillen, bij MDMA is dat wel anders.

knolselderij

Wijs gebruiker
van pep worden ze meestal kleiner bij mij, als je te lang wakker bent dan worden ze groot. wat nu al vaker is gezegd. hoe meer je denkt dat je dr vies uitziet hoe groter de kans is dat mensen het door hebben. omdat je je anders gaat gedragen door je paranoia

Bovenaan