grote pupillen

Marlon

Belezen gebruiker
Ik heb een vraagje, ik gebruik vrij regelmatig drugs, maar dat hoeft niet iedereen te weten in mijn omgeving... Nou zeiden vrienden van me die het wel weten dat ze goed aan me kunnen zien of ik weer iets gebruikt heb, aangezien ik dan nogal grote pupillen krijgt (en soms ook erbij ga knarstanden), dat valt dan alles bij elkaar toch erg op...

Weet iemand hier toevallig of er iets is waarmee je kan voorkomen dat je van die grote pupillen krijgt? Of kan dat niet?

Alvast bedankt.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Naar mijn weten kan je er niks aan doen dat je grote pupillen krijgt.
Helaas want ik heb hetzelfde"probleem" :(

Mac...

Badass junkie
Troost je met de gedachte dat mensen die het niet mogen weten er vaak ook niet zo veel verstand van hebben, dus voor hun zal het wat minder snel opvallen als je grotere pupillen hebt

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
heb t ook welis met grote pupillen, maar vaker (vooral vroeger) met pin-point-pupillen :mrgreen: als jedan in je spiegel kijkt zij n je ppupillen echt ongeveer een halve millimeter, niet groter 1 mm, bij veel heroïne en andere zware opiaten op normale of hoge (of over- , lol)dosissen

1x combi heroïne + xtc/mdma: keek in de spiegel..... toen gingen mn pupillen van heel groot naar heel klein tot bijna pin-point, CONSTANT HEEN EN WEER!!! ongeveer iedere 2-3 seconde grooooot-heel klein. ik werd er best bang van in het begin maar later vond ik het wel humor. heb er nog op gelet, mensen extra lang aangekeken, maar het viel verder niemand op :confused:

:mrgreen: :) :grin:

matthijs

Badass junkie
Volgens mij kan je bij de smartshop iets kopen dat heet eye opener. Maar ik heb het zelf nooit gebruikt dus je zou daar even na moeten vragen of het ook je pupillen weer normaal maakt.

grote puppillen hoe komt dat

een oplossing om het te voorkomen is via een hele vreemde weg.
Dit is geen grap!:

neem een voorwerp gelijk aan een kaars laat deze enkele minuten in vloeibare terpetine staan.Na het wachten de kaars er uit nemen en gelijk door middel van baby olie of een dergelijk gelijmiddel in je anus drukken en dit zo'n 3 minuten laten zitten. Echt waar ditt werkt echt.

Dit komt door dat in het darmen stelsel de amterine zorgt voor een werking in de hersenen wat verdooft kan worden door de terpentine. De werkende stoffen gaan na zo'n 1 a 2 uren weg.

Echt waar het is echt de redding!!!

Bedankt Harry Marcel de Groot

Mac...

Badass junkie
Eerlijk gezegd denk ik dat je één ieder van ons eens flink wil naaien, van achteren wel te verstaan.

MAAR ZO VER WEG ZIJN WE NOU OOK WEER NIET VAN DE DRUGS!!!

BacingsPen

Badass junkie
Whehehe, lijkt me wel geinig als iemand het eens probeert! :P

En ik doe ook niet aan drugs Mac, Ik zuip me alleen maar iedere dag klem!

Mac...

Badass junkie
Ik vraag me ook wel eens af voor wie dit forum eigk bedoelt is?? :confused: Er zit hier geen een gebruiker. :sunglasses:

Mac...

Badass junkie
Dat is zo'n plaats waar heel veel mensen bij elkaar zijn, zodat het er niet rustig is en dan in het meervoud. D R U K S!

Linnie

Newbie
Re: grote puppillen hoe komt dat

irene_kooistra zei:
een oplossing om het te voorkomen is via een hele vreemde weg.
Dit is geen grap!:

neem een voorwerp gelijk aan een kaars laat deze enkele minuten in vloeibare terpetine staan.Na het wachten de kaars er uit nemen en gelijk door middel van baby olie of een dergelijk gelijmiddel in je anus drukken en dit zo'n 3 minuten laten zitten. Echt waar ditt werkt echt.

Dit komt door dat in het darmen stelsel de amterine zorgt voor een werking in de hersenen wat verdooft kan worden door de terpentine. De werkende stoffen gaan na zo'n 1 a 2 uren weg.

Echt waar het is echt de redding!!!

Bedankt Harry Marcel de Groot

Dat doe je toch niet echt he??

Bovenaan